Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tony R?lke

Gestart door fred, juli 02, 2024, 10:48:23

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

We moeten er om denken dat hij niet vertrekt  :y

YellowBlue

Zit wel wat in, maar hij moet niet te veel met de bal gaan lopen.

Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op december 18, 2024, 12:35:24
Zit wel wat in, maar hij moet niet te veel met de bal gaan lopen.
ga je hem dat even vertellen?. :y

Vlampiep

Deze jongen heeft de potentie om echt bepalend te worden en ben echt gecharmeerd van hem. Let op kan zo maar groeien tot de cultheld 2025.

YellowBlue


el haj

Wat een schot heeft deze man in de benen...  _O_

Gasgeve

Citaat van: el haj op januari 24, 2025, 20:18:37
Wat een schot heeft deze man in de benen...  _O_
Daar moet die dan ook heel veel van hebben. Ik vind hem voetballend erg tegenvallen.

Huizen

Zeg maar gerust enige wat hij echt goed kan. Die goal verbloemt heel veel. Als je op hem gaat letten maakt hij zoveel fouten en is hij zo ontzettend traag. Denkt overal tijd te hebben maar moet veel sneller handelen, schieten en inpassen.En dan hebben we het over KKD niveau. Kom op Tony!!

Grijskijkert

#68
Citaat van: Bussum op januari 25, 2025, 09:32:36
Zeg maar gerust enige wat hij echt goed kan. Die goal verbloemt heel veel. Als je op hem gaat letten maakt hij zoveel fouten en is hij zo ontzettend traag. Denkt overal tijd te hebben maar moet veel sneller handelen, schieten en inpassen.En dan hebben we het over KKD niveau. Kom op Tony!!
En zijn medespelers moeten hem vaker aanspelen, hij staat namelijk vaak vrij en op de juiste plaats, wat ik naast een goed schot ook een kwaliteit vind.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Gasgeve op januari 25, 2025, 09:12:50
Daar moet die dan ook heel veel van hebben. Ik vind hem voetballend erg tegenvallen.

ik niet heeft best wel techniek maar snel ik ie niet.achter de spits zie ik em
wel een goaltje a 8 tot 10 maken

Gasgeve

Citaat van: denistel op januari 25, 2025, 22:57:47
ik niet heeft best wel techniek maar snel ik ie niet.achter de spits zie ik em
wel een goaltje a 8 tot 10 maken
Heeft naar mijn idee niet de techniek en (handelings)snelheid voor de Eredivisie. En dat is toch het niveau wat we na moeten streven. Wel een prima invaller/bankzitter voor de KKD. Kan overal spelen.

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op januari 30, 2025, 15:30:40
Heeft naar mijn idee niet de techniek en (handelings)snelheid voor de Eredivisie. En dat is toch het niveau wat we na moeten streven. Wel een prima invaller/bankzitter voor de KKD. Kan overal spelen.
:wall
IN HENK WE TRUST!!!

anderszchristian

Wel de enige in de selectie die durft uit te halen van buiten de 16

zeewolde

Citaat van: anderszchristian op januari 30, 2025, 16:08:20
Wel de enige in de selectie die durft uit te halen van buiten de 16
Diemers toch ook

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: anderszchristian op januari 30, 2025, 16:08:20
Wel de enige in de selectie die durft uit te halen van buiten de 16

Poll ook
Henk, held, bedankt