Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op juli 25, 2025, 10:03:01
Het is ook best lastig voor Lambooij en De Jong. Het zijn op zich allemaal prima middenvelder waarbij Nartey en R?lke nog potenti?el transferwaarde hebben. Aleen de combinatie is niet gelukkig.


Nee en hoe komt dat? Souren, Nartey en Rolke zijn complementair aan elkaar. Diemers niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Oud Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2025, 12:31:20
Nee en hoe komt dat? Souren, Nartey en Rolke zijn complementair aan elkaar. Diemers niet.
Tjong het is een paar weken rustig weest  maar daar is de voorzitter van de anti Diemers fanclub oek weer

EdsjeSCC

Ze moeten Diemers verbieden in de opbouw op eigen helft te komen. Berkhout en vooral Amofa lijken een stuk beter te kunnen opbouwen dan het vorige centrum dus hopelijk komt Diemers veel vaker in "the final third" aan de bal

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2025, 12:31:20
Nee en hoe komt dat? Souren, Nartey en Rolke zijn complementair aan elkaar. Diemers niet.

Souren, Nartey en Rolke. Die veroveren 4 ballen in 95 minuten. Hou toch op man.

wiekie1969

Nartey is 3e divisie niveau. Meer ist niet.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 25, 2025, 15:50:40
Nartey is 3e divisie niveau. Meer ist niet.
en dou dan?

Johan-12

Citaat van: wiekie1969 op juli 25, 2025, 15:50:40
Nartey is 3e divisie niveau. Meer ist niet.
Ik vond Nartey in zijn debuut jaar best goed. Bij zijn invalbeurten was hij dynamisch, speelde ballen vooruit, maakte meters.

Vorig seizoen was er niets meer van terug te zien helaas. Traag spel, ruzie met de bal, geen bal meer vooruit, veel in de breedte. Het leek of hij de Nijmeegse Vierdaagse met bepakking liep. Zo zonde, hopelijk krijgt hij dat koppie weer vrij en gaat weer vol energie spelen zonder de handrem.

wiekie1969


Johan-12

Citaat van: wiekie1969 op juli 25, 2025, 19:51:59
Vraag Niels Donath en Richard Nijp even
Gezien Richard zijn meeste opmerkingen, kan ik mij niet voorstellen dat hij over jouw voetbalkwaliteiten wel positief is  :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 25, 2025, 19:51:59
Vraag Niels Donath en Richard Nijp even
nou wat viene die van dei?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 25, 2025, 20:24:56
nou wat viene die van dei?

6e klasse zaterdagvoetbal, topper in 3e helft,,,,

Josli

Citaat van: Oud Cambuur op juli 25, 2025, 12:54:19
Tjong het is een paar weken rustig weest  maar daar is de voorzitter van de anti Diemers fanclub oek weer

Volgens mij is er niemand anti-Diemers. Maar ik vind wel dat Diemers degene is die niet heel goed in ons systeem past. Dus je moet of iets anders gaan voetballen, of hij moet er uit in mijn ogen. Maar blijkbaar is dit iets wat niet benoemd mag worden en wordt er geschermd met statistieken (het is logisch dat hij hier hoog scoort, omdat hij simpelweg veruit het vaakst de bal heeft).
De oplossing is in mijn ogen oog vrij simpel. Hij moet veeel hoger spelen en zich niet bemoeien met de opbouw. En er moet een loper bij op het middenveld (type Monteiro). Daarin zou ik eerder investeren dan in een spits.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Josli op juli 25, 2025, 21:19:45
Volgens mij is er niemand anti-Diemers. Maar ik vind wel dat Diemers degene is die niet heel goed in ons systeem past. Dus je moet of iets anders gaan voetballen, of hij moet er uit in mijn ogen. Maar blijkbaar is dit iets wat niet benoemd mag worden en wordt er geschermd met statistieken (het is logisch dat hij hier hoog scoort, omdat hij simpelweg veruit het vaakst de bal heeft).
De oplossing is in mijn ogen oog vrij simpel. Hij moet veeel hoger spelen en zich niet bemoeien met de opbouw. En er moet een loper bij op het middenveld (type Monteiro). Daarin zou ik eerder investeren dan in een spits.
Eruit in mijn ogen... kerel, Diemers is by far onze beste speler, weet niet wat de trent hier is laatste tijd op het forum....
Wees blij dat hij hier speelt, stel je elftal daar een beetje op in, hij moet meer voorin spelen en niet alles willen doen. Een werker,draver, om hem heen.
Ik geniet van zn snelle passes vrije trappen, je ziet gewoon kwaliteit. En jij wilt m ernaast?

Delfzijl/Cambuur

Josli, eigenlijk zijn we het best wel eens... |:)

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op juli 25, 2025, 10:03:01
Het is ook best lastig voor Lambooij en De Jong. Het zijn op zich allemaal prima middenvelder waarbij Nartey en R?lke nog potenti?el transferwaarde hebben. Aleen de combinatie is niet gelukkig.

De 2 spitsen zijn ook geen zekerheidjes. Daarom zullen ze iemand zoeken die (zoals vd Streek) op 10 maar ook op 9 kan spelen.
Met 5 middenvelders zitten we toch al krap.


Lastig? Ze hebben een heel seizoen gekeken naar een elftal wat niet loopt. Middenveld en aanval. Nu het seizoen bijna begint heb je op die posities nog geen kwaliteit, en is het allemaal hetzelfde als afgelopen seizoen.
Dan kan meneer Lambooij wel spelers verkopen, wat knap is en mooi voor de club. Maar op het gebied van geen middenveld en aanval aantrekken, heeft hij er een puinhoop van gemaakt.