Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Noordcambuur op januari 20, 2026, 19:06:33
Bijlow vertrekt bij Feijenoord zal Feijenoord nu Jansen halen :?

Kan ik me niet voorstellen. Hij is daar al gewogen en te licht bevonden. Bovendien komt hij meevoetballend echt te kort voor een club als Feyenoord.

Voorstopper

Citaat van: NRG op januari 21, 2026, 08:19:09
Kan ik me niet voorstellen. Hij is daar al gewogen en te licht bevonden. Bovendien komt hij meevoetballend echt te kort voor een club als Feyenoord.

Met een trainer als van Persie moet je als keeper daar niet heen

Noordcambuur

Citaat van: NRG op januari 21, 2026, 08:19:09
Kan ik me niet voorstellen. Hij is daar al gewogen en te licht bevonden. Bovendien komt hij meevoetballend echt te kort voor een club als Feyenoord.
nou van Persie was anders gek van hem.

Galdiano

Ik weet dat ze binnen Cambuur heel erg gecharmeerd waren van Tay Abed van Jong PSV.
Die gaat voor 2 ton naar Levante. Mooie stap voor zo'n speler van Jong PSV naar LaLiga.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Spanje en Itali? scouten flink in de KKD. Die andere spits van Jong PSV gaat ook al die kant op (Spanje) terwijl Postema weer in Italiaanse belangstelling staat. Leuk dat zo'n competitie veel spelers kan leveren aan het buitenland

Andy King

Citaat van: Specuveter op januari 20, 2026, 12:42:13
Het schijnt Fabian Kvam te worden.
21 jaar
Van Tromso.

Is dit definitief? Al iets meer bekend?

SCC

3de niveau Noorwegen, als ik het goed lees?
Als dit weer een rake klap is, dan hebben we onze (data)scouting wel ?cht heel goed op de rit.
Maar ja, niet alles kan raak zijn en 3de niveau Noorwegen is natuurlijk andere koek. Je zou denken: van Veen kon eenvoudig vertrekken richting Waalwijk en was aantal jaar terug nog geselecteerd voor Oranje o18. We hebben Wyben en Iwan nog, zou je die niet minuten moeten laten maken. Kennelijk zie je dan heel veel potentie in deze Noor (ondanks lage niveau).
Milan Smit prachtig voorbeeld dat je met hard werken (2x uitgestroomd bij een BVO), en specifieke voorwaarden (?chte goalgetter, hardwerken, snel en redelijk sterk) in de juiste omstandigheden (GA Eagles zit in de lift) zomaar de vruchten kunt plukken.

Ben benieuwd, alle vertrouwen in onze (huidige) scouting.

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op januari 21, 2026, 11:40:01
Is dit definitief? Al iets meer bekend?
nu definitief  w:)

Noordcambuur

Nu dat Kvam komt is misschien mogelijk dat Henstra of Kooistra worden verhuurd.

Specuveter

Word vandaag medisch gekeurd
En traint morgen voor eerst mee aldus Henk vanochtend op dr training.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2026, 13:10:26
Word vandaag medisch gekeurd
En traint morgen voor eerst mee aldus Henk vanochtend op dr training.
gelukkig is hij de kou gewend   :y
Misschien hebben ze gedacht bij Cambuur een wintertransfer  :D

Bankzitter

Het valt me op dat transfers redelijk snel afgehandeld lijken te worden. Of niet lekken.

Niet dat een naam in de pers komt en er nog weken onderhandeld wordt.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 21, 2026, 13:42:48
Het valt me op dat transfers redelijk snel afgehandeld lijken te worden. Of niet lekken.

Niet dat een naam in de pers komt en er nog weken onderhandeld wordt.
dan zijn ze bij Cambuur goed bezig :thumbsup

mark1989

Citaat van: Bankzitter op januari 21, 2026, 13:42:48
Het valt me op dat transfers redelijk snel afgehandeld lijken te worden. Of niet lekken.

Niet dat een naam in de pers komt en er nog weken onderhandeld wordt.

Komt omdat we nu goede mensen op die posities hebben. Die weten wat ze doen en doen het in belang van de club.
Voorheen Foeke Booy, die graag voor de camera stond.

diekhuzen

Foeke heeft samen met de TS een van onze meest succesvolle elftallen samengesteld. Feitelijk heeft hij het later, met een paar kleine uitzonderingen, prima gedaan. Hij is een echte Cambuurman, en wat meer respect is op zijn plaats