Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Zico Buurmeester klaar om verhuurd te worden?
IN HENK WE TRUST!!!

Proppie

Cambuur weigert bod op Bangura van Serie B-kampioen
Frosinone wil met de 24-jarige international van Sierra Leone aan boord ten strijde trekken in de Serie A, maar vooralsnog houdt Cambuur, dat afgelopen seizoen uit de Eredivisie degradeerde, zijn poot stijf. Voor Bangura geldt dat er ook vanuit Engeland interesse voor hem is, en dat zijn contract in de hoofdstad van Friesland volgend jaar afloopt.

Stiens

Welkom Proppie. Dit is allemaal al voorbij gekomen, staat in het Bangura topic: https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1786.555

justremco

#47988
Citaat van: Grijskijkert op juli 18, 2023, 14:32:32
Zico Buurmeester klaar om verhuurd te worden?

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230717_75943274?utm_source=google&utm_medium=organic

Volgens het Noord Hollands Dagblad wel, maar zeer waarschijnlijk aan een eredivisie club

Edit:
Gaat naar Zwolle

Oud Cambuur

Citaat van: AL op juli 18, 2023, 12:08:23
Maar dit topic gaat over nieuwe spelers.
Kom maar op met wat versterkingen.
Met name op het middenveld en voorin moet er echt nog wel wat kwaliteit bij wil je meedoen bij de 1e 8.
Ben benieuwd wat en hoeveel ze nog willen halen.

Ze moeten eerst verkopen eer ze spelers kunnen halen. En als je de training van vandaag bekeken hebt en vorige week ook mag er inderdaad echt wel wat bij, het niveau was niet best Mark Diemers was verreweg de beste speler en daar weten we van dat hij hier echt niet gaat tekenen.

Proppie

Citaat van: Stiens op juli 18, 2023, 15:26:48
Welkom Proppie. Dit is allemaal al voorbij gekomen, staat in het Bangura topic: https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=1786.555
Dankjewel voor de tip! Kijk eigenlijk alleen op dit deel van het forum en dan ook alleen het echte nieuws en niet het gemekker. Snel klaar dus altijd! |:)

sunderland

Citaat van: justremco op juli 18, 2023, 15:29:30
https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230717_75943274?utm_source=google&utm_medium=organic

Volgens het Noord Hollands Dagblad wel, maar zeer waarschijnlijk aan een eredivisie club

Edit:
Gaat naar Zwolle
zwolle versterkt zich erg goed. Die laten het niet nog een x gebeuren

sunderland

Citaat van: janou op juli 18, 2023, 13:15:58
Volledig mee eens hoor. Wat daarin niet vergeten mag worden is de groter wordende druk op wedstrijden omdat degradatie steeds dichter bij komt en hierbij ook het gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfvertrouwen is i.m.o. de factor met de grootste invloed op de kwaliteit van het spel.
daar heeft hij zelf voor gezorgd. Volendam heeft hij compleet verneukt. Iedere week maakte hij het bonter. Dan gaat alle zelfvertrouwen wel weg

De Gast

Ja dat weten we nou wel sunderland. Zoek anders een psychiater op  :rodekaart

Er gebeurt maar weinig bij de club. Waar is de leegloop? Waar zijn de echte versterkingen.. ik heb het idee nog maar weinig te zien van het nieuwe Cambuur. Zo dat er uberhaupt komt..

Vlampiep

Citaat van: De Gast op juli 18, 2023, 19:09:20
Ja dat weten we nou wel sunderland. Zoek anders een psychiater op  :rodekaart

Er gebeurt maar weinig bij de club. Waar is de leegloop? Waar zijn de echte versterkingen.. ik heb het idee nog maar weinig te zien van het nieuwe Cambuur. Zo dat er uberhaupt komt..
Hier is toch echt een gevalletje: de pot verwijt de ketel.
Wat jij Sunderland  verwijt, heb jij met Uldrikus.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op juli 18, 2023, 19:09:20
Ja dat weten we nou wel sunderland. Zoek anders een psychiater op  :rodekaart
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: Vlampiep op juli 18, 2023, 19:27:09
Hier is toch echt een gevalletje: de pot verwijt de ketel.
Wat jij Sunderland  verwijt, heb jij met Uldrikus.

Daar hest echt wel een punt.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op juli 18, 2023, 20:10:54
Daar hest echt wel een punt.
Dan samen maar even heen gaan, misschien krijgen jullie groepskorting :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: De Gast op juli 18, 2023, 20:10:54
Daar hest echt wel een punt.
Zaterdag mar us eefkes kieke hoe de veurken dur foorstaan. Hef met die jonkies die krekt aantrokken binne of van jong Cambuur komme wel ut gefoel dat se oans wel us verasse kenne met hun drang naar hoger op.

Huizen

Citaat van: Vlampiep op juli 18, 2023, 20:37:17
Zaterdag mar us eefkes kieke hoe de veurken dur foorstaan. Hef met die jonkies die krekt aantrokken binne of van jong Cambuur komme wel ut gefoel dat se oans wel us verasse kenne met hun drang naar hoger op.

Ik hoor tegenovergestelde verhalen. Enorm verschil tussen basis elf en die is bij lange na niet compleet. Hopelijk snel wat verkopen dan kunnen we aan de gang  |:)