Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: SCC op juli 17, 2023, 15:10:14
Hoe pakken Breij en Bergsma het op? Die moeten juist NU de boel neerzetten (er vanuit gaande dat Uldrikis, Bangura en vd Kaam weggaan, al moeten die zich alsnog laten gelden op de training imo).

Ik hoor en zie niks van beide, vond het vanmorgen een slappe training. Benieuwd naar rest Vd week.

sunderland

Citaat van: richard op juli 17, 2023, 14:59:10
Als je een trainer hebt die het niet kan overbrengen en spelers als Tol, Bergsma, Bangura, van Kaam, Uldrikis, Vd Water geen voortrekkersrol nemen kun je een hoop willen maar gaat niet gebeuren. Zit geen pit in team, geen leiderschap. Vanochtend training gezien, het straalt niks uit?.mis de passie een team zijn.
ik weet dat ik nu negatief ben maar ik denk dat de trainer ook geen leider accepteert. Dat veel jongens zich daarom stil houden. Hoorde vorig seiz in voorbereiding Bangura continu praten en afgelopen zaterdag helemaal niks wb praten en coaching. Bergsma idem in voorbereiding toen.

SCC

Ik heb verder niets tegen Ultee. Ik gun die jongen het beste, vind hem de zaken goed beargumenteren en vind hem zelfs dapper dat hij durfde in te stappen.
En ik zie in hem een hele goede (assistent??) als tactische man, die op inidvidueel niveau spelers bewuster (en dus beter) kan maken.

M??r....als het zo is dat alle enthouisiasme verdwijnt en spelers niet meer zichzelf kunnen zijn, durven te coachen, initiatief durven te nemen, etc etc.....dan moet Ultee gewoon snel weg. Zo simpel is het.

Nogmaals: hij staat voor een onmogelijke opdracht, het overnemen van Henk. Die heeft het geweldig gedaan en dat wordt nu (eerlijk is eerlijk) enorm opgeblazen/ overgewaardeerd/ geromantiseerd. Want ook daar viel zat over te zeggen.
Maar als de verhalen kloppen en tevens er geen omkijken naar (kinderen van) supporters is....dan houdt het snel op. Dan hebben we het geprobeerd, maar moet je nu als SCC zijnde je verlies nemen en de afkoopclausule (die er zal zijn) voor lief nemen en doorpakken met een andere trainer (of tijdelijke, ivm herstel Henk).

richard

Citaat van: SCC op juli 17, 2023, 15:32:39
Ik heb verder niets tegen Ultee. Ik gun die jongen het beste, vind hem de zaken goed beargumenteren en vind hem zelfs dapper dat hij durfde in te stappen.
En ik zie in hem een hele goede (assistent??) als tactische man, die op inidvidueel niveau spelers bewuster (en dus beter) kan maken.

M??r....als het zo is dat alle enthouisiasme verdwijnt en spelers niet meer zichzelf kunnen zijn, durven te coachen, initiatief durven te nemen, etc etc.....dan moet Ultee gewoon snel weg. Zo simpel is het.

Nogmaals: hij staat voor een onmogelijke opdracht, het overnemen van Henk. Die heeft het geweldig gedaan en dat wordt nu (eerlijk is eerlijk) enorm opgeblazen/ overgewaardeerd/ geromantiseerd. Want ook daar viel zat over te zeggen.
Maar als de verhalen kloppen en tevens er geen omkijken naar (kinderen van) supporters is....dan houdt het snel op. Dan hebben we het geprobeerd, maar moet je nu als SCC zijnde je verlies nemen en de afkoopclausule (die er zal zijn) voor lief nemen en doorpakken met een andere trainer (of tijdelijke, ivm herstel Henk).

Zie alleen de assistenten bezig, daar is in principe niks mis mee maar hij staat maar wat met handen over elkaar. Er wordt een oefening uitgelegd door assistenten de eerste ballen gelijk mis, niks of niemand die ingrijpt of wat zegt dat vind ik typerend.

