Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bryant Nieling

Gestart door Bens, juni 08, 2024, 10:03:12

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: PePe op augustus 26, 2024, 15:21:47
Het zit nu even niet mee, vanmorgen de training afgebroken.
Balen.....

fred

Wat is dat toch altijd bij ons met nieuwe spelers ?
Of blessure
Of maanden nodig om fit te worden

Specuveter

Citaat van: fred op augustus 26, 2024, 16:10:22
Wat is dat toch altijd bij ons met nieuwe spelers ?
Of blessure
Of maanden nodig om fit te worden
we konden het aan het kunstgras weiden
Nu niet meer
Puur toeval

oost

Misschien moeten ze gewoon onmiddellijk stoppen met het trainen op het oude kunst gras? Er is vast wel een amateur club waar je zou kunnen trainen op een goed natuur veld of nieuw kunstgras.

oost

Citaat van: Specuveter op augustus 26, 2024, 16:11:44
we konden het aan het kunstgras weiden
Nu niet meer
Puur toeval

Er wordt nog steeds getraind  in het oude stadion toch?

Noordcambuur

Citaat van: PePe link=topic=2629.msg364566#  date=1724678507
Het zit nu even niet mee, vanmorgen de training afgebroken.
gaat het weer een gevalletje worden deze speler :?

SCC

Ze trainen op een grasveld (naast korfbal en scouting, tegenover Leovardia).

oost

Citaat van: SCC op augustus 26, 2024, 16:47:16
Ze trainen op een grasveld (naast korfbal en scouting, tegenover Leovardia).

:thumbsup

Huizen

Traint volgens schema niet ernstiger geblesseerd geraakt begreep ik

Oud Cambuur

Vandaag weer niet aanwezig op de training hoop niet dat het een voetballer van glas is gaat van de ene naar de andere blessure . Lijkt mij dat er nog wel een CV bij moet komen met alleen Tony jonker achter de hand red je het niet

denistel

Citaat van: oost op augustus 26, 2024, 16:12:46
Misschien moeten ze gewoon onmiddellijk stoppen met het trainen op het oude kunst gras? Er is vast wel een amateur club waar je zou kunnen trainen op een goed natuur veld of nieuw kunstgras.

trainen alleen maar op gewoon gras toch

Specuveter

Traint weer mee
Heeft een ontsteking in de knie
Krijgt daar medicatie voor.
Morgen ws op de bank.

Trainert!

Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2024, 21:18:54
Traint weer mee
Heeft een ontsteking in de knie
Krijgt daar medicatie voor.
Morgen ws op de bank.

niet laten spelen dus. mooi 2 weken rust en dan vlammen

De Gast

Wat doe je nou jonge.. 4 wedstrijden schorsing straks. Man man man man man  :rodekaart

Bernardo

Wat een domkop, echt team benadelen dit. De leider achterin die we weer 3/4 potjes gaan missen.