Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arnau Casas

Gestart door Stiens, augustus 08, 2024, 10:03:44

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: michello op juni 16, 2025, 19:26:03
Vertrekt naar Portugal volgens de laatste berichten.


Beter zo, ontvangen we nog een transfersom? Weer een "lambooytje" weg

papier

Citaat van: Trainert! op juni 17, 2025, 09:37:15

Beter zo, ontvangen we nog een transfersom? Weer een "lambooytje" weg

Wat wil je met "lambooytje" impliceren?

Derkx R.H.

Citaat van: Trainert! op juni 17, 2025, 09:37:15

Beter zo, ontvangen we nog een transfersom? Weer een "lambooytje" weg
:y

Specuveter

Deze jongen heeft niet gebracht wat we hadden gehoopt
Mischien ook geen eerlijke kans gehad.
Maar ws nog wel een transfersom ontvangen
Kwam hij destijds transfervrij binnen?

Bankzitter

Kijk eens naar de selectie van nu en die het seizoen ervoor.
Toen zaten we met allemaal dure spelers die niks presteerden.


Nu is er met Casas nog eentje die het waarschijnlijk niet redt, dat is Marsman.
Verder stuk voor stuk prima spelers en en heel veel potentieel en marktwaarde.
Alle twijfelgevallen zijn weg en dat spreekt juist voor Lambooij dat hij durft door te selecteren.

Het verbaast me echt dat sommige mensen de kwaliteit van Lambooij niet herkennen.

Huizen

Lambooij is erg lekker bezig.

Wel een conclusie dat buitenlandse spelers niet heel snel aarden hier. Als je een lijstje maakt met gelukt/mislukt ben ik benieuwd naar de eindscore.

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2025, 10:24:28
Kijk eens naar de selectie van nu en die het seizoen ervoor.
Toen zaten we met allemaal dure spelers die niks presteerden.


Nu is er met Casas nog eentje die het waarschijnlijk niet redt, dat is Marsman.
Verder stuk voor stuk prima spelers en en heel veel potentieel en marktwaarde.
Alle twijfelgevallen zijn weg en dat spreekt juist voor Lambooij dat hij durft door te selecteren.

Het verbaast me echt dat sommige mensen de kwaliteit van Lambooij niet herkennen.

Wat voor kwaliteiten. We halen alleen maar transfervrije spelers binnen. Of we huren wat.

Bankzitter

#83
Welke club in de KKD betaalt dan wel forse transfersommen?
Jansen en Nieling waren niet transfervrij. Berkhout ook niet.

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2025, 10:24:28
Kijk eens naar de selectie van nu en die het seizoen ervoor.
Toen zaten we met allemaal dure spelers die niks presteerden.


Nu is er met Casas nog eentje die het waarschijnlijk niet redt, dat is Marsman.
Verder stuk voor stuk prima spelers en en heel veel potentieel en marktwaarde.
Alle twijfelgevallen zijn weg en dat spreekt juist voor Lambooij dat hij durft door te selecteren.

Het verbaast me echt dat sommige mensen de kwaliteit van Lambooij niet herkennen.

stuk voor stuk prima spelers maar die konden de laatste weken niet overtuigen en
werden door d.bosch uit de po geknikkerd dus prima spelers zet ik twijfels bij.


Noordcambuur

Weer een buitenlandse speler die het niet heeft gehaald.
Weer een maand salaris vrij gekomen.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2025, 10:24:28
Kijk eens naar de selectie van nu en die het seizoen ervoor.
Toen zaten we met allemaal dure spelers die niks presteerden.

Nu is er met Casas nog eentje die het waarschijnlijk niet redt, dat is Marsman.
Verder stuk voor stuk prima spelers en en heel veel potentieel en marktwaarde.
Alle twijfelgevallen zijn weg en dat spreekt juist voor Lambooij dat hij durft door te selecteren.

Het verbaast me echt dat sommige mensen de kwaliteit van Lambooij niet herkennen.

Ben het volledig met je eens. Lambooy doet heel goed werk. Er is al veel opgeruimd. Zoiets kan niet in 1 jaar. Vorig jaar moesten we ook wat spelers halen die het misschien niet of wel halen. Cassas konden ze redelijk goedkoop overnemen. En hij had best potentie vond ik. Dus ik snap wel dat ie toen was gehaald. Maar als je nu na 1 jaar later weer kijkt snap ik ook dat je hem liever weg doet en weer door selecteert. Van de 5 die je haalt breken er toch meestal maar 2 of 3 echt door.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Trainert! op juni 17, 2025, 09:37:15

Beter zo, ontvangen we nog een transfersom? Weer een "lambooytje" weg
Citaat van: Derkx R.H. op juni 17, 2025, 09:46:15
:y

Speelt sinds de winter zo ongeveer alles bij SCU Torreense. Ze staan derde op het 2e niveau en op 24 mei spelen ze de bekerfinale tegen Sporting.

Misschien zit hier in de toekomst ook nog een doorverkoopbedrag in?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021