Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: FrisianOutlaw op januari 17, 2025, 14:45:30
Ik zou eens een balletje bij Feyenoord opgooien. Redmond is 4de spits, jong en heeft het in de eredivisie en CL toch een aantal wedstrijden redelijk gedaan. Is jong, wedstrijdfit en wordt alleen nog maar beter. De relatie met Feyenoord is prima, Ueda en Carranza zijn nu ook weer blessurevrij. Dus komt met de weer fitte Gimenez voorlopig niet in de plannen voor. Als Cambuut hem.een half jaartje huurt kan hij laten zien wat hij kan en groeien richting een verhuur naar Eredivisieclub volgend naae. Cambuur een buitenkansje en kan rustig op zoek naar een apits voor volgend seizoen.
Als ze hem halen wordt hij gekocht of huren met een optie tot koop, aangezien Feijenoord dit niet wil, zal hij volgend seizoen verhuurt worden aan Dordrecht..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Zepiqueno? kun je Rein niet aandoen, zulke namen.

De Gast

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2025, 09:16:03
Uldrikis gaat naar Bielefeld.


Toch wel bijzonder dat de jongens die vorig seizoen tot de 'besten' behoorden er elders allemaal niks van bakken.

PePe

Citaat van: De Gast op januari 17, 2025, 15:07:43
Toch wel bijzonder dat de jongens die vorig seizoen tot de 'besten' behoorden er elders allemaal niks van bakken.

Kun je nagaan, hoe goed de overige waren.

upweer

Ik zie Thomas Verheydt wel als versterking.
Contact nog voor 5 maanden, 33 jaar ervaren en fit.

Ik zou zeggen why not?

Noordcambuur

Citaat van: upweer op januari 17, 2025, 16:17:28
Ik zie Thomas Verheydt wel als versterking.
Contact nog voor 5 maanden, 33 jaar ervaren en fit.

Ik zou zeggen why not?
nee je hou op met die ouwe spelers?

upweer

Citaat van: Noordcambuur op januari 17, 2025, 16:51:11
nee je hou op met die ouwe spelers?

Ik snap je wel, maar dit ken ook niet.
Voor de na- comp hebben we wel een spits nodig.

Bankzitter

Niet alleen voor de nacompetititie. We spelen om directe promotie als we ons versterken met 2 aanvallers.

Specuveter

Nou...gas geve met die nieuwe spits
Die Afolabi kan echt niet hoor... :_schater

De Gast

Geef hem tot einde seizoen de tijd. Kan mooi achter onze nieuwe spits meters maken en dan einde seizoen hebben we hem fit voor zijn volgende club.

Bankzitter

We hebben een optie tot koop , h?  :_schater
Denk niet dat we gaan betalen.

Specuveter

Maar alle gekheid op een stokje...
Wat voetbalt het makkelijker met een spits die een bal vast kan houden en dat je ook eens ??n lange bal kunt geven.
Dat ziet iedereen
Dus dat moet een TS toch zeker ook zien?

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op januari 18, 2025, 09:15:43
We hebben een optie tot koop , h?  :_schater
Denk niet dat we gaan betalen.

Hij moet echt van onder de 0 wegkomen. Gister is leuk dat hij invalt, maar zit amper beweging in. En duurt echt lang voordat hij op stoom is. Duels won hij ook amper. Ik laat mij verassen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

R?lke is een leuke oplossing, maar het wordt toxh echt tijd voor een nieuwe spits erbij.
Benieuwd wanneer we meer horen.

En iemand wat opgevangen of er misschien nog spelers vertrekken?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op januari 18, 2025, 10:43:10
R?lke is een leuke oplossing, maar het wordt toxh echt tijd voor een nieuwe spits erbij.
Benieuwd wanneer we meer horen.

En iemand wat opgevangen of er misschien nog spelers vertrekken?
wil je bovenin mee draaien dan moet er een spits en een vleugelaanvaller erbij komen.
Nou zie je maar weer Balk is er a.s. Maandag niet bij is geschorst en dan komen Pauwels en Alhaft er weer voor terug.
Maar ik ben bang dat we tot eind januari moeten wachten op nieuwe spelers.