Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur (vrijdag 3 mei 2024 - 20:00 uur)

Gestart door Huizen, april 28, 2024, 11:27:51

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: papier op mei 07, 2024, 12:22:21
Voor mij wel weer mooi. In dat seizoen speelde Cambuur die bekerwedstrijd tegen AZ, dat vond ik wel een aansprekende tegenstander dus voor die 5 euro maar eens de gang naar het stadion gemaakt. Die wedstrijd was natuurlijk prachtig met een leuke sfeer, vervolgens besloten nog wat bezoeken te doen dat seizoen en hoewel de resultaten niet altijd best waren was het best vermakelijk. Met name de laatste wedstrijd tegen Helmond met Dijkhuizen die fanatiek werd aangemoedigd in zijn laatste wedstrijd en ook nog scoorde. Vanaf het daaropvolgende seizoen een seizoenskaart genomen en niet meer vertrokken. Zo zie je maar, ook successupporters blijven hangen!

SCC! |:)

sunderland

Citaat van: papier op mei 07, 2024, 12:22:21
Voor mij wel weer mooi. In dat seizoen speelde Cambuur die bekerwedstrijd tegen AZ, dat vond ik wel een aansprekende tegenstander dus voor die 5 euro maar eens de gang naar het stadion gemaakt. Die wedstrijd was natuurlijk prachtig met een leuke sfeer, vervolgens besloten nog wat bezoeken te doen dat seizoen en hoewel de resultaten niet altijd best waren was het best vermakelijk. Met name de laatste wedstrijd tegen Helmond met Dijkhuizen die fanatiek werd aangemoedigd in zijn laatste wedstrijd en ook nog scoorde. Vanaf het daaropvolgende seizoen een seizoenskaart genomen en niet meer vertrokken. Zo zie je maar, ook successupporters blijven hangen!
papieren successupporter zeg maar? :devil

Mike SCC

Citaat van: oost op mei 07, 2024, 09:50:41
Eigelijk zegt iedereen het zelfde hier :_schater
1 aanval is te zwak, bij elke bod smit verkopen :thumbsup
2 middenveld: De jong en Kaam is gewoon te licht en gaat ook niks meer worden.
3 achterhoede is om te janken
4 13e in de kkd, knappe kop die dat weet recht te lullen

4 terechte conclusies toch?

oost

Citaat van: Mike SCC op mei 07, 2024, 13:57:14
4 terechte conclusies toch?

Er is geen andere conclusies mogelijk nee.
Maar iedereen lijkt een onderdeel van het team de zwarte Piet te willen toeschuiven . Maar de gehele selectie is gewoon ongelofelijk slecht niet 1 licht puntje.  Met wat fantasie kun je zeggen Nartey schaapman en meccara en Kooistra zijn licht puntjes maar met zo'n waardeloze selectie is een kinder hand snel gevuld

papier

Citaat van: oost op mei 07, 2024, 15:58:34
Er is geen andere conclusies mogelijk nee.
Maar iedereen lijkt een onderdeel van het team de zwarte Piet te willen toeschuiven . Maar de gehele selectie is gewoon ongelofelijk slecht niet 1 licht puntje.  Met wat fantasie kun je zeggen Nartey schaapman en meccara en Kooistra zijn licht puntjes maar met zo'n waardeloze selectie is een kinder hand snel gevuld

Dat de jeugd doorkomt is aan de ene kant geweldig, want daar wordt goed werk verricht. Anderzijds is het ook direct een teken van armoede. In het team van een aantal jaar geleden zag je spelers als Breij/Paulissen/Oratmangoen/Antonia vechten om een plek en geen onbetwiste basisspeler zijn. Die zouden allemaal 400% basis zijn met dit team.

denistel

Citaat van: Josli op mei 06, 2024, 22:30:20
Nee, maar als je altijd onder druk staat, is de kans wel groter dat je fouten maakt. Ik wil ook helemaal niet zeggen dat wij geweldige centrale verdedigers hebben, maar ze lijken vooral heel slecht omdat het team niet goed verdedigd. En dan heb ik het met name over van Kaam, de Jong en Smit...

