Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2025, 19:15:11
Morgen is er een gesprek met El Kachati van Telstar ben heel benieuwd.


verspilde energie

Noordcambuur


Holwerd voor Cambuur

Die jongen speelde niet zo lang geleden nog bij de amateurs. Lijkt mij sterk dat die nog aan carri?replanning doet. Lekker daarheen gaan waar hij het meeste kan verdienen en dat is vast niet hier.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Als hij altijd wil spelen, dan kan hij misschien beter zijn carri?re in kleine stapjes gaan plannen. Dan is Cambuur een mooie tussenstap?

Benniepos

Volgens de info, gaat hij naar een club uit de 2e Bundes liga. 25 jaar en nog ff ???? verdienen

Specuveter

Citaat van: Benniepos op april 15, 2025, 07:18:30
Volgens de info, gaat hij naar een club uit de 2e Bundes liga. 25 jaar en nog ff ???? verdienen
Volgens welke info?

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Benniepos

Klopt Foeke B in de Podcast van OA

sunderland


Tanjajeah

Volendam gepromoveerd, het zou me niks verbazen als Henk al een lijntje naar Muhren heeft uitgegooid. Als de Leeuw en Kieftenbelt weggaan (wat denk ik wel te verwachten is) dan is Muhren de perfecte ervaren speler voor de selectie. Zou natuurlijk geweldig zijn, kan zelfs nog wel een meerjarig contract tekenen. De sleet zit er nog steeds niet  op en mocht het wel ooit iets minder worden kan hij in de De Leeuw rol belangrijk zijn.

Of is dit wishfull thinking?

Specuveter

Muhren gaat hier niet meer komen.
Krijgt functie binnen Volendam na zijn actieve loopbaan.

Tanjajeah

Citaat van: Specuveter op april 15, 2025, 14:09:26
Muhren gaat hier niet meer komen.
Krijgt functie binnen Volendam na zijn actieve loopbaan.

Klopt, maar wat als hij nog een paar jaar wil voetballen? Hij gaat niet op de bank zitten in de Eredivisie.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op april 15, 2025, 17:19:54
Klopt, maar wat als hij nog een paar jaar wil voetballen? Hij gaat niet op de bank zitten in de Eredivisie.
prima idee. Muhren en Henk zijn 4 handen op 1 buik. Je koopt sowieso tussen 15 en 20 goals en als hij lang fit is rond 25.

Arno A

Citaat van: sunderland op april 15, 2025, 13:17:23
Schalke

Kan. Er is een nieuwe technische man. Mulder zit er nog, en van Wonderen gaat waarschijnlijk wel weg. Maar ze hebben dus een schuld van ? 150 mln. En al enorm bezuinigd om de licentie te behouden. Ik denk zelf aan een club uit het rechter rijtje.  De clubs uit het linker rijtje kunnen bijna allemaal nog promoveren. En dat niveau heeft onze vriend (nog) niet denk ik.

Mocht je het willen volgen, dan staat er op de website van Kicker wel het ??n en ander.

Noordcambuur

Er moet volgend seizoen kwaliteit bij en afscheid nemen van een heel groot groepje spelers.