Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Is die Roelof een nieuwe speler? 8)

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 18:41:00
Abe Roelof de vreselijke. Als ik hem zie staan mijn tenen al krom
niet alleen de tenen Sunderland  :_schater

Noordcambuur


Delamere

Citaat van: Specuveter op januari 14, 2025, 18:45:31
Vreselijke vent die Roelof....
Klopt, net als de uitermate geil op zich zelf zijnde Geert.
Wel fan van Arjen de Boer. Die zet die Ranzige Roelof en Geile Geert continu voor joker. Maar deze slapjanussen vragen daar ook wel heel nadrukkelijk om.
Andor Faber ook een prima gast trouwens.

Galdiano

Erg stil rond Bjorn Johnsen.

Hij is in iedergeval volle bak voorzichzelf aan het trainen met een personal trainer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

janou

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 16:42:38
dat beluisterde ik ook. Alleen tis zo klote omdat we dan alweer 4 wedstrijden hebben gespeeld. En zeer waarschijnlijk weer punten om niks hebt verspeeld. Van de week tegen ADO ook alweer veel kansen gemist in de eerste helft, Zou graag mee willen doen om promotie maar dat gaat dan niet gebeuren

Stel dat we nu een goede spits halen die een half jaar kan wennen dan hebben we voor volgend jaar een goud fundament staan denk ik. Dan hebben we een mooi seizoen gehad en kijk ik vooral erg uit naar het volgende seizoen, waarin we voor de prijzen gaan meedoen denk ik. Daarnaast kunnen er in de play-offs gekke dingen gebeuren. En een paar play-off potjes in het Kooi stadion lijkt mij ook wel mooi hoor!

Overigens vind ik het vooral vreemd dat die transferwindows doorlopen als de competitie weer begonnen is. Als dat anders zou zijn, was er nu wellicht al een spits geweest omdat het transferspelletje eerder op gang komt.

sunderland

Citaat van: janou op januari 15, 2025, 14:21:13
Stel dat we nu een goede spits halen die een half jaar kan wennen dan hebben we voor volgend jaar een goud fundament staan denk ik. Dan hebben we een mooi seizoen gehad en kijk ik vooral erg uit naar het volgende seizoen, waarin we voor de prijzen gaan meedoen denk ik. Daarnaast kunnen er in de play-offs gekke dingen gebeuren. En een paar play-off potjes in het Kooi stadion lijkt mij ook wel mooi hoor!

Overigens vind ik het vooral vreemd dat die transferwindows doorlopen als de competitie weer begonnen is. Als dat anders zou zijn, was er nu wellicht al een spits geweest omdat het transferspelletje eerder op gang komt.
een goede spits die een halfjaar moet wennen is geen goede spits. Een spits staat er gelijk . Verder eens

zeewolde

Volgens die stoker uit Emmen op X, misschien toch Marek Janssen van SV Meppen voor een half jaar.

Huizen

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2025, 10:55:37
Volgens die stoker uit Emmen op X, misschien toch Marek Janssen van SV Meppen voor een half jaar.

Zou wel heel raar zijn aangezien hij al heeft getekend bij een andere club voor volgend seizoen
https://www.rot-weiss-essen.de/2025/01/15/marek-janssen-kommt-im-sommer-zu-rwe/

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2025, 10:55:37
Volgens die stoker uit Emmen op X, misschien toch Marek Janssen van SV Meppen voor een half jaar.
wat moeten we hier mee,kunnen we nou niet een goede spits halen :_schater
Kunnen we beter Smit halen voor half seizoen die kent de club en komt hij ook eens aan voetballen toe.

sunderland

Smit, a.u.b. zeg. Laat dan Balk maar staan

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op januari 16, 2025, 12:25:34
wat moeten we hier mee,kunnen we nou niet een goede spits halen :_schater
Kunnen we beter Smit halen voor half seizoen die kent de club en komt hij ook eens aan voetballen toe.
Stokkers van Eagles is langdurig gebleseerd
Smit is dus nu tweede spits bij Eagles

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 16, 2025, 12:46:04
Smit, a.u.b. zeg. Laat dan Balk maar staan
jij bent nooit een fan geweest van Smit?

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op januari 16, 2025, 13:15:43
jij bent nooit een fan geweest van Smit?
Smit heeft geen enkel spelritme. Zeker niet aan beginnen.

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op januari 13, 2025, 17:46:28
Marrah speelde ook vandaag niet mee, waar is ie gebleven?
Cambuur wil hem, maar of het hij komt is afhankelijk van de transfersom!
IN HENK WE TRUST!!!