Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Benjamin Pauwels

Gestart door WouterZz, juni 14, 2024, 15:32:59

Vorige topic - Volgende topic

papier

Waardeloze statistieken!!! Is al 19!!!!!

Bankzitter

Heb je zijn statistieken?
Wat is zijn snelheid over 20 meter?
Slagingspercentage dribbels?

Ze hebben die jongen bekeken, meerdere keren mee gepraat.
Dat is geen garantie, maar wel beter dan de Mambini's en EL Hilali's die niemand echt had bekeken.

papier

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2024, 12:38:03
Heb je zijn statistieken?
Wat is zijn snelheid over 20 meter?
Slagingspercentage dribbels?

Ze hebben die jongen bekeken, meerdere keren mee gepraat.
Dat is geen garantie, maar wel beter dan de Mambini's en EL Hilali's die niemand echt had bekeken.

Was cynisch?

El Hilali is vooral qua type slecht gescout denk ik. Je moet kwaliteiten hebben die passen bij de speelstijl. Niet alleen kwaliteit.

Bankzitter

Gelukkig maar. Ik heb er wel vertrouwen in dat Henk precies weet wat hij nodig heeft en Lambooij weet welke spelers daaraan voldoen.

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2024, 12:54:01
Gelukkig maar. Ik heb er wel vertrouwen in dat Henk precies weet wat hij nodig heeft en Lambooij weet welke spelers daaraan voldoen.

Tuurlijk weet hij wat hij nodig heeft, een assistent met voetbal gogme.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2024, 12:54:01
Gelukkig maar. Ik heb er wel vertrouwen in dat Henk precies weet wat hij nodig heeft en Lambooij weet welke spelers daaraan voldoen.
zo ist. Constant hier die negatieve inslag.  We gaan een nieuwe fase in met lambooij die weet wat er is. Er zijn een aantal hier die alleen maar negatief kunnen reageren.

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2024, 12:38:03
Heb je zijn statistieken?
Wat is zijn snelheid over 20 meter?
Slagingspercentage dribbels?

Ze hebben die jongen bekeken, meerdere keren mee gepraat.
Dat is geen garantie, maar wel beter dan de Mambini's en EL Hilali's die niemand echt had bekeken.

Tuurlijk is ie bekeken maar hij wordt binnen gehaald of het een topper is
en nog beter kan worden. snelheid en dribbels is prima maar daar krijg
je geen punten voor. een buiten moet oek 7 a 8 goals per seizoen maken
is mijn mening,en ja hij is nog jong maar het moet eerst allemaal maar.

oost

Wel een hoop negatieve reacties, velen lijken te verwachten dat wij nu even spelers halen die zich bewezen hebben en ons even naar de eredivisie helpen.
We moeten het juist hebben van zulke spelers soms gaat zo'n gokje goed en heb je een topper die je wat oplevert en soms niet.
Ik heb wel vertrouwen dat Lambooy iets kan en gaat neer zetten |:)

Galdiano

Citaat van: denistel op juni 15, 2024, 19:02:36
Tuurlijk is ie bekeken maar hij wordt binnen gehaald of het een topper is
en nog beter kan worden. snelheid en dribbels is prima maar daar krijg
je geen punten voor. een buiten moet oek 7 a 8 goals per seizoen maken
is mijn mening,en ja hij is nog jong maar het moet eerst allemaal maar.

Lukoki en Kallon hadden eerst ook nog de dozen om de schoenen.
Ik heb het idee dat de scouting dit seizoen nog nooit zo goed is geweest. Er is behoorlijk in ge?nvesteerd.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

19 en onbekend, pffff.
Haal dan liever iemand van 25-26 die al wat gepresteerd heeft. Desnoods betaal je 5 ton; dan ben je in ieder geval verzekerd van goals en assists!

Oh wacht...



Welkom Benji |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: denistel op juni 15, 2024, 19:02:36
Tuurlijk is ie bekeken maar hij wordt binnen gehaald of het een topper is
en nog beter kan worden. snelheid en dribbels is prima maar daar krijg
je geen punten voor. een buiten moet oek 7 a 8 goals per seizoen maken
is mijn mening,en ja hij is nog jong maar het moet eerst allemaal maar.
ik hou wel van zulke verrassingen. Kan es tegenvallen maar kan ook een schot in de roos zijn

denistel

Citaat van: Galdiano op juni 15, 2024, 22:53:26
Lukoki en Kallon hadden eerst ook nog de dozen om de schoenen.
Ik heb het idee dat de scouting dit seizoen nog nooit zo goed is geweest. Er is behoorlijk in ge?nvesteerd.  :thumbsup

weet ik allemaal wel maar grootste probleem afgelopen seizoen was gebrek aan
leiders die de jonge knapen ook aansturen ze daardoor beter maken.voor de
toekomst is al die jeugd mooi en daar kun je ook aan verdienen als het goed
uitpakt maar we hebben nu iets van 24 spelers waarvan 20 jonger dan 24
volgens mij. als je weer mee wilt doen om de prijzen dan zullen er toch ook
zeker 2 of 3 ervaren spelers bij moeten.kijk naar Groningen en Willem 2 afgelopen
seizoen maar misschien is dat niet realistisch maar zet je doelstelling dan op
de play offs halen en spreek niet over kampioen worden dat is zoals ik het zie,

denistel

Citaat van: sunderland op juni 15, 2024, 23:40:02
ik hou wel van zulke verrassingen. Kan es tegenvallen maar kan ook een schot in de roos zijn

uiteraard maar met alleen jonkjes gaan we het niet redden vriend

Bernardo

Citaat van: denistel op juni 15, 2024, 23:44:42
weet ik allemaal wel maar grootste probleem afgelopen seizoen was gebrek aan
leiders die de jonge knapen ook aansturen ze daardoor beter maken.voor de
toekomst is al die jeugd mooi en daar kun je ook aan verdienen als het goed
uitpakt maar we hebben nu iets van 24 spelers waarvan 20 jonger dan 24
volgens mij. als je weer mee wilt doen om de prijzen dan zullen er toch ook
zeker 2 of 3 ervaren spelers bij moeten.kijk naar Groningen en Willem 2 afgelopen
seizoen maar misschien is dat niet realistisch maar zet je doelstelling dan op
de play offs halen en spreek niet over kampioen worden dat is zoals ik het zie,

Wie heeft het bij Cambuur over doelstelling kampioen? Volgens mij sprak Lambooij uit doelstelling top 5

denistel

Citaat van: Bernardo op juni 15, 2024, 23:49:25
Wie heeft het bij Cambuur over doelstelling kampioen? Volgens mij sprak Lambooij uit doelstelling top 5

deze jongen zelf zegt ik wil kampioen worden mooie ambitie maar we
moeten niet te hoog van de toren blazen na onze 13e plaats en top
5 in de huidige kkd is ook niet vanzelfsprekend met Volendam Exelsior
Roda D Haag de Graafschap VVV Emmen er bij.Ik zou zeggen top 8
of een periode titel dan doe je het al goed.