Vlampiep

Citaat van: richard op juli 17, 2023, 14:59:10
Als je een trainer hebt die het niet kan overbrengen en spelers als Tol, Bergsma, Bangura, van Kaam, Uldrikis, Vd Water geen voortrekkersrol nemen kun je een hoop willen maar gaat niet gebeuren. Zit geen pit in team, geen leiderschap. Vanochtend training gezien, het straalt niks uit?.mis de passie een team zijn.
Daar benoem je het grote gemis Richard, deze trainer mist de competentie om spelers boven zichnzelf uit te laten stijgen en van een selectie een ??nheid te smeden. Dus ook dit seizoen zul,en er meerdere eilandjes binnen de selectie zijn en zullen de ervaren spelers waarschijnlijk minder bereid zijn de jongere talenten in het veld te coachen. De club heeft zelf voor deze situatie gekozen, dus we gaan het zien of de kalkoen de kerst zal overleven.

sunderland

#47960
Citaat van: SCC op juli 17, 2023, 15:32:39
Ik heb verder niets tegen Ultee. Ik gun die jongen het beste, vind hem de zaken goed beargumenteren en vind hem zelfs dapper dat hij durfde in te stappen.
En ik zie in hem een hele goede (assistent??) als tactische man, die op inidvidueel niveau spelers bewuster (en dus beter) kan maken.

M??r....als het zo is dat alle enthouisiasme verdwijnt en spelers niet meer zichzelf kunnen zijn, durven te coachen, initiatief durven te nemen, etc etc.....dan moet Ultee gewoon snel weg. Zo simpel is het.

Nogmaals: hij staat voor een onmogelijke opdracht, het overnemen van Henk. Die heeft het geweldig gedaan en dat wordt nu (eerlijk is eerlijk) enorm opgeblazen/ overgewaardeerd/ geromantiseerd. Want ook daar viel zat over te zeggen.
Maar als de verhalen kloppen en tevens er geen omkijken naar (kinderen van) supporters is....dan houdt het snel op. Dan hebben we het geprobeerd, maar moet je nu als SCC zijnde je verlies nemen en de afkoopclausule (die er zal zijn) voor lief nemen en doorpakken met een andere trainer (of tijdelijke, ivm herstel Henk).
2 e gedeelte ben ik het niet mee eens. Eens wb Henk. Hij had een leuke selectie en mocht er ook nog 3 bijhalen. Hij bakte er helemaal niks van terwijl we voor de winterstop prima speelden maar viel het kwartje vaak net verkeerd. Mag je trainer worden hier en verneuk je alles door alles te veranderen. De jongens waren gewend om aanvallend voetbal te spelen maar niks van dat. En wb de rest zeer mee eens.

NRG

Citaat van: richard op juli 17, 2023, 14:59:10
Als je een trainer hebt die het niet kan overbrengen en spelers als Tol, Bergsma, Bangura, van Kaam, Uldrikis, Vd Water geen voortrekkersrol nemen kun je een hoop willen maar gaat niet gebeuren. Zit geen pit in team, geen leiderschap. Vanochtend training gezien, het straalt niks uit?.mis de passie een team zijn.

Er ontbreken in deze selectie gewoon leiders die de boel op sleeptouw nemen. Spelers op scherp zetten. Jong talent is leuk, maar alleen daarmee red je het natuurlijk niet. Ik ga er overigens van uit dat er zeker nog wat bij komt. Neem aan dat de verantwoordelijken ook wel zien dat het zo niet goed komt. Maar de spelers die we nodig hebben zullen liever eerst een niveau hoger aan de slag gaan. En geld blijft een probleem bij onze club.

oost

Het begind simpel weg met goede technische staf te hebben. En staf die er voor zorgt dat de spelers boven zichzelf uitstijgen of hun potentieel halen.
Ik blijf van mening dat onze selectie vorige seizoen echt niet minder was als excelsior of rkc.
En met dit huidge team (mits niemand vertrekt moet je om de titel kunnen spelen). Zolang ultee hier zit heb ik 0,0 verwachtingen.

