Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Smand kan niet? je mag maar voor 2 clubs in een seizoen uitkomen.
Casas evt. wel, Marsman ook.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 02, 2025, 18:17:29
Smand kan niet? je mag maar voor 2 clubs in een seizoen uitkomen.
Casas evt. wel, Marsman ook.
oke voor de spelers alleen maar goed dat ze even elders gaan kijken.
Kunnen ze wedstrijd ritme opdoen zo blijven ze ook stil staan.

Specuveter

Nou...dan moet het vandaag ?n morgen gebeuren.
Ik weet het niet maar denk dat het stil blijft de aankomende dagen.
We hebben bijna overal dubbele bezetting
Mischien dat onze jonge Zweedse vriend er nog bijkomt.

zeewolde

Het is heel stil hier.
Zal morgen ook geen pizza zijn bij Cambuur denk ik.

Maar als het zoblijft en er vertrekken geen belangrijke spelers, mogen we dik tevreden zijn.

Tanjajeah

Citaat van: zeewolde op februari 03, 2025, 12:17:45
Het is heel stil hier.
Zal morgen ook geen pizza zijn bij Cambuur denk ik.

Maar als het zoblijft en er vertrekken geen belangrijke spelers, mogen we dik tevreden zijn.

Toch zou het voor een aantal spelers wel goed zijn dat ze ergens anders aan spelen toe komen. Selectie erg groot nu.

PePe

Citaat van: Tanjajeah op februari 03, 2025, 12:36:33
Toch zou het voor een aantal spelers wel goed zijn dat ze ergens anders aan spelen toe komen. Selectie erg groot nu.

Wel meer mogelijkheden bij blessures, griep ........

Bankzitter

We zitten op meer dan 30 spelers? gelukkig nog genoeg die in ook in O21 mogen, maar toch wel erg veel.

Specuveter

Vanavond de sportcast weer op omrop Frysl?n
Zullen wel weer nieuwtjes in zijn.
Of " onderbuikgevoelens: :_schater

PePe

Het zal wel rustig zijn op de laatste dag. (ook omdat de pizza bakkers op maandag gesloten zijn)  :_schater

justremco

Citaat van: PePe op februari 03, 2025, 14:50:22
Het zal wel rustig zijn op de laatste dag. (ook omdat de pizza bakkers op maandag gesloten zijn)  :_schater

En op dinsdag? :insane

sunderland

Citaat van: PePe op februari 03, 2025, 13:00:14
Wel meer mogelijkheden bij blessures, griep ........
dat is zo. Henk wil wel vrienden blijven en overdrijft dat dan weer om iemand toch speelminuten te gunnen terwijl dat dan niks is

denistel

Citaat van: sunderland op februari 03, 2025, 16:36:40
dat is zo. Henk wil wel vrienden blijven en overdrijft dat dan weer om iemand toch speelminuten te gunnen terwijl dat dan niks is

de trainer wil er wel een paar minder hoor maar ja wie wil onze nummers
20 tot 30 huren of kopen?

Bankzitter

Dat kon je ook zeggen bij vd Water, v Osch en nog een paar en dat is ook gelukt.
Voor Fedde De Jong zou toch best nog belangstelling moeten zijn.

Stiens

Lambooij in LC: Er komt niks meer bij, tenzij er last-minute iemand vertrekt. Maar ook dat verwacht hij niet.

Inferno-058