Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2025, 14:20:10


Zomaar een paar aanvallers, heb nog 2 pagina's, paniek om niks...

Jordi Paulina en Vincent Vermeij. Staan er goed op in Duitsland.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2025, 14:20:10


Zomaar een paar aanvallers, heb nog 2 pagina's, paniek om niks...
Kom op , het valt tegen dat er nog geen spits is.
Remember augustus, uiteindelijk op de laatste dag kwam Afolabi....

We zijn alweer een eind op weg richring de deadline.
De komende 2 wedstrijden zal er vast nog geen spits zijn.

En daarna wedstrijdfit worden en aan team wennnen.

Het duurt wel weer erg lang.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 23, 2025, 14:32:40
Kom op , het valt tegen dat er nog geen spits is.
Remember augustus, uiteindelijk op de laatste dag kwam Afolabi....

We zijn alweer een eind op weg richring de deadline.
De komende 2 wedstrijden zal er vast nog geen spits zijn.

En daarna wedstrijdfit worden en aan team wennnen.

Het duurt wel weer erg lang.
Nog geen reden voor paniek wat mij betreft, ik had ook al een spits verwacht mede door de geluiden die ik hoorde...
IN HENK WE TRUST!!!

V-man

Citaat van: sunderland op januari 23, 2025, 13:03:02
oja. Op advies van de ex feyenoorders was hij daar en samen met Pascal en Reijnen gaat dat gebeuren
Ok maar topkandidaat is die Pusic lees ik. Nou ja het zou kunnen Henk naar feyenoord mijn klomp breekt en mijn broek zakt tegelijkertijd af.

sunderland

Citaat van: V-man op januari 23, 2025, 14:55:53
Ok maar topkandidaat is die Pusic lees ik. Nou ja het zou kunnen Henk naar feyenoord mijn klomp breekt en mijn broek zakt tegelijkertijd af.
was ook onzin juh.

Grijskijkert

Wheatley komt niet naar SC Cambuur, maar Lambooij heeft nieuwe spits bijna binnen: 'Staat maandag op het trainingsveld'

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 14:43 ? Sport


Maandag staat de nieuwe spits van SC Cambuur op het trainingsveld. Dat is de verwachting van technisch manager Lars Lambooij.

Lambooij wil geen naam prijsgeven. Wel zegt hij dat het om een spits met ervaring gaat, die door Cambuur voor de resterende maanden van het seizoen op huurbasis van een buitenlandse club wordt overgenomen.

E?n ding is duidelijk geworden: het gaat in ieder geval niet om Ethan Wheatley. Cambuur was in gesprek met de 19-jarige spits van Manchester United , in de hoop hem op huurbasis over te kunnen nemen. Woensdagavond heeft Wheatley echter aangegeven toch liever verhuurd te willen worden aan een club in Engeland. Naar verluidt is er interesse uit onder meer de League One. ?Het zag er goed uit, maar die komt niet meer?, aldus Lambooij.

Gewenste versterking
Na maandenlang wachten, krijgt Henk de Jong dan eindelijk de door hem gewenste versterking voor in de punt van de aanval. Gedurende de eerste seizoenshelft moest de trainer het grotendeels zonder echte centrumspits doen. Jonathan Afolabi kampte met een slepende blessure aan zijn achillespees. De 24-jarige Ier is weliswaar op de weg terug, maar ze willen bij Cambuur niet riskeren dat ze nog een aantal maanden zonder aanspeelpunt zitten.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


Grijskijkert

Nou ophouden met paniekeren, maandag staat hij op het veld.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Huurbasis van een buitenlandse club, dan hoop ik Vermeij

PePe

Citaat van: Bernardo op januari 23, 2025, 15:19:18
Huurbasis van een buitenlandse club, dan hoop ik Vermeij

Ik denk zelfs dat het hem is. Heeft Henk volgens mij wel mee gewerkt bij de superboeren.

michello

Hilterman of Venema zou nog kunnen maar zijn toch minder ervaren.
Vermeij past hier in alle opzichten, ook in voetbal dat we willen spelen.

Bens

Als Lambooij zegt dat er maandag een nieuwe spits op het veld staat waarom dan niet de naam van de speler bekend maken?