Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Nummer 14 van Quick Boys. Wat een topper juh . Halen gvd en rap.

Bankzitter

Te laat ... Nigel Ogidi Nwankwo gaat naar Telstar.

Destroyer

Telstar heeft een paar goede scouts
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Tsja, die beste man wordt in augustus al 27.
Leuk voor een Telstar, maar ik neem aan dat wij in onze huidige situatie andere doelen stellen :)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 08, 2025, 13:32:13
Tsja, die beste man wordt in augustus al 27.
Leuk voor een Telstar, maar ik neem aan dat wij in onze huidige situatie andere doelen stellen :)
wat moeten wij dan met Kieftenbelt en de Leeuw die zijn nog ouder.
Die zullen wel ervaring hebben in de box en op veld maar ze vallen mij zwaar tegen bij Cambuur.

Bankzitter

Er is wel een verschil tussen een amateur en een voormalig eredivisiespeler.

Kieftenbelt speelt altijd prima.
De Leeuw staat eind seizoen gewoon op 10 goals.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2025, 15:34:10
wat moeten wij dan met Kieftenbelt en de Leeuw die zijn nog ouder.
Die zullen wel ervaring hebben in de box en op veld maar ze vallen mij zwaar tegen bij Cambuur.

Wat een scheve vergelijking, maar goed.
Ik verwacht ook dat De Leeuw en Kieftenbeld voor volgend seizoen niet meer binnen onze doelen passen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 08, 2025, 15:38:35
Er is wel een verschil tussen een amateur en een voormalig eredivisiespeler.

Kieftenbelt speelt altijd prima.
De Leeuw staat eind seizoen gewoon op 10 goals.
klopt ex eredivisie speler.
Kieftenbelt komt niet meer in de basis voor behalve bij blessures of schorsingen.
De Leeuw komt zwaar tekort moet het hebben van strafschoppen.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur link= topic=261.msg377852#msg377852 date=1739027176
Wat een scheve vergelijking, maar goed.
Ik verwacht ook dat De Leeuw en Kieftenbeld voor volgend seizoen niet meer binnen onze doelen passen.
oke  :)
Nou ik hoop zeker dat ze de kontrakten van de Leeuw en Kieftenbelt niet verlengen.

Leeuwarder94

Citaat van: Bankzitter op februari 08, 2025, 15:38:35
Er is wel een verschil tussen een amateur en een voormalig eredivisiespeler.

Kieftenbelt speelt altijd prima.
De Leeuw staat eind seizoen gewoon op 10 goals.

Als hij nog 6 penalties mag nemen misschien. Voor zo'n ervaren spits verprutst hij veel goede kansen.na dit seizoen mogen beide van mij wel weg
De wens is de vader van de gedachte

Destroyer

Met het zicht op PO heb je wel bakken ervaring met Kieftenbelt en De Leeuw. Yuri Rose was in 2013 zeer wisselvallig tot ca de laatste 8 wedstrijden van het seizoen. Werd vaak verguisd omdat ie de speler van weleer niet meer was. Toen stond ie er wel de laatste wedstrijden voor promotie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Juist.
Wacht maar op de slotfase als de druk mee gaat spelen en schorsingen en blessures.'
Henk raakt dan niet in paniek en jongens als Diemers, Kieftenbelt en De Leeuw ook niet. Die weten hoe je prijzen pakt.

sunderland

Wat een jankerij ook. Kieftenbelt speelde een paar beste wedstrijden en raakte geblesseerd. De Leeuw miste kansen en maakte vorige week de winnende en dus 2 punten. En net alsof de anderen het veel beter doen. Het hele team is heel wisselvallig. Alleen ons keeper is al 16-1 goed.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op februari 08, 2025, 17:06:17
Met het zicht op PO heb je wel bakken ervaring met Kieftenbelt en De Leeuw. Yuri Rose was in 2013 zeer wisselvallig tot ca de laatste 8 wedstrijden van het seizoen. Werd vaak verguisd omdat ie de speler van weleer niet meer was. Toen stond ie er wel de laatste wedstrijden voor promotie.

Laatste 7, tegen Almere werd ie gewisseld (truc van Henkie)
Henk, held, bedankt

Arno A

 Burgering van FC Den Bosch ( op te halen voor  4 ton ) zou dat een versterking zijn? Komen we binnenkort nog tegen. Even goed op nummer 17 letten dus.