Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arnau Casas

Gestart door Stiens, augustus 08, 2024, 10:03:44

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2024, 18:20:40
Deze jongen is een groeibriljant en heeft meer voetbal in zich dan Van Mullem en Smand samen.

De laatst 2 genoemde spelers mogen van mij direct vertrekken.
Smand is niet beter geworden laatste jaren ondanks gigantische veel speeltijd. Van mullem tsja die komt op elke positie te kort. Prima als 18e of 19e man

el haj

Prachtig gastje; die 'elleboog' rond 't eind van de eerste helft...  :_schater :_spank
Vreselijk om tegen te spelen, heerlijk om in je team te hebben.

nulachtenvieftig

Een van de weinige lichtpuntjes tot nu toe dit seizoen.  |:)
si vis pacem para bellum

wiekie1969

Genoten van deze knaap. Wat een rust.  _O_

Bankzitter

D'r zit wel  karakter en voetballend vermogen in dat ventje.

Jansen / Nieling / Casas ... dat is wel een heel stuk beter dan vOsch Tol / Smand.

Nu voorin nog de zaak voor elkaar krijgen.

Noordcambuur

Wat gaat er met Casas gebeuren volgend seizoen ben heel benieuwd  :y

Noordcambuur

Ik lees net bericht van Bankzitter van 24 augustus 2024?..

Bankzitter

Tja?. Waar is het misgegaan?

Jansen en Nieling gelukkig wel toppers voor ons.
Smand heeft iedereen verbaasd dat die zijn beste wedstrijden speelde na het bericht dat hij  weg most.

oost

Blijft bijzonder dat deze speler met zo'n cv op jonge leeftijd er gewoon niet aan te pas komt in de kkd.
Dus denk dat voor alle partijen beter is hij vertrekt deze zomer

Galdiano

Citaat van: oost op mei 18, 2025, 12:23:10
Blijft bijzonder dat deze speler met zo'n cv op jonge leeftijd er gewoon niet aan te pas komt in de kkd.
Dus denk dat voor alle partijen beter is hij vertrekt deze zomer

Heeft hij een kans gehad? Ze hadden hem veel vaker moeten brengen.
Als je de gehele jeugdopleiding van Barca heeft doorlopen kun je echt wel voetballen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2025, 12:33:24
Heeft hij een kans gehad? Ze hadden hem veel vaker moeten brengen.
Als je de gehele jeugdopleiding van Barca heeft doorlopen kun je echt wel voetballen.
dit is de zoveelste miskoop van de afgelopen seizoenen.
Die Italiaan ook al en niet te vergeten Afolabi?.

Bankzitter

Ongeveer 50% mislukt? dat is nooit anders geweest. Je moet wat gokjes nemen.

Het zou wat zijn dat je er 14 haalt en allemaal toppers.

R058

#57
Citaat van: Bankzitter op mei 18, 2025, 13:46:31
Ongeveer 50% mislukt? dat is nooit anders geweest. Je moet wat gokjes nemen.

Het zou wat zijn dat je er 14 haalt en allemaal toppers.
Vind dat Lambooij het tot nu to erg goed doet. Diemers, Pauwels, Nieling, Jansen, Souren en Galvez zijn allemaal erg goede spelers voor ons. Vind eigenlijk alleen Afolabi echt mislukt en dat kwam door blessures waarvan ik niet weet hoeveel dat van tevoren duidelijk was.

Bankzitter

Zo moet je ook kijken. Als we er 14 halen, en er komen er 7 in de basis, dan is dat goed.
Dan kun je roepen dat die andere 7 mislukt zijn? vind dat wat te negatief.

Noordcambuur

Citaat van: R058 op mei 18, 2025, 13:55:45
Vind dat Lambooij het tot nu to erg goed doet. Diemers, Pauwels, Nieling, Jansen, Souren en Galvez zijn allemaal erg goede spelers voor ons. Vind eigenlijk alleen Afolabi echt mislukt en dat kwam door blessures waarvan ik niet weet hoeveel dat van tevoren duidelijk was.
ben ik niet met jouw eens vergeet niet Alhaft en Hilterman en ook nog de Leeuw en Kieftenbelt wat een miskopen Afolabi  :_schater