Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur (vrijdag 3 mei 2024 - 20:00 uur)

Gestart door Huizen, april 28, 2024, 11:27:51

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: janou op mei 03, 2024, 20:48:40
Ongelofelijk, 100% rode kaart

Schijn tegen dat krijg je dan. Maar dat die commentator niet weet dat uitsupporters bij Roda altijd kut worden behandeld? Echt hoe bereiden die gasten zich voor

NRG

Citaat van: janou op mei 03, 2024, 20:48:40
Ongelofelijk, 100% rode kaart


Tja? Cambuur, Roda en scheidsrechters. Geen gelukkige combinatie

Bankzitter

Citaat van: NRG op mei 03, 2024, 20:40:42
Vreemde wissel

De een heeft meer krediet dan de ander. Otessen heeft een offday, maar is normaal een stabiele factor.

Overigens hoop ik op promotie van Groningen. Die worden anders fluitend kamioen volgend jaar. Roda gaat dit niet nog een seizoen volhouden. En met de rode kaart van Brack nog in het geheugen mogen we het promotiefeestje van Roda best verstieren vanavond.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op mei 03, 2024, 20:49:37
Schijn tegen dat krijg je dan. Maar dat die commentator niet weet dat uitsupporters bij Roda altijd kut worden behandeld? Echt hoe bereiden die gasten zich voor
Ik denk dat ze zich helemaal niet voorbereiden, ze krijgen  kant en klare info.... wellicht van roda 8)
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 03, 2024, 20:54:03
Ik denk dat ze zich helemaal niet voorbereiden, ze krijgen  kant en klare info.... wellicht van roda 8)

Echt schering en inslag bij de KKD. En het is dat ik dit soort dingen weet omdat ik supporter ben dus hoeveel onzin neem ik wel niet voor waar aan? Die gasten worden prima betaalt; bereid je je dan even voor.

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op mei 03, 2024, 20:53:07
De een heeft meer krediet dan de ander. Otessen heeft een offday, maar is normaal een stabiele factor.

Overigens hoop ik op promotie van Groningen. Die worden anders fluitend kamioen volgend jaar. Roda gaat dit niet nog een seizoen volhouden. En met de rode kaart van Brack nog in het geheugen mogen we het promotiefeestje van Roda best verstieren vanavond.
Waar baseer je dat op?

Specuveter

Citaat van: papier op mei 03, 2024, 20:42:02
De vleugels van Roda zijn natuurlijk wel sterk dus een tweede geel zou wel gebeuren. Maar goed, Ottesen met handrem of van de meer?
niet fit?? Grieperig??

papier

Citaat van: Inferno-058 op mei 03, 2024, 21:00:28
Waar baseer je dat op?

Wel een logische gedachte. Zijn echt in het seizoen gegroeid en op enkele wedstrijden na nu op een niveau dat ze 4 op de 5 wel winnen denk ik. In tegenstelling tot Roda of Willem II ook de financi?n om de groep bij elkaar te houden denk ik? Dus die gaan dan vrij eenvoudig kampioen worden.

papier

Citaat van: Specuveter op mei 03, 2024, 21:01:13
niet fit?? Grieperig??

Zou kunnen maar was niet blij met z?n wissel, de k het dus niet. Denk puur omdat die geel heeft

Stiens

De zenuwen slaan in ieder geval al toe bij de kampioenskandidaten. Groningen en Willem II allebei op achterstand bij rust en wij houden Roda tot nu toe in bedwang.


papier


Huizen

Vreemde sfeer daar, totaal geen idee dat ze kunnen promoveren daar? Wat een aanfluiting

Denk dat we hier heel verrassend gaan winnen

papier

Tsja het is wennen voor Mercera, net als tegen Dordrecht

drg

Nou poeh eindelijk, wat een niveau..

Ik erger me meer aan die kutscheids dan Roda.