Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 13:47:08
omdat het hele middenveld ook al rechtsbenig is en beide centrale ook stijfrechts.
Een slimme ploeg kan daarvan profiteren door beide juist met hun verkeerde been te dwingen in te laten spelen.
Dacht dat onze 2 centrale zo goed als tweebenig waren of was dat vooral een droom?

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juli 23, 2025, 14:22:57
Dacht dat onze 2 centrale zo goed als tweebenig waren of was dat vooral een droom?
schouten is 2 benig. Deze 2 kunnen heus wel een bal wegkrijgen maar het is niet ideaal. Het zijn beide gewoon goede voetballers aan de bal dus niet te druk om maken, snap wel dat ze een linkspoot zoeken

Specuveter

Citaat van: Bussum op juli 23, 2025, 12:03:45
Aan wie denken jullie bij een transfervrij buitenkansje met het rugnummer 9,5?  8)
Reda Kharchouch ...transfervrij op te pikken

Noordcambuur


Noordcambuur

Haye en Namli zijn ook transfervrij  ;)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Leeuwarder94

Citaat van: Specuveter op juli 23, 2025, 20:46:48
Reda Kharchouch ...transfervrij op te pikken

Vorig jaar 30 gespeeld en 0 goals.
De wens is de vader van de gedachte

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 15:11:17
schouten is 2 benig. Deze 2 kunnen heus wel een bal wegkrijgen maar het is niet ideaal. Het zijn beide gewoon goede voetballers aan de bal dus niet te druk om maken, snap wel dat ze een linkspoot zoeken
En wat is Jonker zijn voorkeursbeen?

Derkx R.H.


Gasgeve

Citaat van: Derkx R.H. op juli 24, 2025, 09:42:02
Links.
Daarom zou ik dus voor een rechtercentrale verdediger gaan. Neem aan dat Jonker hoger in de pikorde staat dan Priem. Ik mag het hopen in ieder geval.

upweer

Komt nog een Lcv  en een aanvallende middenvelder/spits

Tanjajeah

Citaat van: upweer op juli 24, 2025, 10:01:21
Komt nog een Lcv  en een aanvallende middenvelder/spits

Plus nog een buiten toch?

Derkx R.H.


Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op juli 24, 2025, 10:06:25
Zeker :D
Jij weet weer meer....
Heb je dagelijks App verkeer met Lars of zo??

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juli 24, 2025, 10:12:31
Jij weet weer meer....
Heb je dagelijks App verkeer met Lars of zo??
Nee juh, ik doe maar alsof :_schater