Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Cor op juli 17, 2023, 12:50:33
Je gaat er dan vanuit dat van Kaam en Bangura blijven, ik betwijfel dat.
zie mijn laatste zin ook

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juli 17, 2023, 12:52:15
Buiten een rechtsback voor de basis, zijn een aantal(3) extra middenvelders ook wel welkom en vleugel aanvallers(2) ook..
er mag op zeker wat bij. Ik lees richting top 5 nou vergeet dat maar. Er moet sowieso een rechtsback bij voor de basis. Ik denk dat die jongen van Terschelling Johndly nog inhaalt. Er is veel te weinig kwaliteit. Bij de jonkies zit nog wel wat vind ik. Maar die moeten zo nu en dan eens invallen. Veldman bijv is aan de bal zeer prima met een goede inspeelpass maar erg klein centraal. Totaal geen duelkracht

Trainert!

Citaat van: janou op juli 17, 2023, 12:47:44
Eens. Normaal gesproken ga je hiermee echt wel richting top 5 en kan je zelfs redelijke kans maken op promotie als er weinig blessures zijn. Als er sterkhouders verkocht worden, hangt het volledig af van de vervanging van deze spelers. Zo negatief staan we er niet voor. Wel een smalle selectie voor als er blessures ontstaan, dan moet je het met jonkies doen.

Top 5? Wakker worden! Met deze selectie ga je meedoen voor plek 13/14. Veel te licht allemaal. Laat het nog maar heel lang duren voordat het seizoen begint.

janou

Citaat van: sunderland op juli 17, 2023, 13:27:04
er mag op zeker wat bij. Ik lees richting top 5 nou vergeet dat maar. Er moet sowieso een rechtsback bij voor de basis. Ik denk dat die jongen van Terschelling Johndly nog inhaalt. Er is veel te weinig kwaliteit. Bij de jonkies zit nog wel wat vind ik. Maar die moeten zo nu en dan eens invallen. Veldman bijv is aan de bal zeer prima met een goede inspeelpass maar erg klein centraal. Totaal geen duelkracht

Jij denkt dat je met dit team zoals Zeewolde schetst geen top 5 haalt? Dat er wat bij moet dat klopt. Maar ik denk dat er minimaal 15 teams hebt die jaloers zijn op dit een groot deel van dit basisteam. Vergeet niet dat dit de KKD is en niet Eredivisie. Hoe vaak zie je wel niet dat spelers in de Eredivisie niet renderen maar topspelers zijn in de KKD. Daarnaast heeft een redelijk deel van dit team zichzelf al bewezen in de Eredivisie. Op het moment dat wij weer wedstrijden gaan winnen, zal het zelfvertrouwen van spelers ook weer groeien, wat voor alleen maar beter voetbal zal zorgen.

SCC

Citaat van: sunderland op juli 17, 2023, 13:27:04
er mag op zeker wat bij. Ik lees richting top 5 nou vergeet dat maar. Er moet sowieso een rechtsback bij voor de basis. Ik denk dat die jongen van Terschelling Johndly nog inhaalt. Er is veel te weinig kwaliteit. Bij de jonkies zit nog wel wat vind ik. Maar die moeten zo nu en dan eens invallen. Veldman bijv is aan de bal zeer prima met een goede inspeelpass maar erg klein centraal. Totaal geen duelkracht
Hoe deed Johndly het tegen Harkema (die 45 minuten)? Hij was voor zijn blessures wel een felle en met name snelle speler met een goede instelling. Ik hoopte voor ons (en hemzelf natuurlijk) dat hij het komend seizoen zou kunnen oppakken en zou doorgroeien naar een stabiele rb.
Ik was er niet bij, maar getuige je opmerking was het niet denderend?

zeewolde

Citaat van: Trainert! op juli 17, 2023, 13:34:08
Top 5? Wakker worden! Met deze selectie ga je meedoen voor plek 13/14. Veel te licht allemaal. Laat het nog maar heel lang duren voordat het seizoen begint.
vertel , wie hebben er allemaal een betere selectie?

Bankzitter

Moet Jhondly ook niet gewoon centraal spelen ipv op de back?
Helaas voor hem zijn die posities al dubbel bezet nu. En een 6 zie ik ook niet echt in hem.


janou

Citaat van: Trainert! op juli 17, 2023, 13:34:08
Top 5? Wakker worden! Met deze selectie ga je meedoen voor plek 13/14. Veel te licht allemaal. Laat het nog maar heel lang duren voordat het seizoen begint.


Wakker worden? Uldrikis heeft laten zien dat het een goede spits kan zijn, Balk heeft aantal prima wedstrijden gespeeld, Bangura is gewoon een hele goede back, Van Kaam is te goed voor KKD, V.d. Water heeft laten zien dat hij boven in rechterrijtje Eredivisie meekan. Van Osch staat bekend als een prima keeper. Tol en Bergsma zijn prima spelers voor de KKD. Breij heeft in de KDD prima dingen laten zien. En Fedde de Jong staat bekend als een groot talent.

Misschien is het handig om zelf eens wakker te worden en te bedenken dat er bij Dordrecht en Top Oss ook geen Messi's lopen. Niemand gaat mij wijsmaken dat er meer dan 6 a 7 clubs betere spelers hebben als wij op dit moment.

