Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Citaat van: veteraan op juli 25, 2023, 08:08:31
Is de club nu in gesprek met Diemers of heeft ze een ?love affaire? terwijl beide weten dat het toch niets wordt ? In het laatste geval is de reputatie van de club in het geding !

We zijn geen havencafe voor zeelieden die nog geen volgend schip hebben

Haha ach, als hij z'n rondjes bestelt zijn de kroegbaas en de andere caf?gangers tevreden toch.

Delfzijl/Cambuur

Rondje van Diemers....Proost :proost

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 13:19:56
Ik wordt zelf ook regelmatig bij mijn naam genoemd en daar werd nooit iets van gezegd en had ik kwade bedoelingen dan had ik zijn achternaam ook vermeldt. Dat laatste zou wat mij betreft prima zijn...
iedereen weet dat jij Gerard Rijskijkert bent!

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2023, 13:08:30
Waar ik persoonlijk moeite mee heb, is het posten van (vermoedelijk) echte namen. Ondanks dat veel forumgangers elkaar wel kennen, vind ik het not done. Anders hadden we allemaal wel onder onze eigen naam gepost.

Hiermee hoop ik mijn jaarlijkse bijdrage met inhoud weer gedoneerd te hebben..

Ik ben bekender onder mijn geuzen naam dan onder mijn echte  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2023, 15:05:52
Ik ben bekender onder mijn geuzen naam dan onder mijn echte  :devil

Dus poelie is niet je echte naam??? :P

Specuveter

Elkaar lekker in je waarde laten.
Komen we een heel end!
Mijn naam rijmt trouwens op Specuveter.  :_schater

okkele

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2023, 13:08:30
Waar ik persoonlijk moeite mee heb, is het posten van (vermoedelijk) echte namen. Ondanks dat veel forumgangers elkaar wel kennen, vind ik het not done. Anders hadden we allemaal wel onder onze eigen naam gepost.

Hiermee hoop ik mijn jaarlijkse bijdrage met inhoud weer gedoneerd te hebben..
hest helemaal geliek sjoerd !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2023, 15:05:52
Ik ben bekender onder mijn geuzen naam dan onder mijn echte  :devil
Ik zeg niks Henk
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

Citaat van: okkele op juli 25, 2023, 19:11:26
hest helemaal geliek sjoerd !
Soms komt er wel eens iets zinnigs uit Roelof.
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Kunnen we bijna aan een basiself denken :D

sunderland

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2023, 19:17:13
Ik zeg niks Henk
Foppe Riemer Poelie heet ie officieel  :_schater

Delfzijl/Cambuur

Allemoal de groetn uut Grunn.
Tammo.

poelie-lwd

Citaat van: Specuveter op juli 25, 2023, 18:46:32
Elkaar lekker in je waarde laten.
Komen we een heel end!
Mijn naam rijmt trouwens op Specuveter.  :_schater

Katheter?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

De enige die hier onder zijn echte naam post is Richard. Dat dan weer wel  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.