Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 14, 2025, 11:13:19
Het blijft weer akelig stil wat betreft nieuwe spelers.
Den Haag heeft inmiddels nieuwe spits binnen.
Zeefuik van Jong Az is dus toch verhuurd...
Ja naar een club op hoogste Belgische niveau...
IN HENK WE TRUST!!!

Bens

Waar blijft onze nieuwe spits!!!

sunderland

Waar blijft ons nieuwe spits!!!!!

Leovardia

Waar blieft ie godverdomme?!
Kent skele juh.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 16:00:47
Waar blijft ons nieuwe spits!!!!!
Citaat van: Leovardia op januari 14, 2025, 16:11:24
Waar blieft ie godverdomme?!
Nou zeg het maar, geheimzinnig gedoe steeds :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Denk toch even goed de podcast beluisteren.
We willen allemaal het liefst zo snel als mogelijk een nieuwe spits.
Maar de "beteren" wachten eerst toch nog even af.
Plus wat levert Mercera op?? Hiermee kunnen ze allicht ook weer wat hoger in de boom zitten.
Alles bij elkaar wachten ze het helaas toch nog even af.
Denk persoonlijk dat ze liefst voor een jonge spits gaan liefst Nederlands  waar ze na dit seizoen ook mee door kunnen.
Lukt dat niet dan komen ze bij een huurspits uit voor een half jaar.

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 14, 2025, 16:19:16
Denk toch even goed de podcast beluisteren.
We willen allemaal het liefst zo snel als mogelijk een nieuwe spits.
Maar de "beteren" wachten eerst toch nog even af.
Plus wat levert Mercera op?? Hiermee kunnen ze allicht ook weer wat hoger in de boom zitten.
Alles bij elkaar wachten ze het helaas toch nog even af.
Denk persoonlijk dat ze liefst voor een jonge spits gaan liefst Nederlands  waar ze na dit seizoen ook mee door kunnen.
Lukt dat niet dan komen ze bij een huurspits uit voor een half jaar.
dat beluisterde ik ook. Alleen tis zo klote omdat we dan alweer 4 wedstrijden hebben gespeeld. En zeer waarschijnlijk weer punten om niks hebt verspeeld. Van de week tegen ADO ook alweer veel kansen gemist in de eerste helft, Zou graag mee willen doen om promotie maar dat gaat dan niet gebeuren

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 14, 2025, 16:42:38
dat beluisterde ik ook. Alleen tis zo klote omdat we dan alweer 4 wedstrijden hebben gespeeld. En zeer waarschijnlijk weer punten om niks hebt verspeeld. Van de week tegen ADO ook alweer veel kansen gemist in de eerste helft, Zou graag mee willen doen om promotie maar dat gaat dan niet gebeuren
We mutte nog een weekje geduld hebben zijn de laatste berichten..
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:52:41
We mutte nog een weekje geduld hebben zijn de laatste berichten..

En dan heeft plots onze man van marsepein J. - Archillis - Afolabi een opleving.. lambooij: Afolabi is FIT, er komt geen extra spits!

1 feb: Afolabi terugslag.. Balk Spits. :clint

Je kunt er vergif op innemen.

Bens

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:52:41
We mutte nog een weekje geduld hebben zijn de laatste berichten..
Dat zo jammer zijn ik had gr??g gezien dat er vrijdag en maandag een nieuwe spits in de aanval staat.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2025, 16:52:41
We mutte nog een weekje geduld hebben zijn de laatste berichten..
gwlukkig zitten we ruim in de spelers komend weekend.

Andy King

Citaat van: Specuveter op januari 14, 2025, 16:19:16
Denk toch even goed de podcast beluisteren.
We willen allemaal het liefst zo snel als mogelijk een nieuwe spits.
Maar de "beteren" wachten eerst toch nog even af.
Plus wat levert Mercera op?? Hiermee kunnen ze allicht ook weer wat hoger in de boom zitten.
Alles bij elkaar wachten ze het helaas toch nog even af.
Denk persoonlijk dat ze liefst voor een jonge spits gaan liefst Nederlands  waar ze na dit seizoen ook mee door kunnen.
Lukt dat niet dan komen ze bij een huurspits uit voor een half jaar.

Op zich een duidelijk verhaal van Lambooij. Ze zijn dus bezig met een buitenlandse spits en Henk de Jong is ervan op de hoogte dat ze in het eerste kwartaal rond de tafel gaan over al of niet contractverlenging. Moet wel zeggen dat Lambooij niet geweldig overkomt in zijn contacten met de pers. Misschien even een mediatraininkje?

Galdiano

Citaat van: Andy King op januari 14, 2025, 17:27:12Moet wel zeggen dat Lambooij niet geweldig overkomt in zijn contacten met de pers. Misschien even een mediatraininkje?

Hij komt prima over in de pers of het nu Cambuur TV, of LC is ook eerder bij Omroep Abe.
Echter nu reageerde hij wat kortaf en ge?rriteerd, heb meer het idee dat het kwam door de benadering van onder ander Roelof en Arjen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 14, 2025, 18:05:01
Hij komt prima over in de pers of het nu Cambuur TV, of LC is ook eerder bij Omroep Abe.
Echter nu reageerde hij wat kortaf en ge?rriteerd, heb meer het idee dat het kwam door de benadering van onder ander Roelof en Arjen.
Abe Roelof de vreselijke. Als ik hem zie staan mijn tenen al krom

Specuveter

Vreselijke vent die Roelof....