Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Oud Cambuur op juli 20, 2023, 14:17:22
O ja waar baseer jij dat op je bent niet de enige hier die wel eens wat hoort maar droom maar verder met je lijstje waar geen kip van komt succes
Omdat er sowieso ruimte is in de salarishuishouding, voor transfervrije spelers ;)
Zelf niks te melden hebben maar wel een ander afzeiken omdat hij je een weerwoord geeft, staat je goed Leo ;). We moeten het niet van kippen hebben Leo, maar ik had van Osch, de Jong, Balk en El Hilali alle 4 goed en jij? ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: veteraan op juli 20, 2023, 13:38:29
We moeten inzetten op ruilen !

Bergsma
Uldrikis
vdWater
vKaam
Bangura

Zijn allemaal ruilwaardig en verdienen een herstart elders

Waarom zou je Bergsma ruilen? Prima speler en contract loopt nog 2 jaar door.

Oud Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2023, 15:08:34
Omdat er sowieso ruimte is in de salarishuishouding, voor transfervrije spelers ;)
Zelf niks te melden hebben maar wel een ander afzeiken omdat hij je een weerwoord geeft, staat je goed Leo ;). We moeten het niet van kippen hebben Leo, maar ik had van Osch, de Jong, Balk en El Hilali alle 4 goed en jij? ;)

Lekker de veren in je eigen reet steken geniet er van. De eerste 3 wist iedereen wel die Italiaan niet jij een pauwen veer. Maar ik heb het niet over Transfervrije spelers maar over spelers die hier genoemd worden en waar een transfersom voor betaald moet worden. Aankopen daar had ik het over dat er dan eerst moet worden verkocht eer er aankopen kunnen worden gedaan. En dat denigrerende toontje voor jou doe dat lekker thuis en niet hier als je zo'n grote jongen bent ga dan op de training maar eens de discussie aan

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2023, 15:08:34
Omdat er sowieso ruimte is in de salarishuishouding, voor transfervrije spelers ;)
Zelf niks te melden hebben maar wel een ander afzeiken omdat hij je een weerwoord geeft, staat je goed Leo ;). We moeten het niet van kippen hebben Leo, maar ik had van Osch, de Jong, Balk en El Hilali alle 4 goed en jij? ;)
Goead daan jonkje, dou gaast deur naar de volgende ronde.

Delfzijl/Cambuur

Hou het een beetje gezellig hier heren...is al moeilijk zat hier zonder onze gedroomde aankopen.
Ik heb er allemaal een beetje een hard hoofd in al ik die berichten over trainingen, omgaan met publiek en het allerminste
geen inzet. Zal zaterdag zelf s reisje Leeuwarden doen en alles eens goed bekijken.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2023, 17:19:28
Goead daan jonkje, dou gaast deur naar de volgende ronde.
:fant
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


nee,wel?

dan hewwe we toch weer een top selectie roze olifanten kippen zonder kop en knienen uut de hoed van..... oldehove here we come

Specuveter

Diemers traint niet meer mee.
Allicht op weg naar nieuwe club.
Na de wedstrijd morgen tegen Heracles zullen we zien waar we staan.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op juli 21, 2023, 10:38:01
Diemers traint niet meer mee.
Allicht op weg naar nieuwe club.
Na de wedstrijd morgen tegen Heracles zullen we zien waar we staan.
of hij regelt de details met zijn contract bij Cambuur?

EdsjeSCC

Citaat van: zeewolde op juli 21, 2023, 10:45:22
of hij regelt de details met zijn contract bij Cambuur?

Dat zou vast niet kunnen op een ander moment dan tijdens het trainen

Eewal

Wat moest Diemers in vd Valk?

papier


Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op juli 21, 2023, 10:38:01
Diemers traint niet meer mee.
Allicht op weg naar nieuwe club.
Na de wedstrijd morgen tegen Heracles zullen we zien waar we staan.
Niet een beetje vroeg om druk op een oefenwedstrijd te zetten? We weten allemaal dat we nog niet compleet zijn en dat er nog spelers vertrekken, 2x 60 minuten is goede conditionele training.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 20, 2023, 20:03:14
nou kom es op met die nieuwe ronde.
Nee, ben er wel klaar mee, elke keer krijg ik "gezeik"... Ik stuur je wel een priv? bericht als ik iets hoor ;)
IN HENK WE TRUST!!!