Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arnau Casas

Gestart door Stiens, augustus 08, 2024, 10:03:44

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2024, 15:33:43
samen met vd Water
pfff, hou toch op. Meneer de ego?st. Casas goed.

diekhuzen

Citaat van: YellowBlue op augustus 18, 2024, 18:21:48

Vd Water speelde goed en kwam veel gevaar vandaan. Zou bevorderlijk zijn om spelers een keertje te gaan steunen. Heeft een valse start gehad en mag nu positieve lijn doortrekken.

dennisw8

Citaat van: YellowBlue op augustus 18, 2024, 18:21:48

Hoezo een ego?st? In z?n interview na afloop tegen VVV zegt ie duidelijk ?ik laat de club niet in de steek?. Henk is lovend over hem en speelt na mijn mening ook niet slecht? ga hem lekker supporten  |:)

sunderland

Citaat van: dennisw8 op augustus 18, 2024, 18:50:48
Hoezo een ego?st? In z?n interview na afloop tegen VVV zegt ie duidelijk ?ik laat de club niet in de steek?. Henk is lovend over hem en speelt na mijn mening ook niet slecht? ga hem lekker supporten  |:)
hij gaf ook nog een assist op de keeper in 97 ste minuut. Je zag ook dat hij de Leeuw zocht door de lucht.

sunderland

Casas een uitstekende voetballer die ook ballen tussen de linies geeft.

poelie-lwd

Centrum Nieling Casas. Prima.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tanjajeah

Citaat van: poelie-lwd op augustus 19, 2024, 08:18:54

Ik denk inderdaad dat dat het beoogde centrum is. Casas de echter voetballer, Nieling de robuuste verdediger.

beam

Van Mullem deed het gister ook goed.

Mp

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2024, 15:33:43
samen met vd Water

Het oogt soms leuk ja, maar maakt 9 van de 10 keer een domme vervolgkeuze. Rendement is hierdoor enorm laag en zie dat ook niet veel meer verbeteren.

EdsjeSCC

Citaat van: beam op augustus 19, 2024, 09:09:49

Ja hartstikke mooi, hier stoor ik mij dus enorm aan.
Vorige week deed De Jong ook eindelijk wat goeds als invaller, reactie: moet in de basis!
Dit zijn dan 2 voorbeelden van de waan van de dag. Mullem heeft 90 procent van de wedstrijden als een keutel gespeeld,mooi op het bankje laten dus. De Jong is niks en wordt niks, rendement van jan lul ook als 10. Mooi op het bankje houden.

sunderland

absoluut . Je hebt 1 die er inklapt en 1 die heel goed aan de bal is met een prima trap.

sunderland

Citaat van: beam op augustus 19, 2024, 09:09:49
een tikkie breed kan iedereen op dat bejaarde tempo. Mag veel meer risico nemen, omdat hij zo traag handelde stond de tegenstander alweer

sunderland

Citaat van: Mp op augustus 19, 2024, 09:41:37
Het oogt soms leuk ja, maar maakt 9 van de 10 keer een domme vervolgkeuze. Rendement is hierdoor enorm laag en zie dat ook niet veel meer verbeteren.
hij was betrokken bij 4 van de 7 grote kansen dus ik begrijp jou niet zo goed

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 19, 2024, 10:23:06
Ja hartstikke mooi, hier stoor ik mij dus enorm aan.
Vorige week deed De Jong ook eindelijk wat goeds als invaller, reactie: moet in de basis!
Dit zijn dan 2 voorbeelden van de waan van de dag. Mullem heeft 90 procent van de wedstrijden als een keutel gespeeld,mooi op het bankje laten dus. De Jong is niks en wordt niks, rendement van jan lul ook als 10. Mooi op het bankje houden.

:thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2024, 19:15:06
Casas een uitstekende voetballer die ook ballen tussen de linies geeft.
Deze jongen is een groeibriljant en heeft meer voetbal in zich dan Van Mullem en Smand samen.