Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Nog 2 weken tot competitiestart en nog geen rechtsback?
Zou toch noodzaak zijn om in elk geval die komende week te hebben.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 21, 2023, 11:45:51
Nee, ben er wel klaar mee, elke keer krijg ik "gezeik"... Ik stuur je wel een priv? bericht als ik iets hoor ;)
Stuur m mij en de rest ook ff dan :y

Eewal

Citaat van: zeewolde op juli 21, 2023, 11:52:08
Nog 2 weken tot competitiestart en nog geen rechtsback?
Zou toch noodzaak zijn om in elk geval die komende week te hebben.
3 weken

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juli 21, 2023, 11:43:19
Niet een beetje vroeg om druk op een oefenwedstrijd te zetten? We weten allemaal dat we nog niet compleet zijn en dat er nog spelers vertrekken, 2x 60 minuten is goede conditionele training.

Druk hoeft er niet meteen opgezet te worden, maar lijkt me een prima krachtmeting om te zien waar we staan. Ben alleen bang dat Heracles echt een maatje te groot is. Waren vorig seizoen al echt een goede ploeg en zijn naar mijn mening niet minder geworden

Specuveter

Heracles heeft zich prima versterkt.
Dus geen schande als je morgen verliest.
Als we maar een team zien wat herkenbaar voetbalt met hopelijk ook wat jonge jongens die positief opvallen.

Bankzitter

Doke heeft nog geen club  :devil

Ik maak me meer zorgen dat we maar 2 middenvelders hebben.
Het valt me niet mee, gaat veel te traag allemaal.

Vlampiep

Morgen maar eens zien hoe de jonge aanwinsten ons kunnen vermaken. Dit soort wedstrijden lenen zich uitstekend voor het uitproberen hoe ze zich staande kunnen houden. Hopelijk krijgen ze vanuit de vaste basis spelers voldoende coaching om een goede mix te laten ontstaan, ben oprecht benieuwd welke basis spelers hierin  een positieve rol gaan spelen.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2023, 12:09:42
Doke heeft nog geen club  :devil
Ik maak me meer zorgen dat we maar 2 middenvelders hebben.
Het valt me niet mee, gaat veel te traag allemaal.
Als de club verstandig is, geven ze Doke een nieuw contract, kan gemakkelijk mee in de KKD.

Stiens

Kan met zijn inzet en gedrevenheid zelfs een meerwaarde zijn binnen deze jonge ploeg denk ik. En zolang er niks beters voor handen is, is Doke een prima optie. Maar snap aan de andere kant ook dat de club misschien wacht totdat er zich iets beters voordoet.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op juli 21, 2023, 12:17:03
Als de club verstandig is, geven ze Doke een nieuw contract, kan gemakkelijk mee in de KKD.
_O_

Eewal

Als Doke een nieuw contract krijgt heeft de club echt 0 ambitie...

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op juli 21, 2023, 12:17:03
Als de club verstandig is, geven ze Doke een nieuw contract, kan gemakkelijk mee in de KKD.
nee niet doen er komt nog wel wat op die positie.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op juli 21, 2023, 12:40:30
Als Doke een nieuw contract krijgt heeft de club echt 0 ambitie...
:thumbsup

Beul B

Na de degradatie had ik een speler als Doke altijd een contract gegeven. Kan het gemakkelijk doen in de KKD. Strijdlust, en de jongere garde oppeppen.

Specuveter

Zijn toch veel betere opties als Doke.
Ik schreef het ook al eerder...volgens mij gaat hij naar Jubbega.