Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur (vrijdag 3 mei 2024 - 20:00 uur)

Gestart door Huizen, april 28, 2024, 11:27:51

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Eigenlijk m?n hele leven al niks met deze club gehad dus hoop dat Willem II en FC Groningen promoveren. Aanstaande vrijdag in Kerkrade onze volgende wedstrijd  |:)

PePe

Wij supporters van Cambuur hebben nog een appeltje te schillen met Roda, alleen weet de huidige selectie daar niks van. Laten we hopen op een goed resultaat.

Inferno-058

Citaat van: Bussum op april 28, 2024, 11:27:51
Eigenlijk m?n hele leven al niks met deze club gehad dus hoop dat Willem II en FC Groningen promoveren. Aanstaande vrijdag in Kerkrade onze volgende wedstrijd  |:)
Roda mag van mij wel promoveren. Met Groningen heb je tenminste 2 hele mooie affiches in de KKD.

PePe

Citaat van: Inferno-058 op april 28, 2024, 21:34:56
Roda mag van mij wel promoveren. Met Groningen heb je tenminste 2 hele mooie affiches in de KKD.

En het is lekker dichtbij!!

Tom

Heeft iemand tips of contacten om aan kaarten voor het thuisvak te komen? Vanuit Roda is er helaas een clubkaartverplichting en wij willen dit stadion graag nog afstrepen.

papier

Citaat van: Tom op april 29, 2024, 12:07:13
Heeft iemand tips of contacten om aan kaarten voor het thuisvak te komen? Vanuit Roda is er helaas een clubkaartverplichting en wij willen dit stadion graag nog afstrepen.

Roda forum? X? Vaak wel mensen die willen helpen. En wellicht een overnachting in het stadion? Volgens mij heeft het hotel ook een skybox.

Noordcambuur


Noordcambuur

Omdat politie afgelopen weekend (Koningsdag)en nu a.s. Zaterdag 4 mei en zondag 5 mei ook weer werken moeten.
Gewoon gaan?. w:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

#8
Citaat van: Noordcambuur op april 29, 2024, 12:47:12
Dus geen uitsupporters  :_schater

Hoe weet je dat, ik zie niets staan bij Cambuur

Gevonden  :rodekaart :rodekaart :rodekaart
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op april 29, 2024, 12:49:42
Omdat politie afgelopen weekend (Koningsdag)en nu a.s. Zaterdag 4 mei en zondag 5 mei ook weer werken moeten.
Gewoon gaan?. w:)
Wat hebben ze het weer zwaar de politie


denistel

zal een loodzware pot worden of die lui moeten stijf staan van de zenuwen

sunderland

Citaat van: denistel op mei 02, 2024, 16:25:51
zal een loodzware pot worden of die lui moeten stijf staan van de zenuwen
ze zullen proberen om ons te overrompelen net als Groningen. Als we dat doorkomen ( wat ik niet verwacht met die kabouter) dan slaan de zenuwen toe. Ik vind ouldchick verreweg de beste speler van de eerste divisie

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 02, 2024, 16:59:12
ze zullen proberen om ons te overrompelen net als Groningen. Als we dat doorkomen ( wat ik niet verwacht met die kabouter) dan slaan de zenuwen toe. Ik vind ouldchick verreweg de beste speler van de eerste divisie
Gaat weer terug naar Volendam of er moet voor betaald worden.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland