Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#47925
Hoe je ook over Ultee denkt... je kunt een trainer niet met zo'n ongebalanceerde en incomplete selectie de competitie insturen.
In feite heeft hij alleen met Fedde de Jong een basisspeler erbij gekregen.
Daarbij vertrekken er ook nog spelers. In geval vKaam vertrekt, zijn er bijv. nog 2 middenvelders over: Breij en  De Jong met evt. El Hilali nog als alternatief.

Maar het lijkt me ook strek dat Reijnen deze job heeft geacepteerd als hij met een lege beurs moet shoppen... afwachten maar weer.

Grijskijkert

#47926
Citaat van: Specuveter op juli 17, 2023, 08:35:13
Citaat van Ultee na de wedstrijd van Zaterdag:
Qua activiteit op de Transfermarkt tempert Ultee de verwachtingen...Er zal niet zoveel mee bijkomen.  :zweep
Reijnen zei daar heel iets anders over, zodra hij dit gaat zeggen dan ga ik me enigszins zorgen maken... #stemmingmakerij
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#47927
Citaat van: Bankzitter op juli 17, 2023, 09:07:19
Hoe je ook over Ultee denkt... je kunt een trainer niet met zo'n ongebalanceerde en incomplete selectie de competitie insturen.
In feite heeft hij alleen met Fedde de Jong een basisspeler erbij gekregen.
Daarbij vertrekken er ook nog spelers. In geval vKaam vertrekt, zijn er bijv. nog 2 middenvelders over: Breij en  De Jong met evt. El Hilali nog als alternatief.

Maar het lijkt me ook sterk dat Reijnen deze job heeft geaccepteerd als hij met een lege beurs moet shoppen... afwachten maar weer.
Hoezo lege beurs? Er zijn 3 spelers van de 5 spelers zijn gekocht...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ik zei ook dat het me sterk lijkt... .
Ik kan me wel voorstellen dat het afhankelijk is van de verkoop van Bangura hoeveel budget er is.
Als je de hoofdprijs pakt, dan pak je een ander lijstje spelers erbij dan wanneer het een tegenvaller is.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juli 17, 2023, 09:50:39
Ik zei ook dat het me sterk lijkt... .
Ik kan me wel voorstellen dat het afhankelijk is van de verkoop van Bangura hoeveel budget er is.
Als je de hoofdprijs pakt, dan pak je een ander lijstje spelers erbij dan wanneer het een tegenvaller is.
Oke dan zitten we op 1 golflengte :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

En bv een linksback halen zolang Bangura er nog is en je hebt Sylla ook , zal vast niet gaan gebeuren.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2023, 10:42:35
En bv een linksback halen zolang Bangura er nog is en je hebt Sylla ook , zal vast niet gaan gebeuren.
Kan wel maar dan moet het een speler zijn die op meerdere plaatsen uit de voeten kan...
IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Weinig er meer bij hoeft opzich geen probleem te zijn  ;)
Maar haal dan wel (naarmate van onze draagkracht) toppers, ervaring, leiders en her en der nog een slager haha

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juli 17, 2023, 09:27:27
Hoezo lege beurs? Er zijn 3 spelers van de 5 spelers zijn gekocht...

Waarschijnlijk grotendeels met gesloten beurs en wat clausules

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juli 17, 2023, 11:21:47
Waarschijnlijk grotendeels met gesloten beurs en wat clausules
Ik heb wat anders gehoord, en clausules heb je bijna altijd in het huidige voetbal...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Laat Trainert! maar niet horen dat er voor Balk betaald is  :_schater

zeewolde

Op dit moment heb je gewoon een goede basis ,mis je alleen een rechtsback.

Van Osch

Vd Meer  Tol Bergsma  Bangura

Van Kaam de Jong Hilali

Vd Water Uldrikis  Balk

En dan wissels Breij, Smit, Sylla

Voor de basis een rechtsback en verder aanvulling.
+ nieuwe basisspelers mochten er nog wel spelers verkocht worden....

janou

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2023, 12:01:37
Op dit moment heb je gewoon een goede basis ,mis je alleen een rechtsback.

Van Osch

Vd Meer  Tol Bergsma  Bangura

Van Kaam de Jong Hilali

Vd Water Uldrikis  Balk

En dan wissels Breij, Smit, Sylla

Voor de basis een rechtsback en verder aanvulling.
+ nieuwe basisspelers mochten er nog wel spelers verkocht worden....

Eens. Normaal gesproken ga je hiermee echt wel richting top 5 en kan je zelfs redelijke kans maken op promotie als er weinig blessures zijn. Als er sterkhouders verkocht worden, hangt het volledig af van de vervanging van deze spelers. Zo negatief staan we er niet voor. Wel een smalle selectie voor als er blessures ontstaan, dan moet je het met jonkies doen.

Cor

Je gaat er dan vanuit dat van Kaam en Bangura blijven, ik betwijfel dat.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2023, 12:01:37
Op dit moment heb je gewoon een goede basis ,mis je alleen een rechtsback.

Van Osch

Vd Meer  Tol Bergsma  Bangura

Van Kaam de Jong Hilali

Vd Water Uldrikis  Balk

En dan wissels Breij, Smit, Sylla

Voor de basis een rechtsback en verder aanvulling.
+ nieuwe basisspelers mochten er nog wel spelers verkocht worden....
Buiten een rechtsback voor de basis, zijn een aantal(3) extra middenvelders ook wel welkom en vleugel aanvallers(2) ook..

IN HENK WE TRUST!!!