Vlampiep

Citaat van: oost op juli 17, 2023, 19:13:52
Het begind simpel weg met goede technische staf te hebben. En staf die er voor zorgt dat de spelers boven zichzelf uitstijgen of hun potentieel halen.
Ik blijf van mening dat onze selectie vorige seizoen echt niet minder was als excelsior of rkc.
En met dit huidge team (mits niemand vertrekt moet je om de titel kunnen spelen). Zolang ultee hier zit heb ik 0,0 verwachtingen.
Ultee heeft mij nooit kunnen boeien met zijn ruimtelijk gelul. Eigenlijk zijn er maar weinig die vertrouwen hebben dat hij met zijn aanpak komend seizoen om de prijzen mee gaat doen. Maar..........stel dat hij de club brengt naar de top van de KKD, zal dat een boven natuurlijke prestatie zijn. :zweep

veteraan

Ik heb de indruk dat intern besloten is om tijd uit te trekken voor een langzame opbouw
Spelers die er over twee jaar staan zijn het belangrijkste. Of Ultee gaat stunten of Henk vrij vlot terug komt zien we over enige maanden
Een selectie waarvan 40 tot 50% een oplopende marktprijs heeft is belangrijk

Conclusie: dit wordt een tussenjaar
Daarna loopt het budget op tot verdubbeling en investeren we door na verkoop
Intussen problemen oplossen (afbouw en opbouw)

Vlampiep

Citaat van: veteraan op juli 17, 2023, 19:29:08
Ik heb de indruk dat intern besloten is om tijd uit te trekken voor een langzame opbouw
Spelers die er over twee jaar staan zijn het belangrijkste. Of Ultee gaat stunten of Henk vrij vlot terug komt zien we over enige maanden
Een selectie waarvan 40 tot 50% een oplopende marktprijs heeft is belangrijk

Conclusie: dit wordt een tussenjaar
Daarna loopt het budget op tot verdubbeling en investeren we door na verkoop
Intussen problemen oplossen (afbouw en opbouw)
Als de club niet in staat is om direct na degradatie weer te promoveren, blijkt dat het dikwijls jaren duurt voordat er gepromoveerd gaat worden.

okkele

Citaat van: Vlampiep op juli 17, 2023, 19:48:32
Als de club niet in staat is om direct na degradatie weer te promoveren, blijkt dat het dikwijls jaren duurt voordat er gepromoveerd gaat worden.
Kijk naar de graafschap, zoals het nu is komt zo'n scenario dichtbij maar de selectie is echt nog niet de selectie voor komend seizoen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Het is nog veel te vroeg om voorspellingen te doen. In de selectie kan nog heel wat veranderen maar eerst moeten er spelers weg.

Ook voor de TS is het nog afwachten hoe het uitpakt. Het beste scenario is dat De Jong en Ultee het straks samen gaan doen...ze krijgen beiden salaris dus het geld ben je toch wel kwijt. Dan kun je het beste maar gebruik maken van de kwaliteiten die beiden hebben, zeker als die elkaar aanvullen.

Er is nog heel erg veel onzeker op dit moment.

Tanjajeah

Sleegers naar Eindhoven, was geen verkeerde geweest voor Cambuur.

Cor

Citaat van: sunderland op juli 17, 2023, 16:20:34
2 e gedeelte ben ik het niet mee eens. Eens wb Henk. Hij had een leuke selectie en mocht er ook nog 3 bijhalen. Hij bakte er helemaal niks van terwijl we voor de winterstop prima speelden maar viel het kwartje vaak net verkeerd. Mag je trainer worden hier en verneuk je alles door alles te veranderen. De jongens waren gewend om aanvallend voetbal te spelen maar niks van dat. En wb de rest zeer mee eens.

Speelden we voor de winterstop prima????? Dat je niks van Ultee moet hebben snap ik en dat je mensen als Henk en ook Sandor adoreert alle begrip maar prima spelen voor de winterstop? Die oogkleppen mogen wel een keer af, het is anderhalf seizoen ruk geweest.