Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Deze keeper is 18, dus zal de opleiding ingaan en niet direct eerste doelman worden.
Bij keepers ligt de leeftijd toch vaak wat hoger waarop ze vast waarde worden (22/23).

sunderland

Zou Nsona van Emmen proberen te halen. Die jongen heeft alles, snelheid, kracht, duelkracht. Hij was hier de beste op het veld.

Mp

Citaat van: sunderland op april 07, 2025, 08:38:59
Zou Nsona van Emmen proberen te halen. Die jongen heeft alles, snelheid, kracht, duelkracht. Hij was hier de beste op het veld.

Dat is wel meer clubs opgevallen. Staat bij meerdere bovenkant eredivisie clubs op de radar.

AL

Boris van Schuppen van Eindhoven.
Heeft in ieder geval goede statistieken (10 goals en 11 assistst) voor aanvallende middenvelder.

Specuveter

En zo zijn er wel meer pareltjes te vinden in de KKD!

denistel

Citaat van: AL op april 07, 2025, 11:13:26
Boris van Schuppen van Eindhoven.
Heeft in ieder geval goede statistieken (10 goals en 11 assistst) voor aanvallende middenvelder.

moeten we wel met een aanvallende middenvelder gaan spelen

sunderland

Citaat van: denistel op april 08, 2025, 17:29:34
moeten we wel met een aanvallende middenvelder gaan spelen
kort onder de spits zoals Jacobs en vd Streek dat deden. Begrijp ook niet dat R?lke daar niet vaak speelt. Die heeft loopvermogen en diepgang en power. Helaas spelen we anders.

Galdiano

Sinds R?lke niet meer speelt is het wel weer minder geworden heb ik het idee.
Hij presteerde toch gewoon meer dan prima?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op april 08, 2025, 17:50:02
Sinds R?lke niet meer speelt is het wel weer minder geworden heb ik het idee.
Hij presteerde toch gewoon meer dan prima?

en was gevaarlijk meer richting de goal en een prima schot huidige middenvelders
scoren amper.

Trainert!

Citaat van: Galdiano op april 08, 2025, 17:50:02
Sinds R?lke niet meer speelt is het wel weer minder geworden heb ik het idee.
Hij presteerde toch gewoon meer dan prima?


Als dit al zo zou zijn, is het wel heel triest gesteld. Deze trage duitser snel van een strikje voorzien en naar de uitgang dirigeren

Tanjajeah

El kachati heeft maandag een gesprek met Cambuur, volgens ESPN.

El Kachati, die trouwens in de belangstelling staat van veel meer clubs, zoals Graafschap en ook Schalke 04 (Youri Mulder zat al een aantal keer voor hem op de tribune)

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op april 12, 2025, 15:29:20
El kachati heeft maandag een gesprek met Cambuur, volgens ESPN.

El Kachati, die trouwens in de belangstelling staat van veel meer clubs, zoals Graafschap en ook Schalke 04 (Youri Mulder zat al een aantal keer voor hem op de tribune)
mooi ! Beide willen een volgende stap maken. Betekent ook dat Cambuur heel serieus is. Doet die Lambooij goed, mag ook wel want we worden niet 2 e omdat we bijna 3/4 seizoen geen spits hadden

Arno A

Zelfde management als Fedde . Ruiloptie?

Noordcambuur

Morgen is er een gesprek met El Kachati van Telstar ben heel benieuwd.

Specuveter

Staat ook in belangstelling van Zwolle en tweede bundesliga
Zal wel moeilijk worden dus.
Hoe komt zoiets naar buiten trouwens dat er een gesprek is/Komt?
Zaakwaarnemer?? Om er zoveel mogelijk uit te halen?