Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juli 11, 2014, 16:17:37
hij 5 wedstrijd gespeeld

wikipedia is niet actueel.

volgens vi onder contract sinds 21 januari 2014. 10 x gespeeld en 521 minuten. Misschien dus zelfs 10 uit 15 of 16.

Wel blessure aan het eind van het seizoen, ik weet niet of hij nu fit of geblesseerd is.

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juli 11, 2014, 16:20:12
wikipedia is niet actueel.

volgens vi onder contract sinds 21 januari 2014. 10 x gespeeld en 521 minuten. Misschien dus zelfs 10 uit 15 of 16.

Wel blessure aan het eind van het seizoen, ik weet niet of hij nu fit of geblesseerd is.

Transermarkt.co.uk zegt hetzelfde dan wat jij zegt.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: de Schoot op juli 11, 2014, 15:31:25
Hou aub op met roddels en geruchten.
Word helemaal gek van hoop. (Meleg, Overtoom)
Dat kan ik er niet bij hebben met dit weer.  8P

Meleg geen gerucht, is ondertussen officieel ;)

sk13

Nee niet weer de weg inslaan van "gearriveerd" vedettes. Die ons veel kosten. Je moet zien dat je de felballes cq skeepers beter maakt su ver as dat ken. Andes liever jonge "hond" huren die zijn gelijk wil bewijzen.

Dokkumer

van Berkel is in ieder geval afgetest.

Bron: De stagiair van de sportredactie van de LC

Montana

De echte clubwatcher ;)

speculeter

Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2014, 20:43:48
van Berkel is in ieder geval afgetest.

Bron: De stagiair van de sportredactie van de LC
had ik niet verwacht...maakte wel een goede indruk.

Dokkumer

Citaat van: Montana op juli 11, 2014, 20:46:07
De echte clubwatcher ;)
Ik zou wat kritisch neerzetten, maar doe het toch maar niet :devil

justremco

Henk de Jong wil er nog een buitenspeler, een linkermiddenvelder, een nummer 10 en een linkscentrale bij. #Cambuur #eredivisie #transfers

:0= Roept u maar!

poelie-lwd

Citaat van: justremco op juli 11, 2014, 22:03:13
Henk de Jong wil er nog een buitenspeler, een linkermiddenvelder, een nummer 10 en een linkscentrale bij. #Cambuur #eredivisie #transfers

:0= Roept u maar!

Platje
Van Nieff
Bruins
Gravenbergh

:koffie
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2014, 08:40:26
Platje
Van Nieff
Bruins
Gravenbergh

:koffie
Platje? Dat is toch een spits? Verder een heeel mooi lijstje... Misschien Platje vervangen door Becker of Rayhi?
IN HENK WE TRUST!!!

renesmidje

Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2014, 20:43:48
van Berkel is in ieder geval afgetest.

Bron: De stagiair van de sportredactie van de LC

Inmiddels geen stagiair meer, maar enfin.

Van Berkel maakte inderdaad een goede indruk, maar Cambuur zoekt een centrale verdediger die echt kan inschuiven. Een Van der Laan dus. Daarbij komt dat een speler goed bij de groep en bij het Cambuur-voetbal moet passen, aldus Henk de Jong.

Daar kijken ze in deze fase heel kritisch naar. Reijnen speelt bijvoorbeeld ook heel snel een bal naar een middenvelder of rechtsback, maar bij Cambuur hebben ze liever dat een speler iets langer wacht, zoals Van der Laan dat vorig jaar vaak deed.

Dokkumer

Oh, gefeliciteerd dan ;)

Duidelijk verhaal, hier kunnen we wat mee. Dus schrappen op de lijstjes en nieuwe namen invullen aub :D

Grijskijkert

Citaat van: renesmidje op juli 12, 2014, 11:55:14
Inmiddels geen stagiair meer, maar enfin.

Van Berkel maakte inderdaad een goede indruk, maar Cambuur zoekt een centrale verdediger die echt kan inschuiven. Een Van der Laan dus. Daarbij komt dat een speler goed bij de groep en bij het Cambuur-voetbal moet passen, aldus Henk de Jong.

Daar kijken ze in deze fase heel kritisch naar. Reijnen speelt bijvoorbeeld ook heel snel een bal naar een middenvelder of rechtsback, maar bij Cambuur hebben ze liever dat een speler iets langer wacht, zoals Van der Laan dat vorig jaar vaak deed.
Dit is trainbaar,v/d Laan had dit ook niet in zijn begin periode...
IN HENK WE TRUST!!!