Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arnau Casas

Gestart door Stiens, augustus 08, 2024, 10:03:44

Vorige topic - Volgende topic

R058

#60
Citaat van: Noordcambuur op mei 18, 2025, 14:34:05
ben ik niet met jouw eens vergeet niet Alhaft en Hilterman en ook nog de Leeuw en Kieftenbelt wat een miskopen Afolabi  :_schater
Ik vind die allemaal geen miskopen. Hilterman heb je ongeluk mee gehad met meteen die blessure, maar heeft eerder bewezen veel goals te kunnen maken. Dat het er dan niet uitkomt, is niet de schuld van Lambooij. Alhaft deed het naar mijn mening beter dan Balk op rechtsbuiten en De Leeuw en Kieftenbelt waren prima voor de ervaring erbij. Zeker aan het begin van het seizoen heeft dat echt wel geholpen om ons weer op de rit te krijgen.
Veel te overdreven om dat allemaal miskopen te noemen.

Bankzitter

#61
Als Alhalt, De Leeuw en Balk de succesvolle aanval was geweest , dan had er nu had gestaan dat Pauwels en R?lke de enorme miskopen waren... .
En als Kieftenbelt op Souren z'n plek had gestaan, dan was Souren de miskoop geweest. Casas en Nieling idem... .


sunderland

Citaat van: R058 op mei 18, 2025, 15:28:55
Ik vind die allemaal geen miskopen. Hilterman heb je ongeluk mee gehad met meteen die blessure, maar heeft eerder bewezen veel goals te kunnen maken. Dat het er dan niet uitkomt, is niet de schuld van Lambooij. Alhaft deed het naar mijn mening beter dan Balk op rechtsbuiten en De Leeuw en Kieftenbelt waren prima voor de ervaring erbij. Zeker aan het begin van het seizoen heeft dat echt wel geholpen om ons weer op de rit te krijgen.
Veel te overdreven om dat allemaal miskopen te noemen.
eens. Zwart wit kijken wat die lui doen.

Poetser

Dat mensen nog serieus in discussie gaan met Noordcambuur verbaast mij.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op mei 18, 2025, 19:18:56
Dat mensen nog serieus in discussie gaan met Noordcambuur verbaast mij.
he Poetser heb je mij weer gevonden het werd weer tijd h?.
Te lang in de zon gezeten  :(

rudie

En niet om te negatief te klinken, maar overschatten we deze jongen niet puur door het label 'Barcelona'? Was in de jeugd misschien goed, maar als je transfermarkt mag geloven is hij bij Barcelona 3,5 jaar geleden 1x 10 minuten gebruikt in Barcelona B (3e divisie, ook nog eens eerste wedstrijd van het seizoen) in een team met veel spelers die nu ook weinig spelen bij kleine/ lager niveau clubs. En heeft Casas in Noorwegen volgens mij ook geen onvergetelijke indruk achtergelaten. Misschien 'gewoon het zoveelste talent van een grote club dat net de stap naar seniorenvoetbal niet kan maken'? Voetballen kan hij vast (maakte geoede indruk in de jeugd als je de verhalen mag geloven), maar betaald voetbal is vaak net iets anders gevraagd dan goed kunnen voetballen alleen.

De Gast

Ik was Casas alweer vergeten maar dat is natuurlijk de zoveelste flop van de internationale scouting van onze club. Zodra wij de grens overgaan dan halen we voornamelijk ellende in huis. Dit zijn de dure jongens en er zit zelden iets bij wat de moeite waard is. Pure geldverspilling.

Mambimbi
Afolabi
El Hilali
Casas
Rolke (is nog niet helemaal afgeschreven maar zie ik weinig toekomst in)
?.

Laat Pauwels dan eens wat opleveren maar over het algemeen is het armoe troef.

Bankzitter

Hoe kom erbij dat die jongens duur zijn?

De Gast

Onderbuikgevoel. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier voor een minimumloon voetballen.

sunderland

Citaat van: rudie op mei 18, 2025, 20:45:30
En niet om te negatief te klinken, maar overschatten we deze jongen niet puur door het label 'Barcelona'? Was in de jeugd misschien goed, maar als je transfermarkt mag geloven is hij bij Barcelona 3,5 jaar geleden 1x 10 minuten gebruikt in Barcelona B (3e divisie, ook nog eens eerste wedstrijd van het seizoen) in een team met veel spelers die nu ook weinig spelen bij kleine/ lager niveau clubs. En heeft Casas in Noorwegen volgens mij ook geen onvergetelijke indruk achtergelaten. Misschien 'gewoon het zoveelste talent van een grote club dat net de stap naar seniorenvoetbal niet kan maken'? Voetballen kan hij vast (maakte geoede indruk in de jeugd als je de verhalen mag geloven), maar betaald voetbal is vaak net iets anders gevraagd dan goed kunnen voetballen alleen.
je kan er van alles op loslaten. Toen het team echt vorm kreeg toen was hij geblesseerd. Van Mullem kreeg de kans omdat hij de enige was op dat moment. Als casas toen fit was geweest had hij daar gestaan en hadden we nu heel anders naar hem gekeken.

papier

Citaat van: De Gast op mei 19, 2025, 06:22:59
Onderbuikgevoel. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier voor een minimumloon voetballen.

Dure jongen vs minimumloon is nogal een wereld van verschil. Vwb Casas, veel te weinig van gezien om hem ?berhaupt af te schrijven. Sluit niet uit dat hij blijft en volgend seizoen gewoon 1 van de 4 is in het centrum.

Tanjajeah

Casas is nog jong he.

Als je vorig seizoen 13e wordt en dit seizoen 3e dan kun je niet zeggen dat de scouting slecht is geweest. Enige ?chte pijnpunt was de spitspositie. Was die ??k raak geweest dan speelden we nu Eredivisie. Zo slecht is het dus helemaal niet.

diekhuzen

Citaat van: Tanjajeah op mei 19, 2025, 10:40:45
Casas is nog jong he.

Als je vorig seizoen 13e wordt en dit seizoen 3e dan kun je niet zeggen dat de scouting slecht is geweest. Enige ?chte pijnpunt was de spitspositie. Was die ??k raak geweest dan speelden we nu Eredivisie. Zo slecht is het dus helemaal niet.

Vorig jaar was op de beker na een rampseizoen en minder kan het niet. Derde plek is niet verkeerd, maar het verbloemt een wederom een matig seizoen. Overigens heb ik van de laatste thuiswedstrijd genoten van het spel en inzet. KKD is beter op dit moment om met een mix van talenten en ervaren krachten door te groeien.

Bankzitter

Wanneer was het dan wel een geslaagd seizoen geweest?

michello

Vertrekt naar Portugal volgens de laatste berichten.