Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

wagen306

met 1.80 kun je niet als aanspeelpunt/afmaker fungeren? maar dat ie niet weg mag is een ander verhaal.

Cambuur Groningen


KlinkHamer

Hilterman op wiki:
Op 10 mei 2024 werd Willem II kampioen van de Eerste Divisie door met 3-2 van Telstar te winnen en was Hilterman dus voor het derde seizoen op rij betrokken bij een promotie naar de Eredivisie.
Nummer 4 ?

Grijskijkert

Citaat van: KlinkHamer op januari 23, 2025, 17:09:06
Hilterman op wiki:
Op 10 mei 2024 werd Willem II kampioen van de Eerste Divisie door met 3-2 van Telstar te winnen en was Hilterman dus voor het derde seizoen op rij betrokken bij een promotie naar de Eredivisie.
Nummer 4 ?
:D
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Man...Man..Man...wat een speculaties hier weer :_schater

Bankzitter

Dar hou jij niet van natuurlijk  :_schater

Mooi dat er een spits komt. Jammer als de eerste keus niet lukt en misschien ook niet de tweede. Zo makkelijk is het niet een scorende fitte spits te vinden, liefst ook als aanspeelpunt. Transferwaarde was ideaal geweest, maar als dat kan, dan maar huur.

Overigens... Jansen was ook niet eerste keus, dat was Raatsie. Dat pakt goed uit.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2025, 15:02:50
Heeft al een nieuwe club

Waar isie heen gegaan? Transfermarkt nog niet bijgewerkt zie ik.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tanjajeah

Hilterman is dit seizoen al wel bijna 3 maand geblesseerd geweest. Just sayin? :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 23, 2025, 17:41:00
Waar isie heen gegaan? Transfermarkt nog niet bijgewerkt zie ik.
Torpedo huppelepup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op januari 23, 2025, 17:45:47
Hilterman is dit seizoen al wel bijna 3 maand geblesseerd geweest. Just sayin? :thumbsup
komt niet?

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op januari 23, 2025, 17:45:47
Hilterman is dit seizoen al wel bijna 3 maand geblesseerd geweest. Just sayin? :thumbsup
2 maand en daarna alleen getraind..
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2025, 18:00:41
2 maand en daarna alleen getraind..

Klinkt als een Cambuur aankoop

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!