Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 14:14:04
Cambuur wil hem, maar of het hij komt is afhankelijk van de transfersom!

Over wie hebben we het?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Nog geen nieuws over een spits?

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2025, 14:32:03
Nog geen nieuws over een spits?
Volgende week, rechtsbuiten idem..
IN HENK WE TRUST!!!

diekhuzen

Eerste nog even wat punten morsen

Robinho

Alle tijd van de wereld  nog even en we staan middenmoot

Poetser

Citaat van: diekhuzen op januari 16, 2025, 14:44:33
Eerste nog even wat punten morsen

Lambooij seit: we hebben een spits.

:clint

piene hassus

netsys toch na al dat spitsengeouwehoer om nix

diekhuzen

Citaat van: Poetser op januari 16, 2025, 14:56:46
Lambooij seit: we hebben een spits.

:clint

Wellicht speelt Jan Bruin

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 14:40:14
Volgende week, rechtsbuiten idem..
Dat roep je ook al Twee weken

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 16, 2025, 15:38:49
Dat roep je ook al Twee weken
Goed opgelet ;) Ik zeg alleen wat er tegen mij gezegd wordt...maar als het je stoort wil ik me verder wel stilhouden :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 15:53:07
Goed opgelet ;) Ik zeg alleen wat er tegen mij gezegd wordt...maar als het je stoort wil ik me verder wel stilhouden :thumbsup
waarom zal er volgende week wel een spits en rechtervleugel binnenwandelen??
Transferperiode loopt tm 4 Februari
Verwacht pas echt op laatste moment nieuwe spelers
Maar goed.....laat me graag verrassen

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 16, 2025, 16:29:28
waarom zal er volgende week wel een spits en rechtervleugel binnenwandelen??
Transferperiode loopt tm 4 Februari
Verwacht pas echt op laatste moment nieuwe spelers
Maar goed.....laat me graag verrassen
eerst maar eens zien het scheelt weer een maand salaris  :y

Grijskijkert

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2025, 15:53:07
Goed opgelet ;) Ik zeg alleen wat er tegen mij gezegd wordt...maar als het je stoort wil ik me verder wel stilhouden :thumbsup
Citaat van: Specuveter op januari 16, 2025, 16:29:28
waarom zal er volgende week wel een spits en rechtervleugel binnenwandelen??
Transferperiode loopt tm 4 Februari
Verwacht pas echt op laatste moment nieuwe spelers
Maar goed.....laat me graag verrassen
Lezen is toch niet zo heel moeilijk? En als jij het later verwacht dan kan het je nooit tegenvallen.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 16, 2025, 16:35:48
eerst maar eens zien het scheelt weer een maand salaris  :y
Leg dit eens uit als je wil..
IN HENK WE TRUST!!!