Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Derkx R.H. op juli 24, 2025, 10:18:54
Nee juh, ik doe maar alsof :_schater

Maar dat doe je wel goed  :proost
Henk, held, bedankt

Naastismis

Yanic Wildschut, een buitenspeler met ervaring en tranfervrij

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juli 24, 2025, 09:48:26
Daarom zou ik dus voor een rechtercentrale verdediger gaan. Neem aan dat Jonker hoger in de pikorde staat dan Priem. Ik mag het hopen in ieder geval.
ja 3 rechtsbenen is meer logisch. Jij denkt dat Jonker basis word of veel zal spelen dus

zeewolde

In 2019 -2020 voor het laatst meer dan 1 gescoord in een seizoen. Ook bijna geen assists.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 24, 2025, 11:33:02
ja 3 rechtsbenen is meer logisch. Jij denkt dat Jonker basis word of veel zal spelen dus
Nee, ik denk dat Amofa sowieso links centraal in de basis staat. Daar heb je Jonker dan achter. Berkhout mag dan gaan concurreren met een nieuwe rechtsbenige verdediger.

Oud Cambuur

Citaat van: Gasgeve op juli 24, 2025, 11:42:43
Nee, ik denk dat Amofa sowieso links centraal in de basis staat. Daar heb je Jonker dan achter. Berkhout mag dan gaan concurreren met een nieuwe rechtsbenige verdediger.

Dan heeft die de poot verkeerd om ze zoeken namelijk een linkspoot

Bankzitter

En wie is backup op de positie van Souren?
En eigenlijk ook als Diemers mist, want dan schuift Souren op.

michello

Ik vind sowieso dat we een ?echte 6? missen. Diemers en Souren zijn dat niet.

ChantiSCC

Citaat van: michello op juli 24, 2025, 12:05:24
Ik vind sowieso dat we een ?echte 6? missen. Diemers en Souren zijn dat niet.

Souren is gehaald als 6 terwijl hij gewoon een 8 is.. mist heel veel dingen die een 6 moet hebben. Vond v Mullem laatste pot heel goed op 6 maarja...

Noordcambuur

Citaat van: Naastismis op juli 24, 2025, 11:26:26
Yanic Wildschut, een buitenspeler met ervaring en tranfervrij
altijd ziek zwak en misselijk nooit doen?

Bankzitter

Als je een buiten haalt dan moet het echt een goede zijn anders staat 'ie alleen maar de ontwikkeling van Henstra, Kooistra en vd Veen in de weg.
Geen twijfelgeval of "buitenkansje".

Gasgeve

Citaat van: ChantiSCC op juli 24, 2025, 12:33:13
Souren is gehaald als 6 terwijl hij gewoon een 8 is.. mist heel veel dingen die een 6 moet hebben. Vond v Mullem laatste pot heel goed op 6 maarja...
VMullem is niet het soort '6' wat wij zoeken. Wij zoeken een voetballende 6.

sunderland

Citaat van: Naastismis op juli 24, 2025, 11:26:26
Yanic Wildschut, een buitenspeler met ervaring en tranfervrij
ben wel van de oudjes met ervaring maar niet iemand van 33 jaar op de buiten. Je ziet ook nergens dat iemand met die leeftijd nog buitenspeler is

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juli 24, 2025, 11:42:43
Nee, ik denk dat Amofa sowieso links centraal in de basis staat. Daar heb je Jonker dan achter. Berkhout mag dan gaan concurreren met een nieuwe rechtsbenige verdediger.
Amofa kan ook geblesseerd raken en is nu al niet fit. Dan heb je niks dus

sunderland

Citaat van: ChantiSCC op juli 24, 2025, 12:33:13
Souren is gehaald als 6 terwijl hij gewoon een 8 is.. mist heel veel dingen die een 6 moet hebben. Vond v Mullem laatste pot heel goed op 6 maarja...
tjong , van Mullem speelde naast Souren als een soort van 6-7