wij staan niet altijd onder druk maar maken ons het zelf te moeilijk die 2-0 kon
poll de bal al weg ramen die speelt naar v osch van osch kon ook wel rammen
maar die geeft weer een zacht tikje naar tol en die al even een man uitspelen.
je moet situaties herkennen en daar wat mee doen en dat ontbreekt en niemamd
die er wat mee doet of aan pakt,,vd meer gaat tol troosten ja dan kom je er nooit.
elkaar kapot maken hoeft niet maar een beetje meer pit er in kan geen kwaad,

zelfde als je gewisseld wordt en kansloos achterstaat dan nog weer iedereen een handje
geven sorry ik heb er niks mee maar ja gebeurd overal ,,soms gaat er nog eens iemand over
de rooie als ie gewisseld wordt maar ja dan moet je weer op het matje komen.

denistel

Citaat van: papier op mei 07, 2024, 17:26:09
Dat de jeugd doorkomt is aan de ene kant geweldig, want daar wordt goed werk verricht. Anderzijds is het ook direct een teken van armoede. In het team van een aantal jaar geleden zag je spelers als Breij/Paulissen/Oratmangoen/Antonia vechten om een plek en geen onbetwiste basisspeler zijn. Die zouden allemaal 400% basis zijn met dit team.

natuurlijk is dat zo...het zouden eigenlijk 2 moeten zijn die in een goed draaiend team spelen
en zo zelf ook nog beter kunnen worden nu wordt er al meer verwacht van hun maar dat
gaat ook met stapjes. Kooistra is nog steeds maar 17 die kan nog 3 jaar ook in de o21
aan Mercera en Narty kun je zien dat die vooral fysiek al wat verder zijn en dat is een
belangrijk iets in de kkd

papier

Citaat van: denistel op mei 07, 2024, 17:35:13
natuurlijk is dat zo...het zouden eigenlijk 2 moeten zijn die in een goed draaiend team spelen
en zo zelf ook nog beter kunnen worden nu wordt er al meer verwacht van hun maar dat
gaat ook met stapjes. Kooistra is nog steeds maar 17 die kan nog 3 jaar ook in de o21
aan Mercera en Narty kun je zien dat die vooral fysiek al wat verder zijn en dat is een
belangrijk iets in de kkd

En dan noem je Smand niet eens! Zoals ik net ook zei, we kunnen er negatief naar kijken. Maar positief gezien, verdediger uit eigen jeugd die niet onder doet voor de oudere, ervaren Tol/Bergsma. En inderdaad, die gasten kunnen en gaan stappen maken. Of ze het allemaal gaan redden is een tweede, zie Vd Meer, maar we moeten hier wel rekening mee houden in de selectie. Het team waar ik net naar verwees, die zou ook dit soort jonge gasten in de weg kunnen zitten dat moeten we ook weer niet willen.

Al met al is het ook een lastige puzzel. Wat wel makkelijk is lekker zeuren dus dan beperk ik me daar maar toe :P

denistel

Citaat van: papier op mei 07, 2024, 18:13:09
En dan noem je Smand niet eens! Zoals ik net ook zei, we kunnen er negatief naar kijken. Maar positief gezien, verdediger uit eigen jeugd die niet onder doet voor de oudere, ervaren Tol/Bergsma. En inderdaad, die gasten kunnen en gaan stappen maken. Of ze het allemaal gaan redden is een tweede, zie Vd Meer, maar we moeten hier wel rekening mee houden in de selectie. Het team waar ik net naar verwees, die zou ook dit soort jonge gasten in de weg kunnen zitten dat moeten we ook weer niet willen.

Al met al is het ook een lastige puzzel. Wat wel makkelijk is lekker zeuren dus dan beperk ik me daar maar toe :P

tis altijd een lastige puzzel maar maakt het ook weer mooi de ts moet het team smeden.

Smand best veel gespeeld dit seizoen maar niet beter geworden vond em vooral in zijn 1e
wedstrijden zelfs in de ere divisie beter dan nu.

Bankzitter

Dei hadden dus iets te vroeg gejuicht. Grote kans dat het volgend jaar weer middenmoot wordt in Kerkrade.
Wel blij dat een grote concurrent als Groningen nu weg is.

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op mei 11, 2024, 14:30:02
Dei hadden dus iets te vroeg gejuicht. Grote kans dat het volgend jaar weer middenmoot wordt in Kerkrade.
Wel blij dat een grote concurrent als Groningen nu weg is.
Ondertussen 3-0 achter tegen NAC

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op mei 13, 2024, 21:30:15
Ondertussen 3-0 achter tegen NAC
die halve Duitsers zien we volgend seizoen weer :y

nee,wel?

Citaat van: Inferno-058 op mei 13, 2024, 21:30:15
Ondertussen 3-0 achter tegen NAC

   :0=gelukkig kwam telstar zojuist op 2-1 :_schater :_schater :_schater