Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2025, 21:47:01
Er moet volgend seizoen kwaliteit bij en afscheid nemen van een heel groot groepje spelers.

Lijkt me onmogelijk, maar zou wel moeten. We zitten in een opbouwfase, we promoveren binnen 2 jaar?. :O

Bankzitter

Na vorig seizoen toch ook goed doorgeselecteerd , maar nog niet genoeg. Vrij logisch want er moest veel gerepareert worden. Volgend seizoen weer een stapje verder.


Cambuur Groningen

Citaat van: Harry L. op april 18, 2025, 21:51:22
Lijkt me onmogelijk, maar zou wel moeten. We zitten in een opbouwfase, we promoveren binnen 2 jaar?. :O
Ach.. het is niet best, maar 5e zonder een spits het hele seizoen is echt een wonder. Volgend jaar van Mullem eruit, middenvelder erbij en een echte spits en volgens mij gaan we dan echt wel meedoen

Poetser

Citaat van: Bankzitter op april 18, 2025, 21:58:58
Na vorig seizoen toch ook goed doorgeselecteerd , maar nog niet genoeg. Vrij logisch want er moest veel gerepareert worden. Volgend seizoen weer een stapje verder.

Juist.

fred

Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2025, 21:47:01
Er moet volgend seizoen kwaliteit bij en afscheid nemen van een heel groot groepje spelers.

Zoals eigenlijk elk jaar bij cambuur

Specuveter

Die vd Hurk had wel bij ons gepast zeg!!

Holwerd voor Cambuur

Jansen, Souren, Nieling, Galvez blijven. Balk ook, maar ik hoop dat die centjes op gaat leveren. Voor de rest mag wat mij betreft iedereen ingewisseld worden.

Ja, ook Diemers.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op april 18, 2025, 22:00:03
Ach.. het is niet best, maar 5e zonder een spits het hele seizoen is echt een wonder. Volgend jaar van Mullem eruit, middenvelder erbij en een echte spits en volgens mij gaan we dan echt wel meedoen
centraal achterin moet er wat bij en het middenveld en spits en vleugelaanvallers.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 18, 2025, 22:10:13
Jansen, Souren, Nieling, Galvez blijven. Balk ook, maar ik hoop dat die centjes op gaat leveren. Voor de rest mag wat mij betreft iedereen ingewisseld worden.

Ja, ook Diemers.
pauwels dus ook?
dan heel graag ro-angelo daal van jong az, al zal die nu echt wel bij veel clubs op de radar staan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op april 18, 2025, 22:17:49
pauwels dus ook?
dan heel graag ro-angelo daal van jong az, al zal die nu echt wel bij veel clubs op de radar staan.

Hoogstens huur, maar die gaat vast de eredivisie in.

Ja, zeker als daar leuk voor betaald wordt. Ik vind hem veel te onzichtbaar ?n veel te ego?stisch. Er moeten toch genoeg vergelijkbare spelers te vinden zijn?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Sommigen hoeven van mij niet weg maar wel van de basis richting bank.
Aanvallend moet er gewoon veel meer bij... er zijn geen keuzes en dan ben je dus afhankelijk van de vorm van de dag bij de aanvallers.

Wat zijn Alhaft en Hilterman trouwens tegenvallers. Dat waren toch prima spelers bij hun vorige clubs.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 18, 2025, 22:21:48
Hoogstens huur, maar die gaat vast de eredivisie in.

Ja, zeker als daar leuk voor betaald wordt. Ik vind hem veel te onzichtbaar ?n veel te ego?stisch. Er moeten toch genoeg vergelijkbare spelers te vinden zijn?
ik kan zo snel niet zo`n dribbelaar bedenken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: okkele op april 18, 2025, 22:26:12
ik kan zo snel niet zo`n dribbelaar bedenken.

Die gozer van Emmen

ChantiSCC

Citaat van: zeewolde op april 18, 2025, 22:30:47
Die gozer van Emmen

Nsona? Is een huurspeler toch van Hertha BSC?

zeewolde

Citaat van: ChantiSCC op april 18, 2025, 23:32:24
Nsona? Is een huurspeler toch van Hertha BSC?
ja die. Moet R?lke maar even met zijn oude club praten.