Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Specuveter


Cor

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2023, 22:23:26
De enige die hier onder zijn echte naam post is Richard. Dat dan weer wel  :proost

Nee hoor  ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op juli 25, 2023, 18:46:32
Elkaar lekker in je waarde laten.
Komen we een heel end!
Mijn naam rijmt trouwens op Specuveter.  :_schater
Jij zat hier ook met je eigen naam totdat Dokkie ingreep.  :_schater

Volgens mij ben je zelf op een geniale manier van speculeter specuveter geworden...
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Specuveter op juli 25, 2023, 18:46:32
Elkaar lekker in je waarde laten.
Komen we een heel end!

Precies dit! Ik maak er een lang verhaal van terwijl ik dit bedoel.

poelie-lwd

Citaat van: Cor op juli 26, 2023, 10:37:30
Nee hoor  ;)

Dat kan net zo makkelijk een pseudoniem zijn he  :_spank
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Vraag Bolle maar, die staat achter mij op Noord  :proost

Geelblauwstiens

Tijd voor een nieuwe speler in deze komkommertijd :)

MP4L

Ik heb gehoord via via dat Diemers vandaag zou tekenen. Tot nu toe nog erg stil. Weet iemand hier iets meer van of iets anders gehoord?

el haj

Kom maar door, hebben we meteen weer een homegrown speler voor in de conference league straks in ?t nieuwe stadion. :devil

Specuveter

Bangura op korte termijn weg in ieder geval.

Bankzitter

#48251
En levert het genoeg op om een Ferrari aan te schaffen ... ?
In ieder geval een goed moment om te verkopen, de transfermarkt is nog wel even open om weer een leuke speler terug te halen.

En een hele mooie club voor Bangura om bij te spelen, trouwens.

zeewolde

Citaat van: MP4L op juli 26, 2023, 16:29:19
Ik heb gehoord via via dat Diemers vandaag zou tekenen. Tot nu toe nog erg stil. Weet iemand hier iets meer van of iets anders gehoord?
zomaar een gerucht of betrouwbare bron?

nee,wel?

Ik had wel ergens gelezen dat ze hem een aanbieding hadden gedaan stond volgens mij op fanpage insta.....

Galdiano

#48254
Smeets zou vandaag gekeurd worden. Maar kreeg vanmiddag het bericht dat er geen keuring (meer) is.
Benieuwd wat er allemaal van waar is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets