Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: speculeter op juli 11, 2014, 14:48:52
De ridder?
die bij dkv heeft gevoetbald?

Dat is hem ja. Deed het vorig jaar bij RKC behoorlijk goed, maar is volgens mij wel vaak geblesseerd.
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

#12601
alsjeblieft niet.... veel te blessure gevoelig
Seizoen   Club   w (g)
2004–2005 AFC Ajax 30 (3)
2005–2007 Celta de Vigo 20 (1)
2007–2008 Birmingham City FC 10 (0)
2008–2011 Wigan Athletic FC 18 (0)
2010→ Hapoel Tel Aviv 11 (2)
2011–2012 Grasshoppers 22 (3)
2012–2013 sc Heerenveen 15 (3)
2014–heden   RKC Waalwijk   5 (1)

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: Collingwood op juli 11, 2014, 14:53:17
Dat is hem ja. Deed het vorig jaar bij RKC behoorlijk goed, maar is volgens mij wel vaak geblesseerd.

speelde sinds de winterstop voor rkc 10 wdstrijden. Aan het eind een meniscusblessure opgelopen.

maar volgens mij is de ridder rechtsbenig en speelt weleens op links.

Sakin

Nou rolator maar mee het veld in!!! Hoop echt niet dat hij komt.

Vorig jaar moest je doen met jonge vlotte voetballers en dan nu... De Ridder.

dit is mien club

Citaat van: Sakin op juli 11, 2014, 15:10:45
Nou rolator maar mee het veld in!!! Hoop echt niet dat hij komt.

Vorig jaar moest je doen met jonge vlotte voetballers en dan nu... De Ridder.

komt van Ajaxinside, niet echt betrouwbaar
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

HilversumOnTour

Hmmmm zou ik juist wel een prima versterking vinden voor de vleugels!

Dokkumer

Citaat van: hobbes op juli 11, 2014, 14:11:20
Verdorie, grijpen we net naast Suarez  ;(
Heb je wel iemand die zich continu in zijn tegenstander vastbijt.

Dokkumer

Citaat van: Sakin op juli 11, 2014, 15:10:45
Nou rolator maar mee het veld in!!! Hoop echt niet dat hij komt.

Vorig jaar moest je doen met jonge vlotte voetballers en dan nu... De Ridder.
Rollator voor iemand van net 30? Als we zo gaan redeneren is straks iedereen van 28 of ouder hoogbejaard.

En verder, een beetje routine is nooit weg, anders gaan we daar straks weer over mekkeren.

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 11, 2014, 15:26:25
Hmmmm zou ik juist wel een prima versterking vinden voor de vleugels!
De ridder?? laatste 5 seizoenen 53 x gespeeld... dat is lachwekkend
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

Als stand-inn van Narsingh prima toch? Ik vond hem bij RKC helemaal niet zo slecht. Bovendien wat ervaring in deze selectie is niet verkeerd. En kan ook op meerdere posities spelen.

de Schoot

Hou aub op met roddels en geruchten.
Word helemaal gek van hoop. (Meleg, Overtoom)
Dat kan ik er niet bij hebben met dit weer.  8P

HilversumOnTour

Citaat van: dit is mien club op juli 11, 2014, 15:30:13
De ridder?? laatste 5 seizoenen 53 x gespeeld... dat is lachwekkend

Leeuwin speelde voordat hij bij ons terechtkwam 16 duels in 2,5 jaar. Zegt niks! Beetje ervaring is prima, laat HdJ en consorten iedereen maar mooi fit houden.  |:)

dit is mien club

Citaat van: michello op juli 11, 2014, 15:31:12
Als stand-inn van Narsingh prima toch? Ik vond hem bij RKC helemaal niet zo slecht. Bovendien wat ervaring in deze selectie is niet verkeerd. En kan ook op meerdere posities spelen.

Dat haal jij uit 5 wedstrijden op een seizoen van 34 wedstrijd ........ahum
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

Citaat van: dit is mien club op juli 11, 2014, 15:45:22
Dat haal jij uit 5 wedstrijden op een seizoen van 34 wedstrijd ........ahum

Ik zeg toch ook, prima als invaller. Kan namelijk wel wat forceren, dat heeft hij bij RKC wel bewezen.  ;)

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juli 11, 2014, 15:45:22
Dat haal jij uit 5 wedstrijden op een seizoen van 34 wedstrijd ........ahum

10 uit 17