Ik hoor hier regelmatig mensen over ''Realisme''.  Realisme betekent dat je kritisch moet zijn, maar ook dat je dingen in perspectief kunt plaatsen.

sunderland

Citaat van: janou op juli 17, 2023, 13:40:16
Jij denkt dat je met dit team zoals Zeewolde schetst geen top 5 haalt? Dat er wat bij moet dat klopt. Maar ik denk dat er minimaal 15 teams hebt die jaloers zijn op dit een groot deel van dit basisteam. Vergeet niet dat dit de KKD is en niet Eredivisie. Hoe vaak zie je wel niet dat spelers in de Eredivisie niet renderen maar topspelers zijn in de KKD. Daarnaast heeft een redelijk deel van dit team zichzelf al bewezen in de Eredivisie. Op het moment dat wij weer wedstrijden gaan winnen, zal het zelfvertrouwen van spelers ook weer groeien, wat voor alleen maar beter voetbal zal zorgen.
wake up zou ik zeggen. Met 7 goeden red je het niet. Daar komt nog bij dat er ook geblesseerden en schorsingen komen.

sunderland

Citaat van: SCC op juli 17, 2023, 13:42:31
Hoe deed Johndly het tegen Harkema (die 45 minuten)? Hij was voor zijn blessures wel een felle en met name snelle speler met een goede instelling. Ik hoopte voor ons (en hemzelf natuurlijk) dat hij het komend seizoen zou kunnen oppakken en zou doorgroeien naar een stabiele rb.
Ik was er niet bij, maar getuige je opmerking was het niet denderend?
was heel matig. Stond veel te ver van de tegenstander en dekte ook niet heel goed zal ik maar zeggen. Ik had diezelfde hoop eigenlijk. Hij is lang geblesseerd geweest en heeft gewoon meer dan een jaar stil gestaan wat niet bevorderlijk is op zijn leeftijd

sunderland

#47950
Citaat van: zeewolde op juli 17, 2023, 13:48:55
vertel , wie hebben er allemaal een betere selectie?
noem jij eens op wie een mindere selectie hebben?   :D of een mindere trainer   8) :devil :D

poelie-lwd

Citaat van: janou op juli 17, 2023, 13:53:36

Wakker worden? Uldrikis heeft laten zien dat het een goede spits kan zijn, Balk heeft aantal prima wedstrijden gespeeld, Bangura is gewoon een hele goede back, Van Kaam is te goed voor KKD, V.d. Water heeft laten zien dat hij boven in rechterrijtje Eredivisie meekan. Van Osch staat bekend als een prima keeper. Tol en Bergsma zijn prima spelers voor de KKD. Breij heeft in de KDD prima dingen laten zien. En Fedde de Jong staat bekend als een groot talent.

Misschien is het handig om zelf eens wakker te worden en te bedenken dat er bij Dordrecht en Top Oss ook geen Messi's lopen. Niemand gaat mij wijsmaken dat er meer dan 6 a 7 clubs betere spelers hebben als wij op dit moment.

Ik hoor hier regelmatig mensen over ''Realisme''.  Realisme betekent dat je kritisch moet zijn, maar ook dat je dingen in perspectief kunt plaatsen.

Wellicht kun je in je betoog ook even rekening houden met het realistische scenario dat er nog wel eens 4 tot 5 ervaren krachten kunnen gaan vertrekken. Praten we daarna weer even over 'perspectief'  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Als je een trainer hebt die het niet kan overbrengen en spelers als Tol, Bergsma, Bangura, van Kaam, Uldrikis, Vd Water geen voortrekkersrol nemen kun je een hoop willen maar gaat niet gebeuren. Zit geen pit in team, geen leiderschap. Vanochtend training gezien, het straalt niks uit?.mis de passie een team zijn.

janou

Citaat van: poelie-lwd op juli 17, 2023, 14:48:02
Wellicht kun je in je betoog ook even rekening houden met het realistische scenario dat er nog wel eens 4 tot 5 ervaren krachten kunnen gaan vertrekken. Praten we daarna weer even over 'perspectief'  ;)

Als je mijn stukje daarvoor leest gaat het over de huidige selectie en geef ik aan dat het indien de sterkhouders vertrekken het puur ligt aan de vervanging daarvan. Wel belangrijke toevoeging inderdaad :). Want het is inderdaad wel zeer realistisch dat in iedergeval Van Kaam en Bangura weg zullen gaan. Daar zal je ook wel wat geld voor krijgen, de vraag is wat ze daar dan mee gaan doen.

Mochten Uldrikis, VD Water en Bergsma ook weggaan heb je uiteraard wel een probleem imo, want dan ga je kwaliteit te kort komen ja.

SCC

Citaat van: richard op juli 17, 2023, 14:59:10
Als je een trainer hebt die het niet kan overbrengen en spelers als Tol, Bergsma, Bangura, van Kaam, Uldrikis, Vd Water geen voortrekkersrol nemen kun je een hoop willen maar gaat niet gebeuren. Zit geen pit in team, geen leiderschap. Vanochtend training gezien, het straalt niks uit?.mis de passie een team zijn.
Hoe pakken Breij en Bergsma het op? Die moeten juist NU de boel neerzetten (er vanuit gaande dat Uldrikis, Bangura en vd Kaam weggaan, al moeten die zich alsnog laten gelden op de training imo).