Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2025, 12:09:00
wat heeft Alhaft nou laten zien :?

Voor hij bij  ons kwam? Jarenlang prima aanvaller met rendement. Zou normaal nooit haalbaar zijn geweest.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2025, 12:09:00
wat heeft Alhaft nou laten zien :?

Hij moet niet alles zelf willen doen.

Specuveter

Even terug naar het topic...
Gebeurt er vandaag nog iets??

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 04, 2025, 12:25:07
Voor hij bij  ons kwam? Jarenlang prima aanvaller met rendement. Zou normaal nooit haalbaar zijn geweest.
aantal jaren geleden was het wel wat maar nu heeft hij nog niks laten zien.
Dus niet doen.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 04, 2025, 12:52:24
Even terug naar het topic...
Gebeurt er vandaag nog iets??
ik denk zelf dat er niks meer bijkomt.

Noordcambuur

#55040
Citaat van: Poetser op februari 04, 2025, 12:21:19
Dat is toch niet de discussie?
de discussie dat we moeten verlengen of niet verlengen het kontrakt.
Nou ik zeg nee niet verlengen omdat hij tot dus ver nog niet veel heeft laten zien.

denistel

Citaat van: Tanjajeah op februari 04, 2025, 10:17:26
Alleen door met van Mullem, Balk, Schaapman en Caschili als het aan mij ligt. Ok, ook Reiziger als 2e doelman.

hangt af van erediv of kkd .voor de kkd vind ol ottesen een brruikbare speler op meerder
posities en minnema als 3e keeper is een minimaal contract.


zeewolde

Toch nog een geruchtje

Bonis van ADO wort misschiwn gehuurd.
Voorwaarde is dat Rottier naar ADO komt.

Specuveter

Citaat van: zeewolde op februari 04, 2025, 20:02:40
Toch nog een geruchtje

Bonis van ADO wort misschiwn gehuurd.
Voorwaarde is dat Rottier naar ADO komt.
Waar haal je dat gerucht weg???
Moet nog wel voor 12 uur denk ik

Bankzitter

Nice , dan hebben we R?lke, Bonnis, Hilterman, De Leeuw, Afolabi , Balk en Kooistra als optie in de spits.
Waarschijnlijk wel voldoende om een plekje bij de eerste 8 te halen.

Galdiano

Citaat van: zeewolde op februari 04, 2025, 20:02:40
Toch nog een geruchtje

Bonis van ADO wort misschiwn gehuurd.
Voorwaarde is dat Rottier naar ADO komt.

Lijkt mij niet. Waarom nog een spits?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Galdiano op februari 04, 2025, 20:46:10
Lijkt mij niet. Waarom nog een spits?

Niets van waar.   
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TheDutchman

Wat hebben we nou echt nodig? Een buiten lijkt me, en misschien nog een goede stand in voor Nieling / Van Mullem?

denistel

Citaat van: TheDutchman op februari 04, 2025, 20:56:27
Wat hebben we nou echt nodig? Een buiten lijkt me, en misschien nog een goede stand in voor Nieling / Van Mullem?

klopt wel maar we hebben 30 man zullen dan eerst spelers kwijt moeten
en dat gebeurd niet

Bernardo