Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Benjamin Pauwels

Gestart door WouterZz, juni 14, 2024, 15:32:59

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

18 wedstrijdjes...en de statistieken.... slechter dan de andere pouwels kan in ieder geval niet

Succes!!

Naastismis

38 minuten gespeeld na de winterstop, een topper...
Mooie opvulling van het campingelftal.

oost

Citaat van: Naastismis op juni 14, 2024, 18:36:30
38 minuten gespeeld na de winterstop, een topper...
Mooie opvulling van het campingelftal.

Hij wilde misschien zijn contract niet verlengen ?
We weten hoe kinderachtig voetbal clubs kunnen zijn

Bankzitter

O21 is geen campingelftal, hoor. Derde van Nederland na Feijenoord en Groningen (7e als je PSV, AZ, Ajax en Utrecht meerekent).

michello

Kan niet anders dan Lambooij heeft hem bekeken in zijn tijd bij RKC. Ondanks zijn (eerlijk is eerlijk) dramatische statistieken spreekt er veel vertrouwen uit in het 3 jarige contract.
Ik ben benieuwd.

Specuveter

Citaat van: michello op juni 14, 2024, 19:10:12
Kan niet anders dan Lambooij heeft hem bekeken in zijn tijd bij RKC. Ondanks zijn (eerlijk is eerlijk) dramatische statistieken spreekt er veel vertrouwen uit in het 3 jarige contract.
Ik ben benieuwd.
Citaat van: michello op juni 14, 2024, 19:10:12En het feit dat ze 5 weken met hem bezig zijn geweest.
Ik ben benieuwd.

Noordcambuur

Deze speler komt bij de eerste selectie en niet bij de jeugd o21?.

papier

Gaat fouten maken gezien zijn leeftijd. Dan is het simpel voor ons, aanmoedigen, vertrouwen geven en hem het uit laten betalen ping ping kassa

ChantiSCC

Hij is jong maar heeft wel specifieke kwaliteiten die je zoekt in je team en zeker hoe Henk wil voetballen. Ik snap deze transfer wel, al zal het geen beoogd basisspeler zijn voor in het begin van het seizoen. Zal moeten gaan groeien.

Cor

Voordeel van de twijfel kennen veel forumgangers hier niet. Statistieken zijn slecht dus zal het wel niks zijn. Jezus, wat een negativiteit hier af en toe. Eerst maar eens zien voetballen, dan een oordeel vellen. Welkom!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

R058

Citaat van: Cor op juni 15, 2024, 07:58:03
Voordeel van de twijfel kennen veel forumgangers hier niet. Statistieken zijn slecht dus zal het wel niks zijn. Jezus, wat een negativiteit hier af en toe. Eerst maar eens zien voetballen, dan een oordeel vellen. Welkom!
Helemaal eens. Kallon scoorde ook nooit voor hij bij ons kwam (en zelfs toen duurde het nog even). Spelers kunnen namelijk dingen leren en zeker als ze zo jong zijn.

sunderland

Citaat van: michello op juni 14, 2024, 19:10:12
Ik ben benieuwd.
helemaal eens

sunderland

Citaat van: papier op juni 14, 2024, 22:23:51
Gaat fouten maken gezien zijn leeftijd. Dan is het simpel voor ons, aanmoedigen, vertrouwen geven en hem het uit laten betalen ping ping kassa
je ziet in 15 minuten al of een speler kwaliteit heeft en in 1 helft al of een speler gevoel heeft voor ruimtes naar binnen of buiten. (De Noor liet in 15 minuten al zien linies over te slaan)

sunderland

Citaat van: R058 op juni 15, 2024, 10:35:20
Helemaal eens. Kallon scoorde ook nooit voor hij bij ons kwam (en zelfs toen duurde het nog even). Spelers kunnen namelijk dingen leren en zeker als ze zo jong zijn.
zou zo graag willen dat Sandor met deze jongen aan de slag ging. Ze hebben het vooral over Sandor zijn zaak en hoe dat te doen. Sandor zal geld verdienen voor de club omdat hij spelers beter maakt.  ( Kallon Jacobs hoedenmakers maulun) maar dat is een andere discussie