Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Smeets bedoel je?
Mooie geruchten weer allemaal.

Wat ik eerder al zei: als we op het middenveld v Kaam of Diemers of Smeets hebben, dan ben ik al heel tevreden.
Benieuwd wat het gaat worden.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op juli 26, 2023, 20:00:58
Smeets bedoel je?
Mooie geruchten weer allemaal.

Wat ik eerder al zei: als we op het middenveld v Kaam of Diemers of Smeets hebben, dan ben ik al heel tevreden.
Benieuwd wat het gaat worden.

Aangepast. Inderdaad Smeets ipv Smits.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op juli 26, 2023, 20:00:58
Smeets bedoel je?
Mooie geruchten weer allemaal.

Wat ik eerder al zei: als we op het middenveld v Kaam of Diemers of Smeets hebben, dan ben ik al heel tevreden.
Benieuwd wat het gaat worden.

Toch niet de verkeerde smeets gebeld? Straks staat Bryan weer op de stoep
In Henk en Sandor we trust

MP4L

Citaat van: zeewolde op juli 26, 2023, 18:53:12
zomaar een gerucht of betrouwbare bron?

Ik heb het gehoord van iemand, en die het volgens hem van een insider heeft. Voorheen heeft hij het al veel vaker gelijk gehad. Maar ik ken hem persoonlijk niet. Dus durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.

anderszchristian

Citaat van: moodygrunn op juli 26, 2023, 20:07:52
Toch niet de verkeerde smeets gebeld? Straks staat Bryan weer op de stoep

Dan is straks de bestrating voor het stadion weer verzakt  :_schater

sunderland

Citaat van: moodygrunn op juli 26, 2023, 20:07:52
Toch niet de verkeerde smeets gebeld? Straks staat Bryan weer op de stoep
das ook wel een appart verhaal. Kwam toen wel redelijk vaak bij de training kijken, dik en altijd wat alleen op het doel aan het schieten. Was een aanfluiting. Toen ie bij ons wegging had ie zijn allerlaatste kans in het betaalde voetbal bij Oss. Die trainer heeft hem weer op de rails gekregen en daarna heeft hij nog 2 prima seizoenen bij Sparta gehad. Hij kon echt wel goed voetballen

Eewal

Citaat van: sunderland op juli 27, 2023, 16:48:25
das ook wel een appart verhaal. Kwam toen wel redelijk vaak bij de training kijken, dik en altijd wat alleen op het doel aan het schieten. Was een aanfluiting. Toen ie bij ons wegging had ie zijn allerlaatste kans in het betaalde voetbal bij Oss. Die trainer heeft hem weer op de rails gekregen en daarna heeft hij nog 2 prima seizoenen bij Sparta gehad. Hij kon echt wel goed voetballen
welke idioot van een trainer heeft dat bij ons dan toegelaten toen?

zeewolde

Citaat van: Eewal op juli 27, 2023, 16:51:00
welke idioot van een trainer heeft dat bij ons dan toegelaten toen?
Dijkhuizen?

Eewal


sunderland

Citaat van: Eewal op juli 27, 2023, 16:51:00
welke idioot van een trainer heeft dat bij ons dan toegelaten toen?
de club haalde hem geblesseerd binnen en deed er niks aan. Dijkhuizen liet hem buiten de groep want die was er wel klaar mee. Dijkhuizen presteerde niet best maar hem was ook van alles beloofd. Sprak hem redelijk vaak en dan noemde hij wat spelers maar die kwamen achteraf nooit. Dijkhuizen is altijd netjes gebleven naar buiten maar hij is eigenlijk een beetje genaaid. Nu doet ie het met zeer beperkt materiaal uitstekend bij Exelcior

zeewolde

Mogen Diemers en Smeets vanavond ook meedoen?
Of mogen alleen spelers die onder contract staan meedoen?

papier

Citaat van: zeewolde op juli 28, 2023, 10:33:13
Mogen Diemers en Smeets vanavond ook meedoen?
Of mogen alleen spelers die onder contract staan meedoen?

Waarom zou Smeets meedoen?

Grijskijkert

#48267
Citaat van: zeewolde op juli 28, 2023, 10:33:13
Mogen Diemers en Smeets vanmiddag ook meedoen?
Of mogen alleen spelers die onder contract staan meedoen?
:y
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Benieuwd of Diemers in het eerste of tweede elftal speelt dan (er vanuitgaand dat de beeogde basis tegen Zulte Waregem  gaat spelen en we niet weer met mixteams aantreden).

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 28, 2023, 11:31:17
Benieuwd of Diemers in het eerste of tweede elftal speelt dan (er vanuitgaand dat de beeogde basis tegen Zulte Waregem  gaat spelen en we niet weer met mixteams aantreden).
Diemers gaat echt niet mee doen o21 hoor.