Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tony R?lke

Gestart door fred, juli 02, 2024, 10:48:23

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2024, 19:14:11
Geef hem de tijd even tot oktober. Ander land anders trainen. Was wel jeugdinternational dat is toch niet zomaar. Tot nu toe valt hij niet mee. Daar tegenover staat Nartey prima te voetballen en Souren is echt goed en De leeuw is ook prima. Maak mij meer zorgen over de jong die maar blijft mee hobbelen en niks extra?s brengt.

de jong, afscheid van nemen

Grijskijkert

Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2024, 01:13:39
de jong, afscheid van nemen
Kenne we oek afscheid van dei nimme? :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur


De Gast

Wordt dit de volgende Mambimbi en Hilali? Je haalt een Duitser uit Berlijn maar is niet goed genoeg op dit moment?

Bankzitter

#34
Als jij een TD weet die spelers haalt die allemaal 100% slagen en ook 100% fit zijn en blijven dan hoor ik het graag.

Een TD stelt een selectie van zo?n 20 spelers samen en sommige daarvan zullen niet veel spelen. Dat wil niet zeggen dat het technisch beleid slecht is, eerder dat je verwachtingen te hoog zijn.

Specuveter

Seizoen is twee wedstrijden oud
Die jongen krijgt zijn kans nog wel.

Trainert!

wat mankeerde deze man? kan niet sprinten lijkt het wel, en was snel moe vandaag zo leek het

anderszchristian

Ik zou deze jongen toch nog eerder opstellen in de spits dan de Leeuw

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op september 14, 2024, 01:14:52
wat mankeerde deze man? kan niet sprinten lijkt het wel, en was snel moe vandaag zo leek het

Hij is niet fit  :_schater :_schater :_schater

Specuveter

Citaat van: Trainert! op september 14, 2024, 01:14:52
wat mankeerde deze man? kan niet sprinten lijkt het wel, en was snel moe vandaag zo leek het
Moet nog paar weken optrainen :_schater

zeewolde

Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 03:42:06
Ik zou deze jongen toch nog eerder opstellen in de spits dan de Leeuw
was gisteren zeker beter geweest.

beam

Her Tony, het zou fijn zijn als je bij drukmomenten ook even meedoet. Wiebe werkt knijterhard en op die momenten moet je meedoen en niet verzaken. Kijk de beelden maar even na. Dat je niet werd gewisseld is mij een raadsel. En nog een tip haal de dozen even om je schoenen weg. Je aannames zijn dramatisch en over het afronden moeten we het ook maar niet hebben. Ik zie wel dat je oog hebt voor de loopactie en tussen de linies spelen en met wat ruimte heb je ook een aardige actie in huis.

Tanjajeah

 Kan zijn kwaliteiten nog steeds niet echt ontdekken. Heeft vaak ruzie met de bal en regelmatig onnodig balverlies. Maar misschien nog even geduld hebben.

Yellow Army

Citaat van: Tanjajeah op september 24, 2024, 13:21:39
Kan zijn kwaliteiten nog steeds niet echt ontdekken. Heeft vaak ruzie met de bal en regelmatig onnodig balverlies. Maar misschien nog even geduld hebben.

Vrij ongelukkig idd, maar slecht vind ik hem eigenlijk niet
Area 58

Bankzitter

#44
Niet elke speler is direct een aanwinst.

De handelingssnelheid moet wat hoger. Nu mislukt het vaak omdat hij net te traag is, terwijl het idee achter de actie wel goed is.
En staat ook zelden op zijn eigen positie dus lastig te beoordelen.