Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Trainert!

Citaat van: michello op januari 23, 2025, 15:35:00
Hilterman of Venema zou nog kunnen maar zijn toch minder ervaren.
Vermeij past hier in alle opzichten, ook in voetbal dat we willen spelen.


vincent vermeij? die kon er in de tijd van de graafschap niks van

Huizen

Haal Hilterman maar! Uldrikis zal hem wel uit de basis spelen in Duitsland  |:) en hopelijk hebben De Leeuw en Jeredy dan een goede band voor ons  :devil

Stille Genieter


zeewolde


justremco

Citaat van: Stille Genieter op januari 23, 2025, 16:32:56
Gladon of Veldwijk

We gaan iemand huren en deze zijn allebei transfervrij. Ik zet m?n geld op Nick Venema of Jeredy Hilterman

Bernardo

Citaat van: Stille Genieter op januari 23, 2025, 16:32:56
Gladon of Veldwijk
Zijn beide transfervrij, Lambooij geeft aan dat het om een huur transfer gaat.

En aangezien Hilterman zijn club vorige week Uldrikis heeft gehaald, denk ik dat hij het is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Stille Genieter op januari 23, 2025, 16:32:56
Gladon of Veldwijk

Is een speler die nog vast ligt. Dat zijn deze twee niet.

Venema (ik hoop het toch niet, we hebben aan 1 Balk wel genoeg) of Hilterman..

Specuveter

Leuk h? dat speculeren... :_schater

Huizen

Uldrikis zat afgelopen weekend op de bank. Hiltermann niet bij de eerste 25.

Stonden wel samen op het trainingsveld deze week.

Maar goed, het hoeft niet perse een NL'se speler te zijn toch?

Hoop iig niet Venema...  :?

wagen306

Wat is er mis met Venema? heeft neusje voor de goal.

sunderland

Citaat van: Bussum op januari 23, 2025, 16:56:31
Uldrikis zat afgelopen weekend op de bank. Hiltermann niet bij de eerste 25.

Stonden wel samen op het trainingsveld deze week.

Maar goed, het hoeft niet perse een NL'se speler te zijn toch?

Hoop iig niet Venema...  :?
:devil

sunderland


Grijskijkert

Citaat van: wagen306 op januari 23, 2025, 16:58:36
Wat is er mis met Venema? heeft neusje voor de goal.
1,80 en mag niet weg van zijn club. ;)
IN HENK WE TRUST!!!