Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Benjamin Pauwels

Gestart door WouterZz, juni 14, 2024, 15:32:59

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 18, 2025, 14:34:39
Mercera heeft 525 duizend opgeleverd
Pauwels 1.3 miljoen
Nieling 900 duizend
Totaal ? 2.725.000,00 zit ik er niet ver naast Sunderland  :y
275 duizend meneer. Ik hef ut niet

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 18, 2025, 20:02:30
275 duizend meneer. Ik hef ut niet
do bist gjin riek man :D

denistel


Noordcambuur


Derkx R.H.

Wordt op dit moment gekeurd in Madrid, en tekent aansluitend zijn contract, om vanavond voor het eerst mee te trainen..

fred

En officieel gemeld door de club inmiddels
Bedankt Benji !

Noordcambuur

Bedankt Pauwels het ga je goed :thumbsup

wiekie1969

Mooi wat centen gebeurd voor die zwaar overschatte voetballer. Leganas oleeeeeeeeee

SCCRulez

Prima deal zo! Aantal potjes van zijn talent kunnen genieten, ook aantal wat minder genieten. In korte tijd leuk bedrag binnen, klasse. Hoop op mooi vervolg van zijn carri?re :proost

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2025, 18:40:21
Mooi wat centen gebeurd voor die zwaar overschatte voetballer. Leganas oleeeeeeeeee
we zullen het zien wiekie :y

michello

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2025, 18:40:21
Mooi wat centen gebeurd voor die zwaar overschatte voetballer. Leganas oleeeeeeeeee

Goed vervolg geven daar graag. Met een doorverkoop kan het nog leuk worden dan.  :proost

Arno A

Mooi voor beide partijen. Voor zijn ontwikkeling geweldig natuurlijk. Je moet niet te lang in de kkd blijven rondhangen. Geldt ook voor Mercera. Beide international dan val je op.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op juli 22, 2025, 04:01:51
Mooi voor beide partijen. Voor zijn ontwikkeling geweldig natuurlijk. Je moet niet te lang in de kkd blijven rondhangen. Geldt ook voor Mercera. Beide international dan val je op.

Ik denk dat je met dat (jeugd) internationale gelijk hebt. Clubs in Spanje zullen eerder kijken naar een O21 interland dan naar Top Oss - Cambuur
Henk, held, bedankt