Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Je hebt 5 vleugelspeler. Waarom er nog 1 bij halen?

Specuveter

Citaat van: zeewolde op januari 20, 2026, 09:05:06
Je hebt 5 vleugelspeler. Waarom er nog 1 bij halen?
Wat ik heb begrepen halen ze nu al een vleugel aanvaller die een half jaar kan wennen bij ons
En sorteren ze alvast voor op een vertrek van Sjostrand en Ferrah aankomende Zomer

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 20, 2026, 09:14:23
Wat ik heb begrepen halen ze nu al een vleugel aanvaller die een half jaar kan wennen bij ons
En sorteren ze alvast voor op een vertrek van Sjostrand en Ferrah aankomende Zomer
was voor de winterstop bij een training en toen zei Henk dat Ruben en Lars een speler hadden gescout die het evenbeeld leek van Ferrah. Henk was daar heel enthousiast over. Die kan het wel eens zijn.

carlo de leeuw

Dit verhaal had Willem Vermeltfoort indd in de sportcast

oost

Spelers die een half jaar zouden moeten wennen zijn zelden echt een aanwinst gebleken
Maar ik laat mij heel graag verassen  |:)

Derkx R.H.

Citaat van: oost op januari 20, 2026, 11:49:53
Spelers die een half jaar zouden moeten wennen zijn zelden echt een aanwinst gebleken
Maar ik laat mij heel graag verassen  |:)
Is anders een normale werkwijze in het betaald voetbal....

oost

Citaat van: Derkx R.H. op januari 20, 2026, 12:01:37
Is anders een normale werkwijze in het betaald voetbal....

Jep is ook niet iets nieuws.
Maar spelers die goed genoeg zijn staan er gewoon direct.

Specuveter

Het schijnt Fabian Kvam te worden.
21 jaar
Van Tromso.

sunderland

#57788
Citaat van: oost op januari 20, 2026, 11:49:53
Spelers die een half jaar zouden moeten wennen zijn zelden echt een aanwinst gebleken
Maar ik laat mij heel graag verassen  |:)
waar staat dat hij een half jaar moet wennen? Als je hem nu niet zou halen gaat ie ergens anders heen en volgens mij is het seizoen daar afgelopen. We gaan zien waar hij zijn minuten gaat maken

wiekie1969

Citaat van: oost op januari 20, 2026, 11:49:53
Spelers die een half jaar zouden moeten wennen zijn zelden echt een aanwinst gebleken
Maar ik laat mij heel graag verassen  |:)

Na 1 training zie je of de man kan ballen of niet.  Wat een geleuter.

wiekie1969

Citaat van: carlo de leeuw op januari 20, 2026, 11:03:56
Dit verhaal had Willem Vermeltfoort indd in de sportcast

Wat het die man een hoofd. Komst niet meer bij vh lachen.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op januari 20, 2026, 16:56:25
Wat het die man een hoofd. Komst niet meer bij vh lachen.
eigenlijk een dkv hoofd .  :_schater Maar vien um wel goed. Goede vragen etc.

Noordcambuur

Bijlow vertrekt bij Feijenoord zal Feijenoord nu Jansen halen :?

michello


Noordcambuur