Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

#55065
Citaat van: Arno A op februari 12, 2025, 11:40:05
Burgering van FC Den Bosch ( op te halen voor  4 ton ) zou dat een versterking zijn? Komen we binnenkort nog tegen. Even goed op nummer 17 letten dus.
dat zou zeker een goeie zijn en volgens mij weet Lambooij dat allang. Tim van Loo die naar ons zou speelt geweldig bij RKC. Sinds hij terug is gaat RKC als een trein. Lambooij weet alles wel. Denk dat wel al weer te laat zijn. Dat soort spelers moet je nu al vastleggen anders is het te laat

Galdiano

Citaat van: Arno A op februari 12, 2025, 11:40:05
Burgering van FC Den Bosch ( op te halen voor  4 ton ) zou dat een versterking zijn? Komen we binnenkort nog tegen. Even goed op nummer 17 letten dus.

Een misselijk figuur. Rare bewegingen/maniertjes als iets niet lukt, en geeft af op medespelers.
Kijk ook maar wat interviews terug...

Speelt net bij een bvo en nu al aan het zweven.  :R
Niet ophalen!  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op februari 08, 2025, 11:40:17
Te laat ... Nigel Ogidi Nwankwo gaat naar Telstar.
Hebben ze wel de verkeerde te pakken. Neville Ogidi Nwankwo was de centrale verdediger met nummer 14 en die is 'nog maar' 22. Telstar heeft zijn broer gehaald.

Specuveter

Gisteren even Excelsior tegen Helmond gezien
Bij Helmond loopt een pareltje rond
Linksbuiten met nummer 32
Tarik Essakkati.
Als ik Lambooy was had ik het wel geweten
Heeft nog wel doorlopend contract.

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op februari 17, 2025, 09:56:53
Gisteren even Excelsior tegen Helmond gezien
Bij Helmond loopt een pareltje rond
Linksbuiten met nummer 32
Tarik Essakkati.
Als ik Lambooy was had ik het wel geweten
Heeft nog wel doorlopend contract.
Ze betalen daar net zoveel als bij ons. Waarom zou een speler dat willen en wij een hoog transferbedrag betalen?
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ons budget stijgt iedere jaar, dus meer ruimte.
Bij ons krijg je een mooie bonus bij promotie, salarisverhoging in de eredivisie en je speelt voor 10.000 man meer.

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2025, 10:02:19
Ze betalen daar net zoveel als bij ons. Waarom zou een speler dat willen en wij een hoog transferbedrag betalen?
Omdat wij in nieuwe seizoen in eredivisie spelen :_schater

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op februari 17, 2025, 10:06:39
Omdat wij in nieuwe seizoen in eredivisie spelen :_schater
Dan is hij niet goed genoeg, vind bijvoorbeeld Kooistra beter dan hij is...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2025, 10:05:52
Ons budget stijgt iedere jaar, dus meer ruimte.
Bij ons krijg je een mooie bonus bij promotie, salarisverhoging in de eredivisie
en je speelt voor 10.000 man meer.
Dit is bij Helmond ook zo met die rijke eigenaar...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2025, 10:11:15
Dan is hij niet goed genoeg, vind bijvoorbeeld Kooistra beter dan hij is...
en volgens mij gaan ze het nieuwe stadion in volgend weekend..

papier

Citaat van: Galdiano op februari 12, 2025, 12:06:18
Een misselijk figuur. Rare bewegingen/maniertjes als iets niet lukt, en geeft af op medespelers.
Kijk ook maar wat interviews terug...

Speelt net bij een bvo en nu al aan het zweven.  :R
Niet ophalen!  :zucht

Is ook 'al' 24. Doet het prima maar daar zit niet veel rek meer in lijkt me.

Tanjajeah

Jan Kluessien uitgenodigd voor stage bij SC Cambuur
24 feb 2025
-
Algemeen
Keeper Jan Kluessien van RKAV Volendam  gaat de hele maand maart op stage bij SC Cambuur. Kluessien werd de afgelopen maanden gevolgd door scouts van de club uit Leeuwaren en zijn onder de indruk van de jonge doelman.

In november deed Kluessien al mee aan een proeftraining bij Schalke'04, waar hij dit voorjaar nog eens mag terugkeren. Van Schalke'04 kreeg de Volendamse sluitpost een apart programma om te volgen in het krachthonk. Wanneer dit programma is afgewerkt gaan de trainers van Schalke'04 opnieuw kijken hoe de keeper zich ontwikkeld heeft. Bij SC Cambuur volgt de goalie een aantal trainingen en wedstrijden bij JO19 en Jong SC Cambuur. De eerste training vond plaats op sportpark Kalverdijkje nabij het oude Cambuur stadion. Kluessien deed het goed en er liggen zeker mogelijkheden voor hem om de eerste stappen naar het profvoetbal te maken in de Friese hoofdstad.

nee,wel?

Citaat van: Tanjajeah op februari 24, 2025, 13:24:25
Jan Kluessien uitgenodigd voor stage bij SC Cambuur
24 feb 2025
-
Algemeen
Keeper Jan Kluessien van RKAV Volendam  gaat de hele maand maart op stage bij SC Cambuur. Kluessien werd de afgelopen maanden gevolgd door scouts van de club uit Leeuwaren en zijn onder de indruk van de jonge doelman.

In november deed Kluessien al mee aan een proeftraining bij Schalke'04, waar hij dit voorjaar nog eens mag terugkeren. Van Schalke'04 kreeg de Volendamse sluitpost een apart programma om te volgen in het krachthonk. Wanneer dit programma is afgewerkt gaan de trainers van Schalke'04 opnieuw kijken hoe de keeper zich ontwikkeld heeft. Bij SC Cambuur volgt de goalie een aantal trainingen en wedstrijden bij JO19 en Jong SC Cambuur. De eerste training vond plaats op sportpark Kalverdijkje nabij het oude Cambuur stadion. Kluessien deed het goed en er liggen zeker mogelijkheden voor hem om de eerste stappen naar het profvoetbal te maken in de Friese hoofdstad.


M.a.w ze gaan er al vanuit dat Thijs Jansen vertrekt,in dat opzicht mooi dat ze alvast omkijken naar een waardige vervanger

NRG

Citaat van: nee,wel? op februari 24, 2025, 15:09:26

M.a.w ze gaan er al vanuit dat Thijs Jansen vertrekt,in dat opzicht mooi dat ze alvast omkijken naar een waardige vervanger


Dit lijkt me geen vervanger voor Jansen. Meer eentje voor de toekomst.

Noordcambuur

Ik denk eerder dat reiziger of Minnema gaat vertrekken.
Maar hij is nog jong dus eerst maar voor o21.