Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuurarchief

Gestart door SCC-J, mei 31, 2013, 15:39:05

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Laat het Cambuurarchief weer opstaan!!

Tussen 2008 en 2015 was het Cambuurarchief het enige nagenoeg complete archief over de historie van de voetbalclub SC Cambuur. De site bestond uit bijna alle wedstrijdverslagen, veel foto's, vele statistieken en ook soms unieke wedstrijdbeelden. Vele duizenden liefhebbers bezochten de site om herinneringen op te halen.

Helaas is door een combinatie van redenen (motivatie, kennis van PHP en middelen) de site midden 2015 ter ziele gegaan, dit tot teleurstelling van velen. Ik heb de afgelopen twee jaar ook diverse vragen gehad of het archief ooit nog terug zou keren.
Dit is uiteraard wel de bedoeling, maar nu op een iets andere manier. Waar voorheen alles, maar dan ook alles handmatig ingevoerd moest worden wil ik nu gebruik gaan maken van een vooropgezette site (CMS) met extra programmatuur om op deze manier het onderhoud aan de site beheersbaar te houden en daarmee de site heel snel up to date te krijgen.

Helaas kost het opzetten en onderhouden van een website geld, iets wat ik momenteel amper kan missen, dus daarom doe ik een beroep op jullie als supporters. Voor het continue draaiende houden van de site over een periode van 5 jaar is ongeveer € 350,- nodig. Hiervoor is een deel voor de hosting en domeinnaam en een deel voor de aan te schaffen programma's voor de verwerking en archiveren van de gegevens.

5 jaar webhosting en domeinnaam à € 35,- = € 175,-
Joomsport (het programma)                       = - 132,-
Onvoorziene kosten                                  = -   43,-
                                                               ------------
Totaal                                                      = € 350,-

Uiteraard heb ik uitgebreid lopen zoeken naar een gratis of goedkopere versie en zo goedkoop mogelijke hosting, omdat de kosten niet al te hoog op moeten lopen.

Met jullie steun, hoe groot of klein dan ook kan het archief weer jaren vooruit! Iedere euro is welkom!!

Uiteraard wil ik een ieder die dat wenst een eervolle vermelding geven op de nieuwe website!


http://www.worldofcrowdfunding.com/laat-het-cambuurarchief-weer-opstaan

brambo3004

Nog een lange weg te gaan. Teller staat nu op €36,-

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op mei 15, 2017, 14:56:11
Nog een lange weg te gaan. Teller staat nu op €36,-
hoe kunnen we bijdragen dan?

oepss zie het al  8P
Henk, held, bedankt

Dokkumer

#63
Citaat van: brambo3004 op mei 15, 2017, 14:56:11
Nog een lange weg te gaan. Teller staat nu op €36,-

We komen er wel! Binnenkort weer een grote schooi promotie actie en ik zal hier en daar een hengeltje uitgooien ;)

Overigens druppelen de euro's via PayPal ook al binnen. https://www.paypal.me/cambuurarchief

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op mei 15, 2017, 14:56:11
Nog een lange weg te gaan. Teller staat nu op €36,-

125,- nu al, we zijn weer goed op weg!!  :thumbsup :thumbsup
Henk, held, bedankt

Dokkumer

150 inmiddels, plus nog 9 euro op de PayPal rekening én  ca. 35,-  aan toezeggingen  _O_ _O_ _O_

Donateurs BEDANKT!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2017, 11:01:27
150 inmiddels, plus nog 9 euro op de PayPal rekening én  ca. 35,-  aan toezeggingen  _O_ _O_ _O_

Donateurs BEDANKT!!!

Zo'n beetje op de helft nu |:) gaat de goede kant op
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Van mij ook een bouwsteentje :proost

Kan SCC zelf niet iets voor je betekenen? Zou een mooi gebaar zijn!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Topper!!
Daar wordt aan gewerkt en aan meer kanalen ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2017, 21:56:38
Topper!!
Daar wordt aan gewerkt en aan meer kanalen ;)

Maar wel onafhankelijk blijven he Dokkie
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2017, 22:23:55
Maar wel onafhankelijk blijven he Dokkie
Altijd! Maar een beetje druk van hogerhand is altijd goed om aan het werk te blijven :D

Het gaat lekker trouwens, 155 binnen en nu 24 op de PP rekening.

waldkip

180 via crowd :thumbsup maar wat gebeurt er wanneer de resterende dagen op zijn en het doel niet gehaald is?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: waldkip op mei 21, 2017, 09:50:26
180 via crowd :thumbsup maar wat gebeurt er wanneer de resterende dagen op zijn en het doel niet gehaald is?

Dan gaat Dokkie aan de borrel
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: waldkip op mei 21, 2017, 09:50:26
180 via crowd :thumbsup maar wat gebeurt er wanneer de resterende dagen op zijn en het doel niet gehaald is?

Dan wordt uiteraard het complete bedrag aan de site gebruikt en zoek ik verder. De site zal sowieso terugkeren!

Inmiddels staat de teller met PayPal wel rond de 250 en er zijn nog toezeggingen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op mei 22, 2017, 11:52:51
Dan wordt uiteraard het complete bedrag aan de site gebruikt en zoek ik verder. De site zal sowieso terugkeren!

Inmiddels staat de teller met PayPal wel rond de 250 en er zijn nog toezeggingen.
Ik ben trots op je dokken.  Goed nieuws op deze zwarte kater dag
Henk, held, bedankt