Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Specuveter op september 02, 2024, 19:25:44
Als je toch ziet wie er allemaal weg zijn gegaan.
Kaam met best salaris
Bergsma met best salaris
Osch met best salaris
Vd Water met topsalaris
Smit voor 1 miljoen verkocht

En dan haal je Diemers en huur je ??n spits
Nou schiet mij maar lek.

Dit is idd niet te bevatten.  Henk was vanmiddag ook niet op de training. Er leek echt nog van alles te gaan gebeuren?

Oud Cambuur

Dan moeten ze straks Henk er niet op afrekenen de selectie is veels te mager.

Specuveter

Nou ja....het is nog geen 12 uur
Nog even afwachten.

Inferno-058

Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2024, 19:34:22
Dan moeten ze straks Henk er niet op afrekenen de selectie is veels te mager.
Bij het bestuur moeten ze zijn, De Graaf en consorten.

NRG

Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2024, 19:34:22
Dan moeten ze straks Henk er niet op afrekenen de selectie is veels te mager.

Het is nog geen 12 uur?

Jandehulk

Het is 1 grote soap serie bij Cambuur.... wanbeleid en de supporters al 2 jaar iets dramatisch voorschotelen.... onvoorstelbaar!!!

CambuurAmersfoort

Als er niks voor terug komt dan snap ik niet dat je vd Water weg doet.
Neem toch aan dat zijn vertrek al gedurende de hele transferperiode topprioriteit was? Dan heb je toch een lijst met opties achter de hand om hem te vervangen.
Anders kan je hem er ondanks z'n karakter nog maar beter erbij houden.

Ik snap er echt helemaal niks van als dit het is. Dan hebben we dus na een dramatisch seizoenstart Smit en vd Water weggedaan voor Diemers en Afolabi ervoor terug. Dan ben je er amper op vooruit gegaan en heb je nog scorend vermogen ingeleverd ook... 8P

Bernardo

Mogen blij zijn als we in het linkerrijtje eindigen en dan flikt Henk het weer met een wonder.

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op september 02, 2024, 19:33:47
Kan toch niet zo zijn dat het spelersbudget op is lijkt me, meer dan 1 miljoen extra ten opzichte van vorig seizoen, daarnaast een aantal dure spelers weg plus een transfersom voor Smit.
Maar het zal wel weer naar tekorten gaan voor het stadion.

Nieuwe linksback was nodig
Extra cv nodig
Als v/d Water gaat heb je nog 2 extra aanvallers nodig

Maar nee, Cambuur vind het wel goed zo, denk dat Lambooij dure contracten heeft voorgeschoteld aan nieuwe spelers, zo kan iedereen wel shoppen naar nieuwe spelers.

Gaan tonnen naar het spelersfonds h?, de investeerders.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

NRG

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 02, 2024, 19:37:21
Als er niks voor terug komt dan snap ik niet dat je vd Water weg doet.
Neem toch aan dat zijn vertrek al gedurende de hele transferperiode topprioriteit was? Dan heb je toch een lijst met opties achter de hand om hem te vervangen.
Anders kan je hem er ondanks z'n karakter nog maar beter erbij houden.

Ik snap er echt helemaal niks van als dit het is. Dan hebben we dus na een dramatisch seizoenstart Smit en vd Water weggedaan voor Diemers en Afolabi ervoor terug. Dan ben je er amper op vooruit gegaan en heb je nog scorend vermogen ingeleverd ook... 8P


De enige verklaring zou kunnen zijn dat het financieel niet lekker gaat en dat verkoop van spelers pure noodzaak is. Mocht dit het geval zijn, wees dan in elk geval eerlijk naar de supporters toe.

Cambuur Groningen

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 02, 2024, 19:37:21
Als er niks voor terug komt dan snap ik niet dat je vd Water weg doet.
Neem toch aan dat zijn vertrek al gedurende de hele transferperiode topprioriteit was? Dan heb je toch een lijst met opties achter de hand om hem te vervangen.
Anders kan je hem er ondanks z'n karakter nog maar beter erbij houden.

Ik snap er echt helemaal niks van als dit het is. Dan hebben we dus na een dramatisch seizoenstart Smit en vd Water weggedaan voor Diemers en Afolabi ervoor terug. Dan ben je er amper op vooruit gegaan en heb je nog scorend vermogen ingeleverd ook... 8P
Ik lees het toch anders rondom van der Water. Er komt vandaag niemand ter vervanging, maar er komt wel iemand die transfervrij is. Wat er niet bij staat is wanneer dat dan gaat gebeuren.

De Gast

Citaat van: Cambuur Groningen op september 02, 2024, 19:43:23
Ik lees het toch anders rondom van der Water. Er komt vandaag niemand ter vervanging, maar er komt wel iemand die transfervrij is. Wat er niet bij staat is wanneer dat dan gaat gebeuren.

Dat zal vast een topper zijn..

Harry L.

Citaat van: De Gast op september 02, 2024, 19:44:42
Dat zal vast een topper zijn..

Navarone Foor, zoiets zal het wel worden

Cambuur Groningen


Cambuur Groningen

Citaat van: Harry L. op september 02, 2024, 19:45:46
Navarone Foor, zoiets zal het wel worden
Dat zou volgens mij niet verkeerd zijn, Memphis mag ook, alhoewel die geloof ik naar Spanje gaat