Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

De helft van de selectie heeft toch een aflopend contract aan het einde van dit seizoen? In maart zal er wel meer duidelijk worden over wie er blijft en wie niet.

Bankzitter

Aflopend: De Leeuw, KieftenBelt, Alhaft, Balk, vMullem, Reiziger, Poll, Ottensen, Schaapman, Caschili, Smand, Minnema
Huur: Hilterman, Afolabi, Galvez

Bij de meesten wel een optie om ze te behouden.

De Gast

Belangstelling voor Mercera doorgebloed?

Bankzitter

Ze zitten aan de pizza in Pisa, maar dat zegt weinig want dat doen ze iedere avond.
Ze hebben nog tot 0:00 vanavond, daarna sluit de markt in Itali?.

Galdiano

Citaat van: De Gast op februari 03, 2025, 21:15:17
Belangstelling voor Mercera doorgebloed?

Ja Pisa is afgehaakt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: De Gast op februari 03, 2025, 21:15:17
Belangstelling voor Mercera doorgebloed?
Pisa heeft een tijd terug een nieuwe rechtsback gehuurd

denistel

Citaat van: Galdiano op februari 03, 2025, 21:18:15
Ja Pisa is afgehaakt.

logisch ook vind em na zijn interland een stuk minder dan er voor.

Galdiano

Citaat van: denistel op februari 03, 2025, 22:03:32
logisch ook vind em na zijn interland een stuk minder dan er voor.

Hij moet echt nog stappen gaan maken. Een bod van een paar ton had ik hem zeker laten gaan. Is prima te vervangen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op februari 03, 2025, 22:43:38
Hij moet echt nog stappen gaan maken. Een bod van een paar ton had ik hem zeker laten gaan. Is prima te vervangen.
een paar ton? Iedere club vangt veel geld en wij verkwanselen het. Op Smit na hebben wij laatste 20 jaar nog nooit iemand goed verkocht. Bangura eigenlijk ook veel te weinig

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op februari 03, 2025, 21:11:25
Aflopend: De Leeuw, KieftenBelt, Alhaft, Balk, vMullem, Reiziger, Poll, Ottensen, Schaapman, Caschili, Smand, Minnema


Alleen door met van Mullem, Balk, Schaapman en Caschili als het aan mij ligt. Ok, ook Reiziger als 2e doelman.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Tanjajeah op februari 04, 2025, 10:17:26
Alleen door met van Mullem, Balk, Schaapman en Caschili als het aan mij ligt. Ok, ook Reiziger als 2e doelman.

Als hij zelf wil zou ik ook altijd nog een jaar doorgaan met Kieftenbelt. Ik denk dat een beetje ervaring, vooral ook buiten het veld heel hard nodig is in dit team.
Poll zou eventueel als 2e back ook nog mogen blijven van mij.

Verder eens met je namen.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op februari 04, 2025, 10:17:26
Alleen door met van Mullem, Balk, Schaapman en Caschili als het aan mij ligt. Ok, ook Reiziger als 2e doelman.
Reiziger zou ik weg doen en zou Alhaft houden. Zit veel meer in, die jongen heeft zware tijden

Bankzitter

Alhaft speelt echt onder het niveau wat hij voorheen haalde. Zou de gok nemen om die te houden.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 04, 2025, 10:56:11
Reiziger zou ik weg doen en zou Alhaft houden. Zit veel meer in, die jongen heeft zware tijden
wat heeft Alhaft nou laten zien :?

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2025, 12:09:00
wat heeft Alhaft nou laten zien :?

Dat is toch niet de discussie?