Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Benjamin Pauwels

Gestart door WouterZz, juni 14, 2024, 15:32:59

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: denistel op juli 17, 2025, 19:29:51
daarom alle 3 die voor goed geld verkocht worden waren tijdens de competitie soms
ook zeer wisselvallig,
Dat is nou inherent aan jonge spelers de wisselvalligheid

Johan-12

Citaat van: Oud Cambuur op juli 17, 2025, 19:33:58
Dat is nou inherent aan jonge spelers de wisselvalligheid
Is dit een roep voor de terugkeer van Ben Rienstra? Die was altijd op hetzelfde niveau  8)

Gasgeve

Citaat van: Johan-12 op juli 17, 2025, 20:00:53
Is dit een roep voor de terugkeer van Ben Rienstra? Die was altijd op hetzelfde niveau  8)
:_schater

Derkx R.H.

https://www.vi.nl/nieuws/cambuur-laat-pauwels-voor-recordbedrag-naar-leganes-vertrekken

Cambuur laat Pauwels voor recordbedrag naar Legan?s vertrekken
Rob Aarts
10.19,
Vandaag
Legan?s gaat aan de haal met Benjamin Pauwels. Ingewijden melden dat de Spaanse degradant de twintigjarige aanvaller voor 1,3 miljoen euro overneemt van SC Cambuur. Voor de club uit Leeuwarden is dat een recordbedrag.

Pauwels maakte vorig seizoen de overstap van Beerschot naar Cambuur en maakte meteen naam in het Kooi Stadion. In 35 duels in de Keuken Kampioen Divisie kwam de vleugelspeler tot vier doelpunten en acht assists. Daar blijft het bij, want Pauwels vervolgt zijn loopbaan bij Legan?s. Na de degradatie uit La Liga komt de club komend seizoen uit in de Segunda Divisi?n.

Legan?s telt ruim een miljoen euro neer om Pauwels over te nemen van Cambuur, dat de speler vorig seizoen voor tienduizenden euro's oppikte in Belgi?. Eerder deze transferwindow waagde Dinamo Kiev een poging, maar een transfer naar Oekra?ne zag Pauwels niet zitten. Met de komst van Oscar Sj?strand heeft Cambuur zijn vervanger al in huis.

TheDutchman

Voor ??n seizoen een prima bedrag. Hopelijk kan onze Scandinavi?r hem doen vergeten, maar we gaan hem nog wel missen denk ik.

Lore

Zo enorm knap! En volledig op het conto van Lambooij! Die verdient zich heel snel terug!

Zuid1991

Citaat van: TheDutchman op juli 18, 2025, 11:11:47
Voor ??n seizoen een prima bedrag. Hopelijk kan onze Scandinavi?r hem doen vergeten, maar we gaan hem nog wel missen denk ik.

Serieus, in hoeverre is hij bepalend geweest afgelopen seizoen?
Hij moet nog veel leren qua overzicht en diepte.
We hebben hem ook vaak niet gezien in wedstrijden.
Tuurlijk is het een talent maar als onze nieuwe Scandinavi?r al wat doelgerichter is, wat meer doet met diepteballen en overzicht, zie ik daar meer talent in.

Huizen

Geweldige transfer! Pauwels is ook een geweldige speler, maar heeft mij eigenlijk geen enkele wedstrijd kunnen overtuigen in Cambuur shirt. Zit veel meer in. Succes in Spanje en hopelijk maak je een ketser van een vervolgtransfer zodat er nog meer geld in het laatje komt.

|:)

Gasgeve

Citaat van: Zuid1991 op juli 18, 2025, 11:24:57
Serieus, in hoeverre is hij bepalend geweest afgelopen seizoen?
Hij moet nog veel leren qua overzicht en diepte.
We hebben hem ook vaak niet gezien in wedstrijden.
Tuurlijk is het een talent maar als onze nieuwe Scandinavi?r al wat doelgerichter is, wat meer doet met diepteballen en overzicht, zie ik daar meer talent in.
Hield elke wedstrijd 2 verdedigers bezig, daardoor komt er ook weer meer ruimte voor de rest van het team. Kon het uit niks versnellen en een man passeren. Het mannetje passeren is vrij uniek in deze tijd. Ook niet voor niks voor Belgi? onder 21 opgeroepen en ook daar goed gedaan.

Galdiano

Pauwels heeft een enorme potentie en kan de absolute top gaan halen.
Maar... Dan is dit wel het seizoen van de waardheid.
Hij zal harder moeten werken in verdedigend opzicht, maar dit mag dan weer niet ten koste gaan van zijn aanvallende spel. En dat zal moeilijk worden.
Iets meer overzicht cre?ren door meer rust aan de bal in de slotfase en hij kan de top aan.

En vergeet niet dat hij vorig jaar niet voor niets even afwezig was.
1.3 miljoen is een uitstekend bedrag.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 17, 2025, 14:48:13
je kunt ook weer overdrijven. Mercera heeft sowieso geen 3 ton opgeleverd. Groningen zou iets meer dan 3 ton hebben geboden en dat was resoluut afgewezen. Cambuur vroeg 8. Dus dan is het daar tussen. Pauwels heeft ook iets meer dan een miljoen opgeleverd. Dat lc dat schrijft tja
Mercera heeft 525 duizend opgeleverd
Pauwels 1.3 miljoen
Nieling 900 duizend
Totaal ? 2.725.000,00 zit ik er niet ver naast Sunderland  :y

Bens

Dat hij vertrekt is door Cambuur nog niet officieel bekendgemaakt.

mark1989

Weet iemand ook welk doorverkoop percentage is afgesproken?

Galdiano

Citaat van: Bens op juli 18, 2025, 15:10:56
Dat hij vertrekt is door Cambuur nog niet officieel bekendgemaakt.

Heeft vandaag afscheid genomen van de club en het personeel. Ik was vanmiddag in het stadion en heb hem nog succes gewenst. Gaat gewoon naar Spanje. Alles is rond.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: mark1989 op juli 18, 2025, 17:07:21
Weet iemand ook welk doorverkoop percentage is afgesproken?
nee dat is niet bekend maar tegenwoordig is dat sowieso 15 % las ik ergens