Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bryant Nieling

Gestart door Bens, juni 08, 2024, 10:03:12

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Respect vriend. De beuk erin gvd. Zo hoort het. Enigste skaver in de selectie.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 22:39:54
Respect vriend. De beuk erin gvd. Zo hoort het. Enigste skaver in de selectie.

95e min 2-0 achter olie dom sast bedoelen schorsing van 4 wedstrijden

Stanley

Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 22:39:54
Respect vriend. De beuk erin gvd. Zo hoort het. Enigste skaver in de selectie.
Net zo,n domme reactie als de overtreding.

Noordcambuur

Wat een domme lul je ik hoop dat er 5 wedstrijden krijgt van de knvb

wiekie1969

Die jongen handelt uit pure frustratie omdat de rest verzaakt. Het is oliedom maar ik snap hem wel. Veruit de beste man in de tweede helft, ook qua mentaliteit.

Trainert!

Wat een idioot is deze speler. 2-0 achter, en op een plek iemand zo neerhalen.  Wat een plezier hebben we aan hem. blessures en schorsing

Stiens

Niet heel erg slim inderdaad. Combinatie van frustratie door blessure en achterstand en daarnaast z'n jeugdigheid. Wil zich waarschijnlijk daardoor te graag bewijzen. Zonde! Kunnen hem goed gebruiken.

Bankzitter

Laten we het maar een leermomentje noemen. Hij haalt het niveau wel omhoog

Maar voorlopig zit je dus met vMullem, Casas en Jonker centraal. Nog eentje erbij (huur) zou wel verstandig zijn na het laten gaan van Smand ?n Bergsma.

AL

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2024, 08:16:27
Laten we het maar een leermomentje noemen. Hij haalt het niveau wel omhoog

Maar voorlopig zit je dus met vMullem, Casas en Jonker centraal. Nog eentje erbij (huur) zou wel verstandig zijn na het laten gaan van Smand ?n Bergsma.

Moet gewoon een type Schouten bij.
Een leider en rustpunt.
Van Mullem kan echt niet en Casas heeft mij (in tegenstelling tot iedereen hier) totaal nog niet overtuigd.
Zelden zo'n zwak centrum gezien als gisteren.


Bankzitter

Casas wisselt goede en slechte momenten af. Daarbij, jonge keeper, Souren is voor een aanvoerder jong. Nieling is jong. En wat zet je er dan tussen.... een jongen van 20.
Met als back-up eentje van 18.

Dat is vanaf het begin mijn kritiek op deze transfer van Casas geweest.

Het gaat mij niet om de kwaliteit, maar je kan van te voren wel zien aankomen dat die jongen het heel zwaar gaat krijgen als het sportief allemaal wat tegenzit. Het is niet zo dat we hem even in een prima draaiend team inpassen met een routinier ernaast.

papier

Dat is toch ?berhaupt de kritiek op onze huidige selectie. Te jong en te onervaren. Diemers zou wat dat betreft een waardevolle aanvulling zijn, een speler die nog niet over z?n top heen is (of net niet). Kieftenbelt en De Leeuw kunnen wel van waarde zijn maar zitten echt aan het eind. Er moet dus wat meer van ertussen komen qua leeftijd. Zo 27-30.

Bankzitter

Naar mijn mening kun je niet zowel jeugd laten doorstromen uit O21 en ook nog eens scouten op spelers in die categorie.
Ik snap het idee wel om transferwaarde te cree?ren (zoals met Smit) maar dat mag niet ten koste gaan van het sportieve.

Het mooi als de jeugd 3/5  selectiespelers levert en dan nog 2/3 uit scouting maar mag niet zo zijn dat meer dan de helft van de basis uit 19-22 bestaat.

En dan komt het weer terug op de vraag ... wie bewaakt dat soort zaken vanuit het bestuur/club.

michello

SC Cambuur - verdediger Bryant Nieling is eveneens voor drie wedstrijden uitgesloten. Dit vanwege ernstig gemeen spel ten opzichte van een tegenspeler tijdens de wedstrijd FC Dordrecht ? SC Cambuur op 30 augustus jl.

Huizen

Citaat van: michello op september 02, 2024, 13:37:53
SC Cambuur - verdediger Bryant Nieling is eveneens voor drie wedstrijden uitgesloten. Dit vanwege ernstig gemeen spel ten opzichte van een tegenspeler tijdens de wedstrijd FC Dordrecht ? SC Cambuur op 30 augustus jl.

Beetje veel? Aanvechten die hap

fred

Citaat van: Bussum op september 02, 2024, 13:39:42
Beetje veel? Aanvechten die hap

Ik hoop toch echt dat je dit niet serieus meent.