Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bakker

Citaat van: De Gast op juli 19, 2023, 13:49:14
Ik zou zo graag een leider zien. Robbert Schilder, Erik Schouten, Yuri Rose.. wie is nou het gezicht van Cambuur momenteel? Vorig jaar hadden we helemaal niemand. En nu nog steeds niet. Wanneer krijgt dit elftal eens een smoel. Je kunt hiermee toch ook niet wachten tot 1 september.

Bekende van onze trainers Sjors Ultee, clubloos en echte leider.

https://www.transfermarkt.nl/jorrit-smeets/profil/spieler/275949

sunderland

waar heeft ie na Almere gespeeld? 

justremco

Citaat van: sunderland op juli 19, 2023, 15:30:22
waar heeft ie na Almere gespeeld?

Almere was z?n laatste club, scoorde nog in de play offs

Huizen

Citaat van: janou op juli 19, 2023, 14:35:30
Misschien dat als veel mensen en clubs dat zeggen, zou dit ook wel waar zou kunnen zijn. :)

Hahaha daar twijfel ik ook niet aan, maar dan heb je nog altijd andere manieren om toch wat te cre?ren? Of moeten we echt Van Kaam en/of Bangura verkopen om iets voor elkaar te krijgen?

papier

Citaat van: Bakker op juli 19, 2023, 15:26:15
Bekende van onze trainers Sjors Ultee, clubloos en echte leider.

https://www.transfermarkt.nl/jorrit-smeets/profil/spieler/275949

Als ik hier op klik kom ik bij de pagina van Ben Rienstra????

Tanjajeah

Het regent inmiddels transfers, maar bij Cambuur nog steeds geen echt concrete interesse voor Bangura, van Kaam of wie dan ook. Is toch raar. Wanneer hebben we voor het laatst voor een redelijk bedrag een speler getransfereerd?

Stanley

Citaat van: Tanjajeah op juli 19, 2023, 17:13:45
Het regent inmiddels transfers, maar bij Cambuur nog steeds geen echt concrete interesse voor Bangura, van Kaam of wie dan ook. Is toch raar. Wanneer hebben we voor het laatst voor een redelijk bedrag een speler getransfereerd?
Het gras is bij de buren altijd groener. Bangura en van Kaam zijn straks echt wel weg. De kopende clubs zijn geduldig, moeten ook voorzichtig met hun budget omgaan.

Grijskijkert

Giovanni Troup?e is clubloos geworden.
IN HENK WE TRUST!!!

HansKazan

Citaat van: Oud Cambuur op juli 19, 2023, 14:30:49
Waar baseer je dat op dat wij een aardig team hebben staan? In Jelsum was het niet te zien ben niet in Kootstertille geweest maar wat ik heb gehoord was vooral de eerste helft een van een bedenkelijk niveau. Wat je ziet op de trainingen is ook matig. Dit wordt gewoon een overgangsjaar waar je gewoon blij moet zijn als je de nacompetitie haalt

Ik heb ?berhaupt nog nooit een oefenwedstrijd gezien die boeiend was.

gobo

Citaat van: Grijskijkert op juli 19, 2023, 19:20:23
Die naam komt elk seizoen weer opduiken. Maar hij heeft de laatste jaren helemaal niets meer laten zien.
Een laten we eerlijk zijn. Ik denk niet dat Ultee de man is die vergane glorie weer kan laten glanzen....
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op juli 19, 2023, 19:20:23

Dat snap ik wel, want die kan er helemaal niks van

poelie-lwd

Citaat van: gobo op juli 19, 2023, 20:10:31denk niet dat Ultee de man is die vergane glorie weer kan laten glanzen....

Horen jullie het ook eens van een ander  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

V-man

the people manager zit op het vinkentouw :proost

Bankzitter

Yoram vd Veen (18) krijgt een contract. Dit is een vleugelspeler.
Nu nog een back uit O21 vissen en dan kan de rest weer terug naar de jeugd.
En dan tijd voor echte versterkingen in het middenveld.

Bens

Yoram van der Veen uit de Cambuurjeugd een vleugelaanvaller tekend zijn eerste contract bij Cambuur tot 2026. Nu nog een rechtsachter, een middenvelder en aanvaller.