Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2023, 12:07:03
Ik ben lang netjes geweest maar het houdt een keer op he  8)
:zweep
IN HENK WE TRUST!!!

veteraan

Na vorig seizoen heb ik het hier nog even geprobeerd, afgezien van wat echte kenners is het hier (zoals op veel sociale media hier) afgezakt tot het niveau van persoonlijk beledigen en dom schreeuwen.


Veel plezier ermee verder !

Grijskijkert

Citaat van: veteraan op juli 25, 2023, 12:31:31
Na vorig seizoen heb ik het hier nog even geprobeerd, afgezien van wat echte kenners is het hier (zoals op veel sociale media hier) afgezakt tot het niveau van persoonlijk beledigen en dom schreeuwen.


Veel plezier ermee verder !
Ik zou bijna medelijden met je krijgen... Jij zegt steeds dingen die aantoonbaar niet kloppen of komt met waanidee?n en als er om uitleg wordt gevraagd draai je om de brei heen of komt met een uitleg die kant noch wal raken.
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

En alweer een actieve member weggeklierd..... Zo gaat dit mooie forum ten onder. Waarom is het nu nodig alles uit de hand te laten lopen en dan ook nog op de naam van iemand persoonlijk. De grap gaat mij er ook aardig vanaf laatste tijd, heb al heel wat members op eigen verzoek verwijderd en dat vind ik jammer.
Is het nu zo moeilijk om eens ergens overheen te lezen en niet zo door te drammen en perse het laatste woord willen om je gelijk te krijgen?????
Denk toch een beetje na, dit is toch het forum voor de laatste nieuwtjes rondom Cambuur. Is voor iedereen van allemaal. Laat iemand anders in zn waarde.
Dank.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 12:54:44
Ik zou bijna medelijden met je krijgen... Jij zegt steeds dingen die aantoonbaar niet kloppen of komt met waanidee?n en als er om uitleg wordt gevraagd draai je om de brei heen of komt met een uitleg die kant noch wal raken.

lekker doorgaan :zucht

Grijskijkert

#48215
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2023, 12:55:53
lekker doorgaan :zucht
Wat doe ik verkeerd? Ik kom met onderbouwing wat betreffende heer niet doet en gaat vervolgens zielig doen. Maar goed laat ze hier maar met onwaarheden de boel besmeuren en de club in diskrediet brengen, zegt genoeg over het beleid hier. Verwijder mijn account maar dan hoef ik hier niet meer te zijn of me te irriteren aan roddels, leugens en achterklap :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 13:01:35
Wat doe ik verkeerd? Ik kom met onderbouwing wat betreffende heer niet doet en gaat vervolgens zielig doen.

Daar gaat het niet om.

Dokkumer

Waar ik persoonlijk moeite mee heb, is het posten van (vermoedelijk) echte namen. Ondanks dat veel forumgangers elkaar wel kennen, vind ik het not done. Anders hadden we allemaal wel onder onze eigen naam gepost.

Hiermee hoop ik mijn jaarlijkse bijdrage met inhoud weer gedoneerd te hebben..
De echte, dat lees je :devil

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 13:01:35
Wat doe ik verkeerd? Ik kom met onderbouwing wat betreffende heer niet doet en gaat vervolgens zielig doen. Maar goed laat ze hier maar met onwaarheden de boel besmeuren en de club in diskrediet brengen, zegt genoeg over het beleid hier. Verwijder mijn account maar dan hoef ik hier niet meer te zijn of te me irriteren aan roddels, leugens en achterklap :thumbsup

Je kunt er toch ook overheen lezen en een ander ook een mening laten hebben . En dan ook gelijk maar klagen over het beleid hier, nou dank je.
Net of dit hele gedoe mijn schuld is... Ik ben het ook lang niet eens met alle posters hier, er zijn er bij die je soms het bloed onder de nagels weghalen ja.
Maar ieder hier heeft recht op zn eigen mening. Persoonlijk mag ik postings van jou en Sun en Nistel altijd graag lezen en vind het niet leuk dat je gelijk ermee kapt.
Is dat nu echt nodig?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2023, 13:08:30
Waar ik persoonlijk moeite mee heb, is het posten van (vermoedelijk) echte namen. Ondanks dat veel forumgangers elkaar wel kennen, vind ik het not done. Anders hadden we allemaal wel onder onze eigen naam gepost.

Hiermee hoop ik mijn jaarlijkse bijdrage met inhoud weer gedoneerd te hebben..

Helemaal gelijk !

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2023, 13:09:24
Je kunt er toch ook overheen lezen en een ander ook een mening laten hebben . En dan ook gelijk maar klagen over het beleid hier, nou dank je.
Net of dit hele gedoe mijn schuld is... Ik ben het ook lang niet eens met alle posters hier, er zijn er bij die je soms het bloed onder de nagels weghalen ja.
Maar ieder hier heeft recht op zn eigen mening. Persoonlijk mag ik postings van jou en Sun en Nistel altijd graag lezen en vind het niet leuk dat je gelijk ermee kapt.
Is dat nu echt nodig?
Een mening hebben is prima, die moet je altijd kunnen uiten mits deze binnen de grenzen van fatsoen passen.
Een mening als feit verkondigen die aantoonbaar of redelijkerwijs als onjuist kan worden beschouwd mag uiteraard beargumenteerd en op normale wijze weerlegd worden.
De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2023, 13:09:24
Je kunt er toch ook overheen lezen en een ander ook een mening laten hebben . En dan ook gelijk maar klagen over het beleid hier, nou dank je.
Net of dit hele gedoe mijn schuld is... Ik ben het ook lang niet eens met alle posters hier, er zijn er bij die je soms het bloed onder de nagels weghalen ja.
Maar ieder hier heeft recht op zn eigen mening. Persoonlijk mag ik postings van jou en Sun en Nistel altijd graag lezen en vind het niet leuk dat je gelijk ermee kapt.
Is dat nu echt nodig?
Overheen lezen? Net als dat de directie volgens betreffende heer miljoen zouden opstrijken wat voor waar werd aangenomen en op ander social media klakkeloos werd overgenomen en zo zijn er veel meer voorbeelden die de club direct of indirect schaden. Wat waar is of klopt prima maar geen verzinsels daar is niemand bij gebaat.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2023, 13:08:30
Waar ik persoonlijk moeite mee heb, is het posten van (vermoedelijk) echte namen. Ondanks dat veel forumgangers elkaar wel kennen, vind ik het not done. Anders hadden we allemaal wel onder onze eigen naam gepost.

Hiermee hoop ik mijn jaarlijkse bijdrage met inhoud weer gedoneerd te hebben..
Ik wordt zelf ook regelmatig bij mijn naam genoemd en daar werd nooit iets van gezegd en had ik kwade bedoelingen dan had ik zijn achternaam ook vermeldt. Dat laatste zou wat mij betreft prima zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2023, 13:10:46
Helemaal gelijk !
Ik ga even in de rust dus verwijder me maar niet :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 13:19:56
Ik wordt zelf ook regelmatig bij mijn naam genoemd en daar werd nooit iets van gezegd en had ik kwade bedoelingen dan had ik zijn achternaam ook vermeldt. Dat laatste zou wat mij betreft prima zijn...
Ik heb er zelf wel enige moeite mee, vandaar dat ik het benoem. Ik noem anderen ook niet bij hun eigen naam.
De echte, dat lees je :devil